Rémon_vl Geplaatst September 7, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 7, 2007 Hallo allemaal, Binnenkort ga ik verhuizen. Ik laat de huidige telefoonlijn achter (huis van moeder) en neem alleen internet (ADSL van Planet) op me nieuwe adres. Nu krijg ik een nieuw installatie pakket toegestuurd met een nieuw modem. Het modem is gratis maar jammer genoeg wel een "bedraad" modem. Me huidige modem is draadloos. (draadloos internet) Nu is me vraag (mischien een gekke???) ken ik me draadloze modem ook gebruiken op het nieuwe adres? Alvast bedankt!! Groeten Rémon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
mohammedb Geplaatst September 8, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 8, 2007 Ja hoor dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Rémon_vl Geplaatst September 9, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 9, 2007 Moet ik hem dan eerst resetten of stekker erin en internetten maar. Alvast bedankt voor het antwoord. Greetz Rémon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
totalyduzz Geplaatst September 9, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 9, 2007 vaak gewoon stekker erin en internetten als je pc goed geinstalleerd is en je router/modem ook .. is het plug and play Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
mohammedb Geplaatst September 10, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 10, 2007 vaak gewoon stekker erin en internetten als je pc goed geinstalleerd is en je router/modem ook .. is het plug and play Nee hoor :-\ Eerst moet de Router ergens geinstalleerd worden vaak ergens bij de meterkast ofzo. Daarna moet je het modem installeren op je pc daarna moet je allemaal code's invoeren om verbinding te kunnen maken. Als je niet echt veel verstand ervan hebt zou ik een kennis moteur etc inschakelen . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Tom Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 11, 2007 Jep, het is vaak zo dat er eerst dingen ingesteld moeten worden in het huis zelf. Volgens mij moet je ook aan je provider doorgeven dat je gaat verhuizen, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Rémon_vl Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 11, 2007 Verhuizing is inmiddel al doorgegeven. Ik krijg binnen 10 werkdagen me pakket thuisgestuurd. Zodra ik dat binnen heb ga ik het installeren met me "oude" modem. Als ik er niet uitkom bel ik Planet wel. Greetz Rémon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Tom Geplaatst September 12, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 12, 2007 Succes ermee, maar je kunt altijd terugkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast sebasjuh Geplaatst September 13, 2007 Delen Geplaatst September 13, 2007 vaak gewoon stekker erin en internetten als je pc goed geinstalleerd is en je router/modem ook .. is het plug and play Nee hoor :-\ Eerst moet de Router ergens geinstalleerd worden vaak ergens bij de meterkast ofzo. Daarna moet je het modem installeren op je pc daarna moet je allemaal code's invoeren om verbinding te kunnen maken. Als je niet echt veel verstand ervan hebt zou ik een kennis moteur etc inschakelen . Meterkast hoeft niet perse ze zeggen het wel altijd die helpdesk knuppels maar als je gewoon bij het punt waar de eerste telefoonaansluiting binnenkomt in je huis de splitter plaats en daar de telefoon en adsl signaal splits kan je gewoon daarna het oude modem weer aansluiten. Het enigste wat je inderdaad moet veranderen in het modem is wat Jelmer al zei je moet de inloggegevens aanpassen naar je nieuwe. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rémon_vl Geplaatst September 30, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 30, 2007 Hallo allemaal. Ik ben inmiddels verhuisd en heb internet. Zit nu met een "bedraad" modem op het internet. Nu wil ik wat ik al eerder vertelde me draadloze modem aansluiten. Helaas helaas het lukt me niet. Op 1 of andere manier ziet die hem wel maar krijgt die geen contact met internet. Het is een Speedtouch 716 v5. Wie o wie ken me helpen. Ik heb hem al gereset maar dat wil niet helpen. (knop aan de achterzijde van de modem Alvast bedankt. Greetz Rémon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Gast sebasjuh Geplaatst Oktober 9, 2007 Delen Geplaatst Oktober 9, 2007 In je speedtouch zit zelf al een wireless modem dus je moet gewoon even naar het ip van je modem gaan. Daar heb je dan een linkje wireless (of iets in die richting) en daar kan je dan alles instellen van welke beveiliging je wilt enz. En dan zal je wireless gewoon moeten werken...... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie