Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 12, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 12, 2020 Dat je me dit warme weer elektrische fietsen gaat testen is er wel een compliment waard wij hebben zelf een bakfiets die is nu 11 jaar oud en die hebben deze drie jaar geleden laten ombouwen met een elektrische set. Beste aankoop ooit, hoeveel kilometers daar niet mee wordt afgelegd idpv de auto . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Monkie Geplaatst Augustus 13, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 13, 2020 Als zoiets in me kop zit, dan wil ik dat ook zo snel mogelijk gaan doen. Was heerlijk koel in de winkel en op de testbaan. Totdat je weer buiten komt.... 😅 Dit is trouwens de fiets waar momenteel mijn voorkeur naar uit gaat. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Zorro Geplaatst Augustus 13, 2020 Bijdragen: 53 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/18 Status: Offline Actief: Maart 4, 2021 Delen Geplaatst Augustus 13, 2020 5 uur geleden zei Monkie: Als zoiets in me kop zit, dan wil ik dat ook zo snel mogelijk gaan doen. Was heerlijk koel in de winkel en op de testbaan. Totdat je weer buiten komt.... 😅 Dit is trouwens de fiets waar momenteel mijn voorkeur naar uit gaat. Wow schitterende fiets als je hem aanschaft veel plezier ermee 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 53
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 14, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 14, 2020 Dat is zeker een mooie fiets met de accu in het frame Wel een heel vet model. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Monkie Geplaatst Augustus 14, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 14, 2020 Middag allemaal. Het is hier echt zo benauwd als iets. Me oog viel op een afstand vrijwel meteen op deze fiets. Nog niet direct wetende dat het ook een fiets van Kalkhoff was. Ik heb expres eerst wat andere fietsmerken getest, voordat ik de fiets van Kalkhoff zou gaan testen. Diep van binnen zegt een stemmetje 'koop hem nu'. Al wacht ik toch totdat ik onder andere het 2021 model van bovenstaande fiets heb gezien. Gaat toch om 4000 euro, dan neem ik er liever even de tijd voor. Als het zover is op me gemak voor een tweede keer kijken, testen en een beslissing nemen. 17 uur geleden zei Zorro: Wow schitterende fiets als je hem aanschaft veel plezier ermee 6 uur geleden zei Duken: Dat is zeker een mooie fiets met de accu in het frame Wel een heel vet model. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
zomersla Geplaatst Augustus 14, 2020 Bijdragen: 1559 Waardering: 486 Prestatiepunten: 9655 Dagen gewonnen: 42 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2023 Delen Geplaatst Augustus 14, 2020 2 uur geleden zei Monkie: Middag allemaal. Het is hier echt zo benauwd als iets. Me oog viel op een afstand vrijwel meteen op deze fiets. Nog niet direct wetende dat het ook een fiets van Kalkhoff was. Ik heb expres eerst wat andere fietsmerken getest, voordat ik de fiets van Kalkhoff zou gaan testen. Diep van binnen zegt een stemmetje 'koop hem nu'. Al wacht ik toch totdat ik onder andere het 2021 model van bovenstaande fiets heb gezien. Gaat toch om 4000 euro, dan neem ik er liever even de tijd voor. Als het zover is op me gemak voor een tweede keer kijken, testen en een beslissing nemen. heel verstandig om nog even rond te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 486 1.6k 42
ShadowMaster Geplaatst Augustus 14, 2020 Bijdragen: 1353 Waardering: 354 Prestatiepunten: 1807 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 07/22/17 Status: Offline Actief: November 30 Leeftijd: 32 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 14, 2020 (bewerkt) Hier zijn we ook aan kijken naar elektrische fietsen , maar tot nu toe hebben we op onze vakanties het merk van gazelle orange c7 alleen nog maar ooit uitgeprobeerd andere merken ken ik eigenlijk ook niet echt goed. kalkhoff zei mij zelfs niks , moet mij er echt beter in gaan verdiepen. willen wel graag dat er veel kilometers mee gefietst kan worden vraag me ook af hoe stella fietsen zijn , omdat ik daar ook veel goeie verhalen van hoor. 🤔 bijna is de hitte weg , ben er blij om pfff was echt te heet :$ Augustus 14, 2020 bewerkt door ShadowMaster Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 354 1.4k 23
