Kevin1979 Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 67 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/07 Status: Offline Actief: Mei 29, 2014 Delen Geplaatst September 1, 2007 Beste mensen, Na een lange tijd van proberen en zoeken heb ik de oorzaak gevonden hoe het komt waarom ik na het brandproces last heb van een schokkend beeldeffect. Dit is niet echt geheel storend, maar misschien bestaat er toch een oplossing voor. Bij het omzetten van AVI naar VTS begint dit probleem. Als je de film laat meelopen, dan zie je al dat dit beeld beetje bij beetje verschuifd. Nadat de film is gebrand op een schijfje, dan zie je dit een beetje terug. Met losse VTS-bestanden die niet omgezet zijn geworden tijdens deze procedure, heb ik kwalitatief goed beeld zonder schokeffecten. Het ligt dus duidelijk aan het omzetten van AVI naar DVD met het tooltje DivxToDVD. En niet aan de snelheid waarmee ik doe branden als wat ik eerst in gedachten had. Mijn vraag aan jullie is, of mij iemand kan helpen om dit te kunnen voorkomen ? Bestaat er nog een andere mogelijkheid om een AVI met ondertiteling om te zetten naar VTS-bestanden zonder een schokeffect te creëren ? Alle hulp is van harte welkom. b.v.d. Groetjes van Kevin. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 67
Kevin1979 Geplaatst September 9, 2007 Bijdragen: 67 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/07 Status: Offline Actief: Mei 29, 2014 Auteur Delen Geplaatst September 9, 2007 Heeft iemand nog een goed idee ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 67
totalyduzz Geplaatst September 9, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 9, 2007 probeer convertX2dvd eens er staat een serial staat op deze site dit programma maakt *.avi naar audio_TS en video_TS map die je kan branden direct of later via nero succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie