Spring naar bijdragen

gta san andreas

killbunny

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

kheb gta san andreas binne en de crack er ook al over gegooid maar ik krijg een error  >:( kan entrypoint van procedure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll.

mja en als ik ga spele heb ik denk ik ook weer deamontools nodig ma dat heeft nog nooit bij mij gewerkt  :P als iemand kan helpe graag!  ;D

weet iemand wat ik hier aan kan doen?  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  87
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik ben er zelf ook niet zo'n held in, maar ik denk dat je eens moet proberen met een nieuwe ogg.dll, maar ik zou hem voor het geval dat, wel ff back-uppen... (dat bestandje, en ff iemand vragen die ook GTA SA heeft, om ogg.dll te uploaden met bijv. rapidshare, zodat je em kan downloaden en over het oude ogg.dll heen zet. Kijk eens of dat werkt. (ogg.dll EERST BACKUPPE). als dat werkt, is het probleem opgelost, werkt het niet, moet je ff verder kijken.

Succes hea...!

Mvg,

XfanX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 87

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...