Monkie Geplaatst Augustus 15, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 15, 2020 16 uur geleden zei ShadowMaster: Hier zijn we ook aan kijken naar elektrische fietsen , maar tot nu toe hebben we op onze vakanties het merk van gazelle orange c7 alleen nog maar ooit uitgeprobeerd andere merken ken ik eigenlijk ook niet echt goed. kalkhoff zei mij zelfs niks , moet mij er echt beter in gaan verdiepen. willen wel graag dat er veel kilometers mee gefietst kan worden vraag me ook af hoe stella fietsen zijn , omdat ik daar ook veel goeie verhalen van hoor. 🤔 bijna is de hitte weg , ben er blij om pfff was echt te heet :$ Veel kilometers, dat is ook een van de voorwaarde die ik heb. Bovenstaande fiets kan dat tot 150 kilometer. Tuurlijk diep van binnen heb je zo'n fiets liever gisteren dan vandaag. Maar neem er echt goed de tijd voor. Dat doe ik zelf ook. Ga naar een fietsenwinkel met een indoor testbaan. Dat is echt aan te raden, zo kun je op je gemak meerdere fietsen testen. Je kunt beter 2 of 3 keer terug gaan en dezelfde fiets testen, dan dat je er 5 minuten op hebt gezeten en direct overgaat tot aankoop. Een fietsenwinkel die al vrijwel meteen begint te miepen om de fiets te verzekeren, kan van mij de rambam krijgen. Helaas een paar keer meegemaakt de afgelopen paar weken. Afgelopen week bij een fietsenwinkel geweest waar ik echt een goed gevoel over heb. Vriendelijk, nemen de tijd en proberen me totaal niet te pushen om nu maar gelijk een fiets te kopen. Bij Gazelle heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om je accu te upgraden zodat je er meer kilometers mee kunt fietsen. Uiteraard zit er wel een prijskaartje aan zo'n upgrade. Volgens mij betaal je bij Gazelle voor de accu waar je de meeste kilometers mee kunt maken, al snel 400-500 euro. Pin me er uiteraard niet op vast. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
ShadowMaster Geplaatst Augustus 16, 2020 Bijdragen: 1353 Waardering: 354 Prestatiepunten: 1807 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 07/22/17 Status: Offline Actief: November 30 Leeftijd: 32 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 16, 2020 20 uur geleden zei Monkie: Veel kilometers, dat is ook een van de voorwaarde die ik heb. Bovenstaande fiets kan dat tot 150 kilometer. Tuurlijk diep van binnen heb je zo'n fiets liever gisteren dan vandaag. Maar neem er echt goed de tijd voor. Dat doe ik zelf ook. Ga naar een fietsenwinkel met een indoor testbaan. Dat is echt aan te raden, zo kun je op je gemak meerdere fietsen testen. Je kunt beter 2 of 3 keer terug gaan en dezelfde fiets testen, dan dat je er 5 minuten op hebt gezeten en direct overgaat tot aankoop. Een fietsenwinkel die al vrijwel meteen begint te miepen om de fiets te verzekeren, kan van mij de rambam krijgen. Helaas een paar keer meegemaakt de afgelopen paar weken. Afgelopen week bij een fietsenwinkel geweest waar ik echt een goed gevoel over heb. Vriendelijk, nemen de tijd en proberen me totaal niet te pushen om nu maar gelijk een fiets te kopen. Bij Gazelle heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om je accu te upgraden zodat je er meer kilometers mee kunt fietsen. Uiteraard zit er wel een prijskaartje aan zo'n upgrade. Volgens mij betaal je bij Gazelle voor de accu waar je de meeste kilometers mee kunt maken, al snel 400-500 euro. Pin me er uiteraard niet op vast. We nemen er inderdaad de tijd voor maar ken eigenlijk geen fietsenwinkel met indoor testbaan , nog nooit zelfs gezien :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 354 1.4k 23
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 16, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 16, 2020 Nou de hitte blijft nog even.... Gelukkig maandag weer normaal. Kids weer naar school, lekker aan het werk en even alcohol loos De formule 1 race is weer zo saai als het tellen van zandkorrels..m pffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
