verhoeven Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 1, 2007 hoi! heb de haldleiding gevolgd van hoe je een 360 game moet branden. nu heb ik the darkness gedownload alles omgezet naar .iso enzo. daarna gebrand met nero burning rom, alles perfect, maar als ik 'm in de 360 doet krijg ik het bericht unreadable disc. weet iemand wat ik hier aan kan doen. alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Robin Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 1, 2007 nu heb ik the darkness gedownload alles omgezet naar .iso enzo. Wat heb je allemaal omgezet naar een iso, want dat hoort namelijk niet. Meestal download je Xbox360 games als Iso file standaard.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
verhoeven Geplaatst September 2, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 2, 2007 heb het bestand the darkness gedownload als .rar bestand, daarna heb ik alle .rar bestanden geselecteerd en uitgepakt dan houd ik een image bestand over en dit heb ik met nero 6 gebrand zoals in de handleiding staat. maar als die klaar is met branden en ik doe 'm in de omgebouwde xbox 360 krijg ik unreadable disc. ik gebruik trouwens dl dvd+r van verbatim. gr. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
gamefreaks Geplaatst September 2, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 2, 2007 Vraagje is je xbox360 wel goed omgebouwd heb je er meer gebranden spellen opzitten,, als dat wel het geval is ,, dan had ik als ik jou was een ander exemplaar van het spel gedownload :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
verhoeven Geplaatst September 2, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 2, 2007 heb 'm van de week laten ombouwen, de originele spellen doen het gewoon, maar degene die ik gebrand heb the darkness dus niet. ben nou gears of war aan het downloaden als die klaar is kijk ik ff of die het wel doet, zo niet dan denk ik dat het ombouwen niet goed gebeurd is en ga ik trug. kan het ook niet liggen bijv. aan de dvd's dat die bijv. verbatim ( wat ik gebruik ) niet pakt en andere merken wel? gr. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Robin Geplaatst September 2, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 2, 2007 Het is zoiezo niet erg slim om je Xbox360 omtebouwen, aangezien het al een hele instabiele console is. Maar goed, Zit er geen .txt of word document bij hoe de posters het gebrand hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
verhoeven Geplaatst September 3, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 3, 2007 er zitten wel wat bestandjes, maar die kan ik niet openen. maar ik zie geen tekst documenten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
verhoeven Geplaatst September 8, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 8, 2007 nou heb ik die gozer gebeld die 'm heeft omgebouwd en die zegt dat het aan mijn brander ligt, maar welke brander werkt perfect bij het branden van xbox 360 games of heeft goeie ervaringen met een bepaalde brander. laat het me ff weten. alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie