carocel Geplaatst September 6, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: September 25, 2014 Delen Geplaatst September 6, 2007 Hallo ik heb microsoft office2007 gedownload ,hoe moet ik dat openen met welk programma, kan iemand mij dat uit leggen bvd ik heb hem met alt.binzz gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
erco Geplaatst September 6, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 6, 2007 Ik heb vanmorgen ook Office 2007 gedownload.Als ik het programma probeer te installeren lukt dit niet. Het bestand is een BIN bestand.Heb dit BIN bestand al omgezet naar een ISO bestand met het prog BIN2ISO en daarna dit ISO bestand gebrand met nero.Als ik dan office wil installeren vanaf de gebrande cd begint het proces wel maar breekt het af met de melding"vereist bestand mankeert of beschadigt". Kan iemand me helpen?? :( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 6, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 6, 2007 Je kan het bin bestand ook inladen in bijvoorbeeld deamon-tools. zie ook de handleiding bij na het downloaden. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
carocel Geplaatst September 6, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: September 25, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 6, 2007 bedankt ga ik proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie