Murderdoll Geplaatst September 4, 2007 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 4, 2007 Hooi.. Ik heb de sims 2 gedownload alleen nu weet ik niet waar ik mijn downloads kan plakken. Help? x Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
jep123 Geplaatst September 8, 2007 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 8, 2007 hoe bedoel je plakken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
marisa Geplaatst September 13, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 13, 2007 hallo, ik heb een groot probleem, ik heb vorige week me cd van de sims2 uitgeleend aan een vriendin van me, maar nu is de cd rom na de vielesteinen,, en nu ken ik me lievelingsspel niet meer spelen is er ook al iets van een cd crack ofzo want anders moet ik weer 60 euries neerlegge voor spel :redface: graag reactie eventueel per mail. m.riisj@hotmail.com alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
mohammedb Geplaatst September 14, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 14, 2007 hallo, ik heb een groot probleem, ik heb vorige week me cd van de sims2 uitgeleend aan een vriendin van me, maar nu is de cd rom na de vielesteinen,, en nu ken ik me lievelingsspel niet meer spelen is er ook al iets van een cd crack ofzo want anders moet ik weer 60 euries neerlegge voor spel :redface: graag reactie eventueel per mail. m.riisj@hotmail.com alvast bedankt Hier is een crack voor het spel The sims 2 http://m0002.gamecopyworld.com/games/pc_the_sims_2.shtml#The%20Sims%202%20v1.0%20[MULTI]%20No-DVD/Fixed%20EXE Maar als je Cd naar de vielensteine is kan je beter gewoon een nieuwe downloaden Hier http://www.duken.nl/content/view/39/24/ staat een handleiding hoe je moet downloaden. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Lennart Geplaatst September 14, 2007 Bijdragen: 40 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 14, 2007 Hooi.. Ik heb de sims 2 gedownload alleen nu weet ik niet waar ik mijn downloads kan plakken. Help? x Hoe bedoel je dit? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 40
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie