nailz Geplaatst Augustus 31, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 31, 2007 Beste leden, Ik heb onlangs de volgende torrent gedownload: The.Elder.Scrolls.IV.Oblivion + NoDVD Crack. Wanneer ik het .rar bestandje uitpak en de .exe probeer te starten om het spel te installeren. Krijg ik de volgende melding: de toepassing kan niet worden gestart omdat de binkw32.dll file niet kan worden gevonden. Als ik vervolgens een gedownloade binkw32.dll file in die folder plaats krijg ik de volgende melding: kan entrypoint van procedure _binkcopytobuggerrect@44 niet vinden in dll-bestand binkw32.dll. Dit is dus hetzelfde probleem als in het volgende topic geschetst: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17305.0 Ik heb ook al geprobeerd om andere cracks te downloaden, maar krijg dan dezelfde melding. Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen? Bedankt voor uw reacties! Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
nailz Geplaatst Augustus 31, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 31, 2007 Ik heb iets gelezen over POWERISO, maar ik heb dan het volledige programma nodig, want die DAA files zijn groter dan 300 mb. Ik heb natuurlijk geen zin om voor die licentie te betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
nailz Geplaatst Augustus 31, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 31, 2007 Ik ben nog steeds een n00b, maar ik kom wel steeds verder. Heb inmiddels de DAA files uitgepakt met Poweriso, vervolgens het spel geinstalleerd, daarna de no-dvd crack naar de bewuste file gekopieerd. Maar als ik het spel dan probeer op te starten krijg ik een foutmelding, namelijk : In oblivion is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. En ik kan vervolgens een foutenrapport ophalen. Moet ik dat doen voor iemand mij verder kan helpen? Reacties graag! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
nailz Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 1, 2007 Oke ik ben bang dat ik er achter ben waarom het spel niet werkt. Ik heb met PC wizard 2007 mijn systeem gechecked en dus ook mijn video kaart. Ik krijg de volgende informatie over mijn videokaart: General Information : Manufacturer : Intel Corporation (Hewlett-Packard Company) Model : Mobile Integrated Graphics Controller Bus Type : PCI Total Memory : 128 MB Texture Memory : 213 MB Processor : Intel® GMA 950 Converter : Internal Refresh Rate (min/max) : 60/60 Hz GPU Information : Number of GPU : 1 Codename : GMA 950 Graphics Bus : 64-bit Memory Type : DDR GPU Frequency : 250 MHz Texels : 1600 MTexels/s DirectX Support : 9.0 Is het zo dat dit dus een integrated graphics card is en dat deze niet het spelen van Oblivion ondersteund? Zo ja, slecht nieuws ! Maar graag feedback, zodat ik uitsluitsel heb en niet verder hoef te zoeken. Bij voorbaat dank. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
nailz Geplaatst September 5, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 5, 2007 Sluit maar, ik ben er al uit door eigen research ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie