Gast Gangsterpino Geplaatst Oktober 29, 2005 Delen Geplaatst Oktober 29, 2005 Hallo iedereen, Ik heb Bittornado, en ik ben gek op downloaden:P alleen mijn bolltje blijft de hele tijd geel met een groot bestand(een game bv), hij is wel eens op groen geweest, maar dat waren kleinere bestanden. Bovendien download ie ook heel erg sloom (onder de 30 kb/s) meestan 10-20. Ik wil dus de poorten openen maar HOE moet dat??? Kan iemand mij helpen?? alvast bedankt Grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gangsterpino Geplaatst Oktober 29, 2005 Delen Geplaatst Oktober 29, 2005 kan iemand me helpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Oktober 29, 2005 Delen Geplaatst Oktober 29, 2005 als het bolletje de hele tijd geel blijft, kan het betekenen dat de torrent niet goed is of verouderd. De downloadsnelheid is redelijk normaal, zelfs snel te noemen. Hoe je de poorten moet openen: http://www.xbconnect.com/xbchelp/router/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gangsterpino Geplaatst Oktober 30, 2005 Delen Geplaatst Oktober 30, 2005 daar kom ik ook niet echt uit... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Oktober 30, 2005 Delen Geplaatst Oktober 30, 2005 je moet gewoon opzoeken wat voor poort je hebt. duken, kirshan of tijn weten dit zeker weten, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 30, 2005 Delen Geplaatst Oktober 30, 2005 Gangsterpino schreef: daar kom ik ook niet echt uit... Vertel even welke router je hebt (merk + typenummer) dan zoek ik even de guide voor je op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gangsterpino Geplaatst Oktober 30, 2005 Delen Geplaatst Oktober 30, 2005 Dit forum is echt goed m\'n modem heet speedtouch 510 van Alcatel, moet je nog meer weten om me te kunnen helpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 30, 2005 Delen Geplaatst Oktober 30, 2005 Dat is niet je router maar je modem. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gangsterpino Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 ik heb volgens mij geen router hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 nee daarom juist Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 Gangsterpino schreef: ik heb volgens mij geen router hoor..... Als je zeker geen router hebt, dan ligt het dus aan je firewall. Bij veel firewalls zit een exception list, als je je BT programmatje daar eens bij zet... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gangsterpino Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 ja, dat heb ik ook al gedaan, maar omdat ik bittornado al delete hebt, kan ik nu niet ff kijken of het nu werkt, maar ik download nu met azureus, en die geeft zelf aan welke poorten wel en niet werken, dus das wel handig, en ik haal behoorlijke nselheden, soms bijna 140kb/s terwijl ik maar een 100kb/s verbinding heb:) maar als iets wordt geblokeerd, dan ligt het dus niet aan mijn modem, maar een mijn firewall? grtz David Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 Aan je modem zal het nooit liggen, nee. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 ja ik denk et wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gangsterpino Geplaatst November 2, 2005 Delen Geplaatst November 2, 2005 Hallo CoD is bijna klaar(87.3%) MAAR HIJ WILT NIET VERDER!!! Ik heb hem vanochtend aangezet, en ga naar school, en als ik tuis ben heeft ik maar 0.01% gedaan:S weet iemand hoe dit komt?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 2, 2005 Delen Geplaatst November 2, 2005 Dan zijn er waarschijnlijk geen seeders meer die het hele bestand aanbieden, je hebt 2 opties, 1. wachten, 2. een andere torrent zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst November 3, 2005 Delen Geplaatst November 3, 2005 ik heb hetzelfde probleem ook alleen azureus gaat bij mij nog slomer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 3, 2005 Delen Geplaatst November 3, 2005 download dan een andere torrent en gebruik die. Gooi de oude bestanden van de ouwe download weg, dan hou je meer schijfruimte over. Ik heb net 40 GB aan ruimte vrijgemaakt door de oude bestanden + torrents weg te gooien! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst November 4, 2005 Delen Geplaatst November 4, 2005 ik heb nog minstens 60 gb over Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 4, 2005 Delen Geplaatst November 4, 2005 jah t wordt tijd voor me een nieuwe harde schijf te kopen. Wat is het maximum aantal GB van een interne harde schijf? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 4, 2005 Delen Geplaatst November 4, 2005 Als je goed/ver genoeg zoekt zul je vast wel ergens een 600gb schijfje vinden. Maar ik denk dan dat je voordeliger uitbent als je een paar keer 250gb koopt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 nu heb ik nog geen antwoord op mijn eerste vraag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 nu heb ik nog geen antwoord op mijn eerste vraag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 Tijn schreef: Als je goed/ver genoeg zoekt zul je vast wel ergens een 600gb schijfje vinden. Maar ik denk dan dat je voordeliger uitbent als je een paar keer 250gb koopt. ja, wij hebben een computerleverancier als vriend... mss wil ie wat regelen. Hoe duur is een 250 gig ongeveer? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 zit meestal wel rond de 100 euro @deadninja0: Wat is je vraag nu eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie