Spring naar bijdragen

Grappig nieuws

kaasbroodje

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

:o het zou je maar gebeuren dan voel je je echt k*T
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 74
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bizar nog dat je het via Facebook te weten komt. Dat facebook je sneller het nieuws kan brengen als je eigen familie vind ik nogal vreemd  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Shocking......

en 64-jarige man uit India blijkt bijna al zijn organen in spiegelbeeld of op de verkeerde plek in zijn lichaam te hebben.

© Inertia Stock

Dat meldden Indiase media. Ashok Shivnani blijkt ook een gespleten lever te hebben.

De omgekeerde wereld in de borst en buik van Shivnani werd ontdekt tijdens de voorbereidingen voor een operatie wegens een tumor aan een nier.Het fenomeen staat bekend als Situs inversus.

Opvallend genoeg onderging de man al twee herniaoperaties en was hij ook als eens onderzocht voor een chronische longaandoening.

Een Australische artiest heeft een plaatsje verdiend in het Guinness Book of Records door achttien zwaarden van 72 centimeter tegelijkertijd in te slikken.

© ANP

Chayne Hultgren, alias de ruimtecowboy, verbeterde in Sydney zijn eigen record uit 2008. Hij slikte toen zeventien zwaarden in, meldden internationale media maandag.

Ook al was de stunt volgens Hultgren niet gevaarlijk, hij had er wel vele uren voor moeten trainen. De 31-jarige degenslikker sprak van een van zijn beste prestaties ooit (video). ''Wauw. Ik heb het voor elkaar gekregen. Dit voelt goed'', riep hij uit.

Hultgren begon op zijn zestiende met zwaarden te spelen en oefende in het begin met een tuinslang. Ook mediteert hij veel.

''Ik heb geleerd hoe ik mijn spieren en organen kan beheersen''. Daarnaast moest hij de neiging over te geven onder controle krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

die kerel met die zwaarden is mooi gek  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Horrorfilm veroorzaakt verlamming en paniek

Vergeet 'The Shining' of 'The Blair Witch Project'. De engste horrorfilm aller tijden is als het aan de Italianen ligt 'Paranormal Activity'. De film, die in ons land al eind vorig jaar uitkwam, heeft in Italië geleid tot massahysterie.

De film is in het land van de laars afgelopen weekend in première gegaan. Ondanks dat de film in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten alleen voor de oudsten te zien is, mag in Italië iedereen de film bekijken. Een vereniging voor verontruste ouders pleit daar nu voor een 18+-rating nadat volgens hen alleen de trailer al voor duizenden doodsbange kinderen heeft gezorgd.

De Italiaanse hulpdiensten ontvingen afgelopen zaterdag duizenden telefoontjes van mensen die lijden aan paniekaanvallen naar aanleiding van de horrorfilm. Een veertienjarig meisje is zelfs naar het ziekenhuis vervoerd nadat ze door de film verlammingsverschijnselen had opgelopen.

'Paranormal Activity' laat zelfs de Italiaanse politiek niet ongemoeid. Zo is het zevenjarige zoontje van de minister van Defensie doodsbang geworden naar aanleiding van de film. De minister van Cultuur heeft beloofd maatregelen te nemen.

De horrorfilm, die gaat over een jong stel dat woont in een huis met geesten, is voor slechts tienduizend euro gefilmd. Eind oktober 2009 leverde film tijdens de openingsweekend in Amerika al zo'n vijftien miljoen euro op.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/370940/1/1/100/horrorfilm-veroorzaakt-verlamming-en-paniek.html

Ben hem aan het downloaden zal me benieuwen.

Als je hem ook wil ga dan naar h33t en zoek Paranormal Activity 2009 DVDrip ENG no subs.torrent of gebruik bitche

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  1138
  • Waardering:   29
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Vergeet 'The Shining' of 'The Blair Witch Project'. De engste horrorfilm aller tijden is als het aan de Italianen ligt 'Paranormal Activity'. De film, die in ons land al eind vorig jaar uitkwam, heeft in Italië geleid tot massahysterie.

De film is in het land van de laars afgelopen weekend in première gegaan. Ondanks dat de film in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten alleen voor de oudsten te zien is, mag in Italië iedereen de film bekijken. Een vereniging voor verontruste ouders pleit daar nu voor een 18+-rating nadat volgens hen alleen de trailer al voor duizenden doodsbange kinderen heeft gezorgd.

De Italiaanse hulpdiensten ontvingen afgelopen zaterdag duizenden telefoontjes van mensen die lijden aan paniekaanvallen naar aanleiding van de horrorfilm. Een veertienjarig meisje is zelfs naar het ziekenhuis vervoerd nadat ze door de film verlammingsverschijnselen had opgelopen.

'Paranormal Activity' laat zelfs de Italiaanse politiek niet ongemoeid. Zo is het zevenjarige zoontje van de minister van Defensie doodsbang geworden naar aanleiding van de film. De minister van Cultuur heeft beloofd maatregelen te nemen.

