Gast puppy Geplaatst Oktober 12, 2017 Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 (bewerkt) 1 uur geleden zei puppy: De reden hiervan is dat wij bij de uitvoering van de Zorgverzekeringswet altijd rekening houden met gelijke behandeling. Als wij voor u een uitzondering maken en de dialysefiets vergoeden, kunnen ook andere verzekerden om deze vergoeding vragen. Dan zijn ze toch stik wat goedkoper op of zie ik dat nu verkeerd? En dat lul verhaal dat ze mij kunnen begrijpen! Dus niet... Oktober 12, 2017 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 12, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 Standaard antwoord lijkt het wel. Daarmee kunnen ze de meeste klanten afwimpelen. Een beetje van Als wij voor u een uitzondering maken en de vulhierietsin vergoeden, kunnen ook andere verzekerden om deze vergoeding vragen. Sneu maar waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast puppy Geplaatst Oktober 12, 2017 Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Duken: Standaard antwoord lijkt het wel. Daarmee kunnen ze de meeste klanten afwimpelen. Een beetje van Als wij voor u een uitzondering maken en de vulhierietsin vergoeden, kunnen ook andere verzekerden om deze vergoeding vragen. Sneu maar waar. Ik fiets niet voor mij lol tijdens de dialyse, sinds dat ik fiets ben ik hoofdpijn vrij ik slikte voor die hoofdpijn morfine... Maar ik ben zojuist achter gekomen dat cz.nl die offert nu al voor de derde keer te hoog vondt dus die offert is geen akkoord voor... Die offert is nodig voor het mogelijk te maken voor thuisdialeren (verbouwing) Oktober 12, 2017 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Oktober 12, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 Dat is altijd beter. Een paar weken wachten en dan krijgt hij waarschijnlijk een nieuwe NAS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast puppy Geplaatst Oktober 12, 2017 Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 @Meh Meh, Goede Avond, en de rest ook natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Oktober 12, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 Jij ook een goedenavond, @puppy En de rest ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Monkie Geplaatst Oktober 12, 2017 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 Avond allemaal 23 minuten geleden zei Meh Meh: Dat is altijd beter. Een paar weken wachten en dan krijgt hij waarschijnlijk een nieuwe NAS. Die kans zit er inderdaad in. Waarschijnlijk weten we over een week of 2 a 3 meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 12, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 Gaappppp Ik klop mijn kussentje op. Welterusten lieve allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Dit is een populair bericht. Trizomu Geplaatst Oktober 12, 2017 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Oktober 12, 2017 Deze namiddag iets meegemaakt waar ik zowaar moest mee lachen, het was reeds belachelijk op zichzelf, telefoontje van Microsoft (met een accent uit Indië ) en als men weet dat Microsoft onmogelijk (normaal toch) je telefoonnr. kan weten weet men dat het iets is om te proberen je iets te laten installeren dat echt niet deugt. Laat ik ze heel de uitleg doen tot ze zegt dat ik naar een bepaalde site moet gaan en daar iets downloaden wat de problemen met Windows zou oplossen, het in mij lag plat van het lachen, tot ik tegen deze dame zei dat het gesprek opgenomen was en het telefoonnummer genoteerd stond en dit zou overhandigen aan de bevoegde veiligheidsdiensten werd er plots zonder nog één woord te zeggen opgehangen. En dat er nog mensen zijn die hier in trappen. Nou wou het juist gebeuren dat ik de wijkagent even later zag en ik hem vroeg om even naar iets te komen luisteren betreffende computerfraude, ik ken die agent persoonlijk, zeg die toch niet tegen mij dat hij hiervan een verslag zou maken (meteen). Daar stond ik dan met mijn mond vol tanden. Meteen belde hij een andere ploeg op, en verbazend genoeg waren die er binnen de 5 minuten (nooit geweten dat de politie in België zo snel kon zijn), namen mijn verklaring op en vroegen of ze het bandje waar het gesprek op stond en die telefoonnummer mochten hebben om het te overhandigen aan het parket. Ben wel eens benieuwd of er vervolg zal aan gegeven worden en of ik er iets zal van horen. 1 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Gast puppy Geplaatst Oktober 13, 2017 Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 (bewerkt) 15 uur geleden zei Duken: Als wij voor u een uitzondering maken en de vulhierietsin vergoeden, kunnen ook andere verzekerden om deze vergoeding vragen. Sneu maar waar. Stel er zitten paar 100 klanten in de zelfde positie als ik dan bespaar die cz meer als een miljoen uit, of ben ik nu zot? De manier van denken is zo vreemd daar bij cz En ze weten daar in het ziekenhuis en ook bij vitaal dat ik niet eerder naar huis toe ga of ik moet hier in mn slaapkamer kunnen fietsen tijden het dialyseren dus de speelbal ligt nu bij hun....hoe dat ze het doen zal mn een worst wezen, ik verstellende alleen in zo'n dialyse-bed wat ze in het ziekenhuis hebben daar wil ik alleen dialyseren dus vitaal moet maar informeren naar zo'n bed en dat ik het bed dan in bruikleen kan krijgen en op zo'n dialyse-bed kan ook zo'n dialyse-stoel op het voeten eind worden geplaatst omdat het voeten eind van zo'n dialyse-bed naar beneden kan. PS: Goede morgen Allemaal Oktober 13, 2017 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Moderators William1 Geplaatst Oktober 13, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 Goed verhaal @Trizomu . Ik ben ook een paar keer gebeld (in het verleden) en ging gelijk op. Maar het is wel een hele slimme set wat jij hebt gedaan met de opname en daarna de politie contacteren. Ik hoop dat ze er iets mee kunnen. Goedemorgen puppy, is er geen andere zorgverzekering waar dit wel wordt vergoed? Volgens jaar misschien overstappen? Blijft een vervelende situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Rikkert. Geplaatst Oktober 13, 2017 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 Tijdje geleden goedemorgen allen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Gast puppy Geplaatst Oktober 13, 2017 Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 28 minuten geleden zei Draakie: is er geen andere zorgverzekering waar dit wel wordt vergoed? Volgens jaar misschien overstappen? Blijft een vervelende situatie. Ja die zijn zullen er wel maar ik heb de zorgverzekering lopen bij de gemeente omdat die veel meer uitgebreid is en goedkoper....maar alle die zorgverzekering die doen in mijn geval niets onder. Citaat De reden hiervan is dat wij bij de uitvoering van de Zorgverzekeringswet altijd rekening houden met gelijke behandeling. Als wij voor u een uitzondering maken en de dialysefiets vergoeden, kunnen ook andere verzekerden om deze vergoeding vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Monkie Geplaatst Oktober 13, 2017 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 (bewerkt) Avond allemaal. Weekend! Later vanavond ga ik de film Captain Underpants: The First Epic Movie kijken. Ben benieuwd of het wat is Things vond ik al geweldig, maar de workflow in Alfred maakt het af. Alle (toekomstige) todo's bekijken via Alfred. I love it Oktober 13, 2017 bewerkt door Monkie 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Meh Meh Geplaatst Oktober 13, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 Een fijn weekend allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast puppy Geplaatst Oktober 13, 2017 Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 1 uur geleden zei Monkie: Avond allemaal. Weekend! Later vanavond ga ik de film Captain Underpants: The First Epic Movie kijken. Ben benieuwd of het wat is Ga die ook even kijken, benieuwd Avond Allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast puppy Geplaatst Oktober 13, 2017 Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 Things vond ik al geweldig @Monkie Heet voluit echt zo? Ken 'm namelijk nergens vinden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Monkie Geplaatst Oktober 13, 2017 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 (bewerkt) 9 minuten geleden zei puppy: Things vond ik al geweldig @Monkie Heet voluit echt zo? Ken 'm namelijk nergens vinden... Things 3. Je kunt hem 15 dagen gratis uitproberen. Oktober 13, 2017 bewerkt door Monkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Gast puppy Geplaatst Oktober 13, 2017 Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Monkie: Things 3. Je kunt hem 15 dagen gratis uitproberen Oh ik dacht dat het een film betrof.. Verkeerd gelezen dan he Oktober 13, 2017 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Oktober 13, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Oktober 13, 2017 20 uur geleden zei Trizomu: Deze namiddag iets meegemaakt waar ik zowaar moest mee lachen, het was reeds belachelijk op zichzelf, telefoontje van Microsoft (met een accent uit Indië ) en als men weet dat Microsoft onmogelijk (normaal toch) je telefoonnr. kan weten weet men dat het iets is om te proberen je iets te laten installeren dat echt niet deugt. Laat ik ze heel de uitleg doen tot ze zegt dat ik naar een bepaalde site moet gaan en daar iets downloaden wat de problemen met Windows zou oplossen, het in mij lag plat van het lachen, tot ik tegen deze dame zei dat het gesprek opgenomen was en het telefoonnummer genoteerd stond en dit zou overhandigen aan de bevoegde veiligheidsdiensten werd er plots zonder nog één woord te zeggen opgehangen. En dat er nog mensen zijn die hier in trappen. Nou wou het juist gebeuren dat ik de wijkagent even later zag en ik hem vroeg om even naar iets te komen luisteren betreffende computerfraude, ik ken die agent persoonlijk, zeg die toch niet tegen mij dat hij hiervan een verslag zou maken (meteen). Daar stond ik dan met mijn mond vol tanden. Meteen belde hij een andere ploeg op, en verbazend genoeg waren die er binnen de 5 minuten (nooit geweten dat de politie in België zo snel kon zijn), namen mijn verklaring op en vroegen of ze het bandje waar het gesprek op stond en die telefoonnummer mochten hebben om het te overhandigen aan het parket. Ben wel eens benieuwd of er vervolg zal aan gegeven worden en of ik er iets zal van horen. Lees dit nu pas... nooit meegemaakt, ben er al vele jaren bekend mee. Denk dat ik ze heel, heel erg lang aan de praat zou houden met allemaal BS. Youtube staat er vol mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 14, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 14, 2017 Goedemorgen deze morgen. Droog en goed weer vandaag. We gaan maar even naar buiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Monkie Geplaatst Oktober 14, 2017 Bijdragen: 3050 Waardering: 1336 Prestatiepunten: 4983 Dagen gewonnen: 185 Lid sinds: 03/17/17 Status: Offline Actief: Oktober 21 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Oktober 14, 2017 Mogge allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.3k 3.1k 185
Gast puppy Geplaatst Oktober 14, 2017 Delen Geplaatst Oktober 14, 2017 Mogge Allemaal Inderdaad tis goed weer komt ook mooi uit, omdat morgen het Dialysecentrum Bernhoven 10 jaar bestaat en dat wordt gevierd met een boottocht en met die boottocht gaan alles bij elkaar 80 mensen mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 15, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 15, 2017 Goede boottocht geweest puppy? Het weer was heerlijk (nu ook) en met 80 man zal het vast gezellig zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast puppy Geplaatst Oktober 15, 2017 Delen Geplaatst Oktober 15, 2017 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Duken: Goede boottocht geweest puppy? Het weer was heerlijk (nu ook) en met 80 man zal het vast gezellig zijn geweest. Citaat omdat morgen het Dialysecentrum Bernhoven 10 jaar bestaat De boottocht is vanmiddag Goede morgen allemaal Oktober 15, 2017 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.