jep123 Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 1, 2007 Hallo ik heb een probleem met need for speed carbon bij het opstarten zegt hij iets met nfsc.exe dat is me crack ik heb er al meerdere geprobeerd maar niks want ik moet verzenden of niet verzenden druken ik zag een soort gelijke topic maar daar werd het me niet helemaal duidelijk wat ik moest doen dusz kan iemand me helpen Groeten jep123 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
gamefreaks Geplaatst September 2, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 2, 2007 nfsc staat voor need for speed carbon maar dat weet je waarschijnlijk wel;) ik denk dat je crack niet meer orgineel is of er ontbreken sommige files in het spel waardoor het niet kan opstarten heb je hem van iemand gebrand of heb je hem zelf gedownload GreetZ :police: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
jep123 Geplaatst September 3, 2007 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 3, 2007 ja ik heb het probllem een beetje opgelost want op de computer waar hij het eerst niet op deed doet ie het nu wel want ik moest alle files en dingen naar de map van carbon downloaden maar ik heb precies het zelfde gedaan met me eigen computer maar daar doet ie wel weer die foet melding maar mijn computer is al een ouwe xp ik heb het spel gedownload en op twee cd's gezet op de gewone computer heb ik er veel plezier mee Groeten jep123 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie