Spring naar bijdragen

lampje blijft geel bij bitornado download

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met veel moeite was ik zo ver gekomen dat ik een pictogrammetje "louis de funes"op mijn bureaublad had,en ook een van bitornado.

Ik startte de download,en zoals uitgelegd begon het lampje op zwart,rood,geel,en daar bleef het op staan. Na een paar uur zou het nog 750 uur duren voordat de download compleet was.

Hoe komt het,dat het lampje niet groen wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

heb je de porten van je router wel open gezet ??? zo niet kijk dan hier http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm instellingen van je firewall na kijken ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Actief:  

Nee,dat zal wel de oorzaak zijn. Toen ik me een maand of 6 geleden voorstelde als volkomen beginner op computergebied,gaf ik al aan dat ik het forum dikwijls lastig zou vallen.

Daarom ook bedankt voor de link voor poorten openen en firewallcontrole,maar dit Engels is voor mij te technisch en mijn computerervaring te klein om in de wilde weg te gaan klikken.

Ik ben 60er en moest op mijn 14 gaan werken van ons Moeder. wat conversatie lukt wel dankzij wat studie,maar deze technische computertaal gaat me boven de pet.

Als niemand zin heeft om het me in begrijpenlijk NL uit te leggen,begrijp ik dat,en zal me discreet terugtrekken.In ieder gheval toch bedankt.Dankzij Duke was ik toch al zo ver gekomen dat het bijna lukte. Groetjes,Sjako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123

• Bijdragen:  76
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

bij mij blijft hij ook altijd geel.

ik weet het w8woord van men router niet meer dus kan ik er niets aan doen.

maar ik kan gewoon rustig downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 76

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

je kan ook dit proberen http://thepiratebay.org/tor/3745979/PFConfig_Version_1.0.144.zip dat is een programma wat voor jou alles instelt zodat je poorten goed staan ingesteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...