Spring naar bijdragen

kwaliteitsverschil Platinum en bv. Verbatim.

lotus71

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik ben heel benieuwd welk merk DVD's je gebruikt en waarom. Ik gebruikte zelf tot nu toe Platinum maar heb toch verschillende DVD's met foutjes (hij blijft steken of haperd). Maar ik heb ook heel veel DVD's waar het wel helemaal goed is gegaan. Het kan te maken met de hoge schrijfsnelheid. Kan het ook te maken hebben met dat ik DVD- gebruik. Is DVD+ beter?

Alvast bedankt voor je reactie's ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  459
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  57

Ik gebruik zelf vaak Sony DVD+R 1-16 x en die van Philips deze zijn toppie voor mijn PS2 spellen branden ik vroeger het zelfde maar dan DVD-R deze werkte top. Ander DVD-r deden het slecht of helemaal niet op mijn PS2 maar die van Sony wel. Dus ik raad je aan om op een lage snelheid te branden zoals 2,4x of 4x voor betere kwaliteit en kwaliteits DVD's te kopen. en oja ik zou geen DVD+RW kopen want die doet het maar op weinig dvd spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 459

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

gebruik zelf platinum DVD+R 16x en die werken perfect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...