..speedfreak.. Geplaatst Augustus 30, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Augustus 30, 2007 hallo, ik krijg een waarschuwing van avast antivirus,dat mijn poort..... udp open staat, deze kan denk ik dicht want ik heb net azureus verwijderd, hoe moet ik hem dichten? hij staat niet tussen uitzonderingen in de firewal? dit is de precieze melding: waarschuwing: if you have a router/firewal, please check that you have port blabla UDP open. Decentralised tracking requires this. wie kan helpen!? bij voorbaad dank!!! groeten speedfreak Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
kaasbroodje Geplaatst Augustus 30, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 30, 2007 inloggen in je router daar kan je het weg halen. als je niet weet hoe je in je router komt moet je dit lezen http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm als je het model van je router weet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
..speedfreak.. Geplaatst Augustus 31, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst Augustus 31, 2007 daar snap ik niets van, ik denk dat azureus die heeft geopend? want deze had ik geinstalleerd, maar ga gewoon verder met bitlord, want dat is simpel en werkt nog altijd goed, daarom heb ik hem weer ge unistalleerd, toen kreeg ik die melding, is er geen simpele manier? en is het "gevaarlijk" zo lang die poort open staat? wat zijn de gevaren? hoe moet ik het anders doen op die portforwarding site? bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie