audiobommel Geplaatst September 2, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/07 Status: Offline Actief: December 24, 2011 Delen Geplaatst September 2, 2007 Hoi Ik heb een vraag over de diverse bestand soorten. Waar kan ik op internet een lijst vinden waarop de muziekbestandsoorten worden uitgelegd wat het voordeel van de een tov de ander is. ik kwam nl juist tegen een APE bestand soort van een liedje met als grootte 37484 kB het zelfde liedje had met een MEPG formaat een grootte van 8891 kB qua. ik vroeg me zo af is dan een APE bestand kwalitatief beter? groet Peter (ps ik weet niet of dit het juiste forum onderdeel is) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast jezus Geplaatst September 2, 2007 Delen Geplaatst September 2, 2007 volgens mij is MPEG een videobestand, dus die zijn sowieso groter. :-[ Van een ape. bestand heb ik nog nooit gehoord. Maar de meeste gebruikelijk muziekbestanden zijn toch .mp3 en .wma. Deze komen het vaakst voor en zijn meestal rond de 4 MB. Ik hoop je zo een beetje wijzer te hebben gemaakt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie