Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Wie kan dit voor mij oplossen? Wij hebben het basis abonnement van ziggo maar internet geupgrade naar Z2. Wat wort nu mijn nieuwe snelheid, want ik snap er niks meer van (overigens merk ik nog niks van de verhoogde snelheden, klopt dat :P?)

Even een quotje van mezelf anders lees niemand hem meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Het wordt per regio gedaan, aangezien wij dicht bij elkaar zitten, en het bij mij nog niet is gedaan, is het dus nog niet gebeurt. Het kan gebeuren tussen nu en volgens mij augustus.

zie hier de verhogingen:

http://tweakers.mobi/nieuws/57768

Dus dat wordt 10 mb/s ;) of te wel, wat ik nu heb. ik haal met 2 threads van Eweka zo'n 1,1 mb/s en dat haal ik ook met torrents. hoogste is 1,2 mb/s. ik weet niet of ik dicht bij de centrale zit, maar ik gok dat je ook zo'n snelheid gaat krijgen. Heb een film van 4,7 GB in 1 uur binnen met een snelheid van 1,1 mb/s, dus dat is wel te doen. een rip van 700 mb heb je binnen enkele minuten binnen.

btw, @DukeN:

WTF, jij krijgt in 2010 een download snelheid van 80 mb/s  :s dat is gewoon 10 mb/s. Dat is gewoon niet meer leuk  :P Een film binnen 5 minuten halen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Okeoke, maar ik heb ook nog een internet upgrade wordt het dan niet nog hoger? Ik ga is even kijken of ik kan kijken hoe dicht ik bij de centrale zit. Zo terug  :cool2:

Post Merge: juli 23, 2009, 12:45:09 pm

Geen idee, ik zie het vanzelf wel. Vind het al kicken dat ik voor het eerst in m'n leven boven de 1mb uit kom  :D

Post Merge: juli 23, 2009, 12:47:16 pm

Kijk JFK,

Ik heb nu Basis alles in 1 en Internet Z2. Wordt dat dan niet:

10 + die 1,5 van de basis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25043
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Z2, dat is:

Z2 is een abonnement voor het hele gezin. Surfen, e-mailen, downloaden, foto's versturen en gamen.

* down 10 Mbit/s

* up 1.5 Mbit/s

dus 10Mbit/s : 8 = 1,25 . Je zou dus met 1,25 MB kunnen downloaden.

Ik heb dus 50Mbit/s : 8 = 6,25 MBps ;)

Trouwens me TV werkt niet... ik was de kabel vergeten aan te sluiten  ::)

edit:

btw, @DukeN:

WTF, jij krijgt in 2010 een download snelheid van 80 mb/s  :s dat is gewoon 10 mb/s. Dat is gewoon niet meer leuk  :P Een film binnen 5 minuten halen..

I know... en daarna willen ze naar 100mb/s. ik hoop dat me hardware het nog trekt :P Echt bizar, alsof we het nodig hebben voor t kijken van Youtube movies. Met deze snelheid moet je wel downloaden...  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

We worden gewoon verplicht  ::) Klaag ziggo aan.

Nou zo als het er nu uit ziet gaan we binnekort verhuizen, twee nieuwe huizen (ouders gescheiden) dus twee nieuwe internet abonnementen die ik zelf mag afsluiten in naam van m'n ouders, dus ik heb jullie hulp daarmee ff nodig! (Beter ook die 50 mb/s  :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Die 50Mbits krijg je volgens mij bij die Alles in 1 voor 64 euro per maand. (ook belluh en tv kieke)

Misschien is t wel handig voor daar? Als alles toch nog moet worden aangevraagd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Hmm weet niet of m'n ouders met 64 eu per maand akkoord gaan. Maar wat zijn die voorwaarden voor het bellen? Onbeperkt naar huistelefoons binnen nederland zonder starttarieven? Dan kan ik ze misschien nog wel overhalen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Oud-beheerder

• Actief:  

http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra

Moeiteloos online gamen, zonder haperingen kijken naar streaming video of downloaden van grote bestanden. Het is allemaal een stuk makkelijker met Alles-in-1 Extra, het supersnelle pakket van Ziggo. Natuurlijk kijk je ook televisie zoals je dat gewend bent en bel je voordelig via de kabel.

Voordelen

* overstappen zo geregeld

* behoud eigen nummer en toestel

* alles op één factuur

* gratis bellen naar Ziggo Telefonie abonnees

* gratis webmail

* gratis spam- en virusfilter

* 5 gratis verrassingszenders

* GRATIS digitale ontvanger

* GRATIS installatie telefonie en internet

* zonder vast contract

Telefonie

* gratis bellen met alle andere 800.000 abonnees van Telefonie van Ziggo

* lage tarieven naar vast (€ 0,024 per minuut) en mobiel (€ 0,16 per minuut)

* overstappen met behoud van nummer en toestel

* gratis voicemail, nummerweergave, sterretjesdiensten

* geschikt voor de meeste alarmsystemen

en...

nieuwsgroepen: ongelimiteerd!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Hmm weet niet of m'n ouders met 64 eu per maand akkoord gaan. Maar wat zijn die voorwaarden voor het bellen? Onbeperkt naar huistelefoons binnen nederland zonder starttarieven? Dan kan ik ze misschien nog wel overhalen!

Volgens mij is onbeperkt bellen 10 euro extra. Ik weet niet hoe het bij jullie qua glasvezel zit, want volgens mij is boven 50 mb/s glasvezel. En dat moet dan wel aanwezig zijn. Als er wel glazvezel ligt, zou ik kijken voor XMS. Daar is het volgens mij 50 euro per maand. Heb je alles in één + 50 mb/s

Dit is dus XMS:

1)  Alles-uit-de-kast

* Supersnel internet 50 Mbit/s up én downloaden!

* Spotgoedkoop bellen naar binnen- en buitenland

* Behoud van eigen telefoonnummer

* Nummerweergave, voicemail, driegesprek en doorschakelen zijn gratis

* 42 tv-zenders en heel veel radiozenders

* Drie maanden gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland (met uitzondering van 084, 087, 088, 090x en 06760 internetnummers)

1e half jaar € 19,95 p.mnd daarna € 50,00 p.mnd

Vooral die upload snelheid is echt belachelijk. Voor 10 euro meer heb je 100 mb/s. Up en download snelheid is dus 100 mb/s... Dan download je met een goede payserver en de volle 8 of 12 threads zo'n 12,5 mb/s :P

In ieder geval kan je ook kijken naar UPC, die leveren ook zeer snelle internet bundels. Dacht dat hoogste 120 mb/s is, en die waarschijnlijk binnenkort ook weer wordt verhoogd.

Trouwens, Z2 + Alles in 1 plus blijft 10 mb/s. Dus wordt niet bij elkaar opgeteld ;) Maar inderdaad 1 mb/s is gewoon een lekkere gemiddelde snelheid. Niet te langzaam, maar ook niet belachelijk snel :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

@ Steffris, echt gaaf!! :D Zelf ben ik een fan van achtbanen, attracties en dat soort dingen maar ben daar nog nooit geweest. Damn, ik wil daar echt een keer heen! 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  

Wij hebben dus Z1..... dat is 3mbs : 8 = 0.375 mb/s = 375 kb/s.................  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

Wij hebben dus Z1..... dat is 3mbs : 8 = 0.375 mb/s = 375 kb/s.................   :'(

Hmm, dat is wel minder  :P

@JFK & DukeN, bedankt voor de info. Ik heb alleen geen glasvezel dus 50 mbit is mijn max denk ik. Ik ga 't ze voor leggen als de tijd daar is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Ik ga denk ik ook eens met ze praten over onze snelheden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

Ik heb alleen geen glasvezel dus 50 mbit is mijn max denk ik.

Dan is 20 mb/s je max.:

Einde van het koperen tijdperk

De hoeveelheid over een telefoon- of coax-kabel te versturen informatie is de afgelopen jaren gestaag gegroeid. Anno 2008 heeft een standaard verbinding bij Ons Net Eindhoven een snelheid van 100 Mbit/s. Een koperen kabel, zoals bij UPC of KPN, haalt snelheden tot maximaal 20 Mbit/s. Maar hiermee is het meest haalbare zo'n beetje bereikt. De enorme hoeveelheid informatie of data die worden verzonden, kan koperdraad eigenlijk niet meer verwerken. Plus dat koper dure versterkers nodig heeft om lange afstanden te overbruggen. Het ziet er dus naar uit dat er na 70 jaar een eind komt aan het koperen tijdperk.

http://www.onsneteindhoven.nl/index.php?menu=111

Neem aan dat je koper hebt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Denk het wel? Heb gewoon normale ADSL. Dan heeft die 50 mb/s dus helemaal geen zin  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Denk het wel? Heb gewoon normale ADSL. Dan heeft die 50 mb/s dus helemaal geen zin  :P

Volgens mij dan niet nee. Maar ja je weet maar nooit, ze zeggen dat er al in heel Nederland meer dan 80% glasvezel is, en misschien wordt je wijk waar je woont of gaat wonen, wel glasvezel aangelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Voor zover ik weet hoeft er niet eens glasvezel te liggen, de oude kabels kunnen de hoge snelheid ook al aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ja, wat is het nou  ::)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Voor zover ik weet hoeft er niet eens glasvezel te liggen, de oude kabels kunnen de hoge snelheid ook al aan.

Kan niet echt ergens vinden dat dat al kan.

Zie op verschillende sites (zoals deze) dat kabel tot 20 mb/s kan.

Ik bedoel dan dit overzicht:

i2oyt4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Als ik van Z1 van Ziggo een stap omhoog wil, hoeveel ben ik dan per maand kwijt en wat is dan mn snelheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Heb nog heel wat goede games in te halen omdat ik nog maar een half jaartje echt game. Heb net bioshock gedownload, zal wel leuk zijn toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

http://www.ziggo.nl/producten/internet/

je gaat in kosten van 19,95 naar 29,95

snelheid gaat van 3mb down. naar 10 mb down.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Scheelt best veel voor dat geld.....

Maar volgens mij hebben wij ook nog TV van Ziggo, maakt dat dan wat uit qua prijsverhoging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k
Gast angel_creek

Heb nog heel wat goede games in te halen omdat ik nog maar een half jaartje echt game. Heb net bioshock gedownload, zal wel leuk zijn toch?

Zou een leuke game kunnen zijn. Best veel mensen bioshock op internet horen zeggen. Maar het ligt ook aan wat je leuk vind.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Scheelt best veel voor dat geld.....

Maar volgens mij hebben wij ook nog TV van Ziggo, maakt dat dan wat uit qua prijsverhoging?