De horrorfilm, die gaat over een jong stel dat woont in een huis met geesten, is voor slechts tienduizend euro gefilmd. Eind oktober 2009 leverde film tijdens de openingsweekend in Amerika al zo'n vijftien miljoen euro op.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/370940/1/1/100/horrorfilm-veroorzaakt-verlamming-en-paniek.html

Als je hem ook wil ga dan naar h33t en zoek Paranormal Activity 2009 DVDrip ENG no subs.torrent of gebruik bitche

Het is toch niet voor niets 16+ (of 18?+)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k

• Actief:  

Landmijnen in tuin tegen dieven

Een Russische man heeft een voorwaardelijke celstraf van 2,5 jaar gekregen, omdat hij landmijnen gebruikte om zijn tuin tegen dieven te beschermen. Dit meldt de politie vandaag.

In zijn garage knutselde de inwoner van de regio Primorye, in het uiterste oosten van Rusland, een drietal explosieven in elkaar, en hij plaatste deze vervolgens rond zijn tuin. Een half jaar geleden raakte een voorbijganger gewond door een van deze mijnen. De man werd daarna aangehouden.

Voor de rechtbank bekende de man dat hij de mijnen had gemaakt. De rechtbank legde hem de voorwaardelijke straf op voor het illegaal maken en opslaan van wapens.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/371026/1/1/100/landmijnen-in-tuin-tegen-dieven.html

Koreanen gebruiken worstjes als iPhone-stylus

AMSTERDAM - Met capacitieve touchscreens als dat van de iPhone zijn vingers een vleesgeworden stylus. In Korea is vlees echter stylus geworden.

De vindingrijke Aziaten kwamen erachter dat een specifiek type miniworst compatibel is met het touchscreen van Apples smartphone.

Het aanraakscherm van de iPhone werkt niet met drukgevoeligheid, maar met het overbrengen van elektrostatische lading van de vinger naar het scherm. Een normale stylus werkt daardoor niet. Maar de Zuid-Koreaanse snackworstjes van de lokale worstfabrikant CJ Corporation blijken juist een prima stylus voor dit soort schermen.

Kou

Dat is ideaal voor Koreaanse koukleumen. Ze kunnen in deze strenge winter hun telefoon buiten en in de metro bedienen, zonder hun handschoenen uit te hoeven doen. Volgens een Koreaanse nieuwssite is het worstje hierdoor erg in trek: de omzet van CJ Corporation zou in de afgelopen twee maanden met 39 procent zijn toegenomen, in vergelijking met dezelfde periode in het jaar ervoor.

http://www.nu.nl/gadgets/2183245/koreanen-gebruiken-worstjes-als-iphone-stylus.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit

Koreanen gebruiken worstjes als iPhone-stylus

AMSTERDAM - Met capacitieve touchscreens als dat van de iPhone zijn vingers een vleesgeworden stylus. In Korea is vlees echter stylus geworden.

De vindingrijke Aziaten kwamen erachter dat een specifiek type miniworst compatibel is met het touchscreen van Apples smartphone.

Het aanraakscherm van de iPhone werkt niet met drukgevoeligheid, maar met het overbrengen van elektrostatische lading van de vinger naar het scherm. Een normale stylus werkt daardoor niet. Maar de Zuid-Koreaanse snackworstjes van de lokale worstfabrikant CJ Corporation blijken juist een prima stylus voor dit soort schermen.

Kou

Dat is ideaal voor Koreaanse koukleumen. Ze kunnen in deze strenge winter hun telefoon buiten en in de metro bedienen, zonder hun handschoenen uit te hoeven doen. Volgens een Koreaanse nieuwssite is het worstje hierdoor erg in trek: de omzet van CJ Corporation zou in de afgelopen twee maanden met 39 procent zijn toegenomen, in vergelijking met dezelfde periode in het jaar ervoor.

Whahahahahahahaha XD

Hoe gek wil je het hebben :-[  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Bijdragen:  2728
  • Actief:  

Whahaha,

Dat is wel heel bizar.... :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • 4 weken later...

• Actief:  

Grootmoeder populairste dj in Frankrijk

Ruth Flowers, een 69-jarige Britse uit Bristol, is de populairste dj van Frankrijk. Gehuld in luipaard-outfit draait ze op de hipste Franse feestjes. Overal krijgt de vrouw het publiek met een mix van electrobeat en hits aan het dansen. Toch was ze eerst een fan van kerkmuziek en klassieke popsongs. 'Het begon allemaal op het verjaardagsfeestje van mijn kleinzoon. Er hing daar zoveel energie dat ik de smaak te pakken kreeg.' Later ontwikkelde ze samen met de producer Aurelien Simon haar eigen stijl. 'Ik houd van oud en nieuw, dus mix ik electro met oude songs van The Rolling Stones.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/50533/Grootmoeder_populairste_dj_in_Frankrijk.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
Gast angel_creek

Die zal ik dus ZEKER downloaden. En kijken of ik verlam :P?