bshqkanqkqkqçqkqkq Geplaatst Augustus 16, 2020 Bijdragen: 3 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 08/15/20 Status: Offline Actief: Augustus 19, 2020 Delen Geplaatst Augustus 16, 2020 wat een discussie over de zwarten pieten weer nu mag je geen afbeelding meer op facebook smijten anders wordt je gestraft denken jullie dat kinderen gaan denken dat zwarten piet een vreemde man is denk het niet dat verstand hebben ze nog niet zo waren wij ook nie onze tradities worden teniet gedaan door dat volk wat denken jullie er over 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 3 1
Monkie Geplaatst Augustus 16, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 16, 2020 Avond allemaal. Vandaag een fijn stuk gewandeld. Je komt nog eens ergens met zo'n app. 🤣 Onderweg heerlijk op een bankje gezeten en naar de formule 1 race geluisterd. Hier gaat het nu aardig los. Regen en onweer. Heerlijk die afkoeling. Nu liggen er nog wat Aliexpress pakjes te wachten om te worden uitgepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Nobody Geplaatst Augustus 17, 2020 Bijdragen: 1719 Waardering: 750 Prestatiepunten: 9717 Dagen gewonnen: 48 Lid sinds: 04/21/20 Status: Offline Actief: Oktober 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 17, 2020 (bewerkt) Op 14-8-2020 om 15:30 zei Monkie: Gaat toch om 4000 euro, Da's een heel bedrag!! Ik gebruik een leenscooter van de gemeente en daarmee het merk dat ik heb ook zo'n 60 a 70 ver mee kan rijden en die verzekering zelfs nog betaalt de gemeente en wat aan mankeert wordt ook voor niets gemaakt! Augustus 17, 2020 bewerkt door Nobody Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 750 1.7k 48
ShadowMaster Geplaatst Augustus 17, 2020 Bijdragen: 1353 Waardering: 354 Prestatiepunten: 1807 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 07/22/17 Status: Offline Actief: November 30 Leeftijd: 32 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 17, 2020 16 uur geleden zei sniper: wat een discussie over de zwarten pieten weer nu mag je geen afbeelding meer op facebook smijten anders wordt je gestraft denken jullie dat kinderen gaan denken dat zwarten piet een vreemde man is denk het niet dat verstand hebben ze nog niet zo waren wij ook nie onze tradities worden teniet gedaan door dat volk wat denken jullie er over Ik ben voor zwarte piet, ik vindt het een Nederlandse traditie die erbij hoort. Het heeft totaal niks met racisme te maken want ben wel tegen racisme Zoals jodenkoeken dat snap ik nog dat het zo niet mag heten negerzoenen snap ik dan ook nog. maar Nederlandse tradities worden kapot gemaakt en de Nederlanders hebben er niks over te zeggen, want de monden worden wel gesnoeid zelfs het kabinet doet eraan mee vindt echt dat Nederland kapot gemaakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 354 1.4k 23
Monkie Geplaatst Augustus 17, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 17, 2020 Middag allemaal. Och, die zwarte piet discussie. Dat lijkt ieder jaar vroeger te beginnen. Het is een Nederlandse traditie die nu inderdaad kapot gemaakt wordt. Is het hun goedrecht? Ja, natuurlijk. Maar al die mensen die het nu racistisch vinden, stonden vroeger ook te springen als zwarte piet door de straat liep met pepernoten. Laat het sinterklaasfeest zoals het hoort te zijn. Het is verdomme een kinderfeest. Om over die demonstraties (waar kinderen tussen staan) nog maar te zwijgen. Nu zie je ook steeds meer roetveeg pieten. Dat daar nog geen discussie over is losgebarsten. Ik zie dan de stukken al in de krant / op internet staan: Roetveeg pieten is discriminatie voor blanke mensen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Monkie Geplaatst Augustus 18, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 18, 2020 Avond allemaal. Op 16-8-2020 om 19:09 zei Monkie: Nu liggen er nog wat Aliexpress pakjes te wachten om te worden uitgepakt. Dit was weer eens een 'oh, dit had ik ook nog besteld' momentje. Bleken meerdere Airpods Pro cases te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