Als je alleen internet verhoogd niet nee. Tenzij je een alles-in één pakket hebt, maar dat heb je niet.. Ik zou het wel doen voor die 10 euro. het is zo gedaan en je hebt er veel profijt van, vooral als je met nieuwsgroepen gaat downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Padington In Peru Paddington keert terug naar Peru om zijn dierbare Tante Lucy te bezoeken, die nu woont in het Verzorgingshuis voor Gepensioneerde Beren. Samen met de Brown-familie begint hij aan een betoverende reis vol verrassingen. Hun avontuur neemt een spannende wending wanneer een mysterie hen meeneemt op een onverwachte ontdekkingstocht door de kleurrijke straten van Lima. Terwijl ze de rijke cultuur en de warme gastvrijheid van Peru ervaren, leren ze dat echte vriendschap en moed hen kunnen helpen elk obstakel te overwinnen. Deze reis herinnert hen eraan dat de liefde voor familie en de kracht van samenwerking hen verder brengen dan ze ooit hadden durven dromen. Laat je inspireren door Paddington en zijn vrienden, en ontdek hoe een simpel bezoek kan uitgroeien tot een onvergetelijk avontuur vol levenslessen en vreugde. ------------------------------------------------------------------------------------- Flight Risk Een piloot vervoert een luchtmachtagent die een voortvluchtige naar de rechtszaal begeleidt. Terwijl ze door de ongerepte wildernis van Alaska vliegen, stijgen de spanningen en wordt het vertrouwen op de proef gesteld. Niet iedereen aan boord is wie hij lijkt. In deze adembenemende vlucht, waar de uitgestrekte natuur zowel schoonheid als gevaar belichaamt, ontdekken de passagiers dat ware moed niet alleen gaat om het bestrijden van vijanden, maar ook om het omarmen van de waarheid. Terwijl de sneeuwstorm om hen heen raast, worden geheimen onthuld en vriendschappen getest. De reis wordt een onvergetelijke les in vertrouwen en verraad, waarbij de piloot en de agent gedwongen worden samen te werken om de uitdagingen te overwinnen. In de onvoorspelbare wildernis van Alaska leren ze dat zelfs in de donkerste momenten, hoop en vastberadenheid altijd de weg vooruit kunnen verlichten. ------------------------------------------------------------- Queer In het Mexico-Stad van de jaren vijftig leidt een Amerikaanse immigrant in zijn late veertig een teruggetrokken bestaan te midden van een kleine gemeenschap van landgenoten. Zijn dagen zijn gevuld met routine, maar een ontmoeting met een jonge student verandert alles. Haar nieuwsgierigheid en levendige geest brengen een sprankje leven in zijn eenzame wereld. Langzaam maar zeker ontpopt zich een bijzondere band, waarin de man zijn muren laat zakken en zijn hart opent voor de mogelijkheden van vriendschap. De student inspireert hem om zijn verleden los te laten en nieuwe dromen te omarmen. Samen ontdekken ze de schoonheid van menselijke verbinding, die zelfs de meest eenzame zielen kan verlichten. In een stad vol kleur en cultuur leert hij dat het nooit te laat is om te groeien, te leren en te bloeien. Zo wordt de ontmoeting een krachtig symbool van hoop en verandering. Torch Song Een excentrieke voormalige popzangeres doet een onverwachte wending in haar leven als ze haar vervreemde halfbroer bezoekt. Wat begint als een onschuldige ontmoeting, verandert al snel in een inspirerende reis. Terwijl ze door de chaos van zijn leven navigeert, ontdekt ze niet alleen de verborgen diepten van hun familieband, maar vindt ze ook een onverwachte muze in zijn vriendin. Haar creatieve geest ontbrandt en brengt nieuwe energie in hun wereld. Samen verkennen ze de kracht van kunst en verbinding, waarbij ze oude wonden helen en nieuwe dromen omarmen. Deze ontmoeting is niet alleen een kans voor persoonlijke groei, maar ook een herinnering aan de magie die ontstaat wanneer we onze harten openen voor de mensen om ons heen. Soms zijn het de meest onverwachte ontmoetingen die ons leven een sprankeling geven en ons aanmoedigen om opnieuw te bloeien. ------------------------------------------- Le Royaume Lesia, een dappere tiener, wordt door een mysterieuze man naar een afgelegen villa geleid, waar haar voortvluchtige vader en zijn mannen ondergedoken zitten. Wat begint als een onzekere ontmoeting, verandert al snel in een tumultueuze strijd. Een oorlog breekt uit, en de echo van schoten weerklinkt door de nacht. Terwijl chaos om hen heen woedt, ontstaat er een onverwachte verbinding tussen vader en dochter. Samen trotseren ze de gevaren, hun band sterker dan ooit. In de schaduw van angst ontdekken ze de kracht van familie, veerkracht en liefde. Hun gezamenlijke reis is niet alleen een vlucht voor veiligheid, maar ook een ontdekkingstocht naar de ware betekenis van verbondenheid. Lesia leert dat zelfs in de donkerste tijden hoop kan bloeien, en dat de liefde tussen een vader en dochter geen grenzen kent. --------------------------------------------------------- Bad Genius Een groep gemotiveerde eindexamenleerlingen van een ondernemende middelbare school bundelt hun krachten om een oneerlijk toelatingssysteem voor universiteiten aan te pakken. Gedreven door hun verlangen naar rechtvaardigheid en gelijke kansen, besluiten ze niet langer aan de zijlijn te staan. Met creativiteit en vastberadenheid ontwikkelen ze slimme strategieën om de verborgen obstakels te onthullen die vele talentvolle studenten uitsluiten. Ze organiseren bewustwordingscampagnes, voeren gesprekken met beleidsmakers en creëren innovatieve platforms waar iedere stem telt. Deze jonge ondernemers tonen aan dat verandering mogelijk is, en dat zelfs de grootste systemen niet bestand zijn tegen de kracht van samenwerking en vastberadenheid. Hun inspirerende verhaal laat zien dat zelfs in de meest uitdagende tijden, een groep jongeren met een gezamenlijke visie de wereld kan transformeren. Samen staan ze sterk, en hun strijd voor rechtvaardigheid is pas het begin van een nieuwe generatie die gelooft in een eerlijke toekomst. ------------------------------------------------------ Kutsai Damacana Fikret en zijn vrouw İnci genieten van een vredig leven samen met hun pasgeboren baby. Terwijl İnci zich voorbereidt om naar Kader, haar spirituele gids, te gaan, voelt ze een sprankeling van hoop en nieuwe inzichten. Fikret, in de laatste momenten van hun rustige ochtend, wordt plotseling onderbroken door een telefoontje van Artin over een belangrijk pakket. Net wanneer Artin zijn verhaal wil delen, valt de verbinding weg. In dat ene moment van stilte beseft Fikret dat het leven vol onverwachte wendingen zit. Wat begon als een gewone dag, kan zich in een oogwenk transformeren in een avontuur vol mogelijkheden. Met een glimlach op zijn gezicht en een sprankje nieuwsgierigheid in zijn hart, bereidt hij zich voor op de reis die hen te wachten staat, zowel spiritueel als in de wereld om hen heen.
  • Recente prestatie

• Girev heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...