Post samenvoeging: maart 07, 2010, 12:03:59

Ik heb de film binnen. Kaas heb jij de subs ervoor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Die oma draait de dikste beats :P Ik wil ook zo'n oma!!1!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

@LatinBabe sorry heb ik niet ik kijk bijna alle films zonder subs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

@ Latinbabe .

ten eerste raad ik m je af om te kijken :P

ik schrik af en toe nog steeds als ik een raar geluidje ofzo hoor :P nachtmerries ook al een paar keer gehad XD

Maarja.

Dan heb ik m nog wel op m HDD staan.

alleen die ligt bij me pa. dus heb die volgende weekend pas weer. En daar staat ie volgens mij wel op met Subs. Dus als je willt upload ik m even ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  2728
  • Actief:  

In die film zijn wel veel schrikmomenten inderdaad. Maargoed je kan er op voorbereid zijn, maar als je weet dat je er niet tegen kunt zou ik 'm laten liggen. Ik vond 'm persoonlijk niet zo eng, maar ik zie het wel gebeuren dat mensen erdoor verlamd raken of iets anders krijgen... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
Gast angel_creek

Ik heb de film al 1 minuut binnen dus dat was geen probleem. De subs gelijk laten lopen is wel probleem! Maar dat word wel een uitdaging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

In die film zijn wel veel schrikmomenten inderdaad. Maargoed je kan er op voorbereid zijn, maar als je weet dat je er niet tegen kunt zou ik 'm laten liggen. Ik vond 'm persoonlijk niet zo eng, maar ik zie het wel gebeuren dat mensen erdoor verlamd raken of iets anders krijgen... :P

het is wel eng als je hem begint te kijken rond half 1 snachts en je bent alleen thuis :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Beschuldigd van aanranding na slechte cijfers

BRUSSEL - Drie minderjarige leerlingen van een school in het Belgische Gent hebben een leraar valselijk beschuldigd van aanranding als wraak voor hun slechte cijfers.

De 49-jarige leerkracht werd woensdag door een rechter in Gent vrijgesproken van alle beschuldigingen. Dat heeft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws donderdag gemeld.

De leraar, Geert D.P, gaf les aan de Gentse Hotel- & Bakkerijschool. Drie meisjes die bij hem les volgden, stapten in 2008 naar de directie omdat de leraar hen betast zou hebben in de klas.

De man hield vol dat hij onschuldig is, maar werd toch op non-actief gezet. Justitie begon een onderzoek en bracht de zaak voor de rechter.

Medeleerlingen vertelden de schooldirectie uiteindelijk dat de drie meisjes een complot hadden gesmeed omdat ze slechte punten kregen van de leraar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Die belgen ook :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  

Heb Paranormal Acitivity ook gekeken, dat verlammen snap ik niet zo best hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Medeleerlingen vertelden de schooldirectie uiteindelijk dat de drie meisjes een complot hadden gesmeed omdat ze slechte punten kregen van de leraar.

Dat lijkt wel een beetje op die films van Wild Things (goede films trouwens!)

wild things 1 trailer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast angel_creek

Beschuldigd van aanranding na slechte cijfers

BRUSSEL - Drie minderjarige leerlingen van een school in het Belgische Gent hebben een leraar valselijk beschuldigd van aanranding als wraak voor hun slechte cijfers.

Arme man... Maar wel grappig xD

De 49-jarige leerkracht werd woensdag door een rechter in Gent vrijgesproken van alle beschuldigingen. Dat heeft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws donderdag gemeld.

De leraar, Geert D.P, gaf les aan de Gentse Hotel- & Bakkerijschool. Drie meisjes die bij hem les volgden, stapten in 2008 naar de directie omdat de leraar hen betast zou hebben in de klas.

De man hield vol dat hij onschuldig is, maar werd toch op non-actief gezet. Justitie begon een onderzoek en bracht de zaak voor de rechter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...

• Actief:  

Korpschef zegt sorry met taart voor invallen

Sinds 2002 kregen de 83-jarige Walter Martin en zijn 82-jarige vrouw Rose uit New York minimaal een stuk of vijftig keer een arrestatieteam over de vloer. Niet omdat de twee oudjes criminelen zijn, maar omdat ze als 'testadres' in een nieuw computersysteem waren ingevoerd.

Hoewel de Martins hadden verzocht om uit het systeem verwijderd te worden, werd hun adres talloze malen aan verschillende misdaden gekoppeld. Om zich voor de vele ongevraagde bezoeken te verontschuldigen kregen de twee bejaarden opnieuw bezoek van de politie. Ditmaal stond de korpschef in eigen persoon voor de deur om samen met een taart zijn welgemeende excuses te maken aan het bejaarde stel.

Als het goed is, kunnen de Martins voortaan rustig leven; het is de New Yorkse politie officieel verboden om de twee nog langer lastig te vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

LOL. Die is wel goed. Lekker dan, zit je rustig in je stoel en opeens BAM! valt voor de zoveelste keer een arrestatieteam binnen. Volgens mij zijn die bewoners dat nu wel gewent  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Haha, Komen ze binnen, Koffie en een koekje? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...