bshqkanqkqkqçqkqkq Geplaatst Augustus 18, 2020 Bijdragen: 3 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 08/15/20 Status: Offline Actief: Augustus 19, 2020 Delen Geplaatst Augustus 18, 2020 Op 17-8-2020 om 14:13 zei Monkie: Middag allemaal. Och, die zwarte piet discussie. Dat lijkt ieder jaar vroeger te beginnen. Het is een Nederlandse traditie die nu inderdaad kapot gemaakt wordt. Is het hun goedrecht? Ja, natuurlijk. Maar al die mensen die het nu racistisch vinden, stonden vroeger ook te springen als zwarte piet door de straat liep met pepernoten. Laat het sinterklaasfeest zoals het hoort te zijn. Het is verdomme een kinderfeest. Om over die demonstraties (waar kinderen tussen staan) nog maar te zwijgen. Nu zie je ook steeds meer roetveeg pieten. Dat daar nog geen discussie over is losgebarsten. Ik zie dan de stukken al in de krant / op internet staan: Roetveeg pieten is discriminatie voor blanke mensen. ze moeten gewoon onze tradities met rust laten heb niets tegen die vreemeling die hier wonen in belgie maar van onze tradities blijven ze af wij komen ook niet aan hun tradities als.je snap wat ik bedoel he 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 3 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 19, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 19, 2020 Sorry dat ik wat afwezig ben maar met de aankoop en verkoop van het huis, verkoopvoorwaarden, notarissen en geld suist mijn hoofd helemaal..... 😭 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
zomersla Geplaatst Augustus 19, 2020 Bijdragen: 1559 Waardering: 486 Prestatiepunten: 9655 Dagen gewonnen: 42 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2023 Delen Geplaatst Augustus 19, 2020 Zojuist zei Duken: Sorry dat ik wat afwezig ben maar met de aankoop en verkoop van het huis, verkoopvoorwaarden, notarissen en geld suist mijn hoofd helemaal..... 😭 gefeliciteerd met je nieuwe huis 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 486 1.6k 42
ShadowMaster Geplaatst Augustus 20, 2020 Bijdragen: 1353 Waardering: 354 Prestatiepunten: 1807 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 07/22/17 Status: Offline Actief: November 30 Leeftijd: 32 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 20, 2020 gefeliciteerd met je nieuwe huis daar gaat inderdaad veel tijd in zitten 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 354 1.4k 23
Monkie Geplaatst Augustus 21, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 21, 2020 Avond allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 22, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 22, 2020 Help! Fruitvliegjes plaag..... Nu aan de azijn en appelsap bakjes. Wat een gekke beestjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Monkie Geplaatst Augustus 22, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 22, 2020 Dat is minder inderdaad. Middag allemaal. Wat is het heerlijk afgekoeld, zo mag het voor mij wel blijven. Wou ze eerder deze maand al bestellen, maar kwam er niet van. Net weer voor een half jaartje contactlenzen besteld. Die ploffen woensdag of donderdag op de mat. Toch nog eens terug gegaan naar mijn oude opticien met de vraag of hij ook een controle uitvoerde zonder dat hier een verplichte aankoop aan vastzit. Nee dus. Gevalletje 'We moeten de boel draaiend kunnen houden' Ach man, wat een gelul. Ja, hij mist zijn flinke marge op 4 doosjes lenzen (jaarbasis). Maar om nu te zeggen dat dat ervoor kan zorgen dat zijn toko kan omvallen.... 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Monkie Geplaatst Augustus 25, 2020 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Augustus 25, 2020 Middag allemaal. Kortingskaartje op de mat, altijd leuk. Omdat ik er zelf niets meedoe, kan ik wellicht iemand blij maken met een kortingscode van 30% (geldig t/m 30-8-2020) voor ondershirts van Bamigo? Stuur bij interesse maar even een PM. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 25, 2020 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 25, 2020 Mag ik zeggen dat ik ontzettend blij ben met die regendruppels op het raam? Heerlijk die verkoeling en het gebruik van een dekbed als je gaat slapen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.