Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Van twitter maar DukeN ook, wat ze was gisteren het laatst online + aangemeld...

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Aha zo, weer wat geleerd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zo, vandaag voor het eerst sinds 1,5 jaar weer eens online in WoW, thanks to de annual pass die ik voor 56 euro kon krijgen. Ben trouwens nog nooit het maximale level geweest, en speel al sinds april 2006. :P Bij introductie TBC was ik lvl 54, voor WoTLK lvl 62, voor Cata lvl 68 op mijn main. Voor de kenners: het is voor mij nu wel weer een hoop bijleren, was op de Paladin gewend dat ik geen mana verloor tijdens gevechten, maar met Retri loopt het nu behoorlijk hard leeg. Ontdekte dat je de Seals nog kunt Unleashen en daardoor een buff kunt krijgen waarmee je binnen 9 sec 3 keer 3% van je mana terug krijgt. Gaat dus beter nu, maar nog lang niet daar waar het moet zijn. :D De Rogue laat ik nog even staan tot lvl 85 met de Pala.

Is er überhaupt nog iemand die WoW speelt hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  949
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

WOW? jij speelt WoW. Nope, ik speel niet meer speelde ook alleen private servers.

Het spel is gewoon leuk om af en toe te doen, alleen lang niet leuk genoeg om er voor te gaan betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja ben er net mee begonnen alleen doordat mijn account was gelinkt met een vriend van me levelde ik 3x zo snel(tot 80) dus heb een warrior en een hunter op lvl 80 en nu moet ik het zelf doen.

Mijn accounts zien er wel hoog uit en alles maar ik zelf moet nog veel leren over buffs en allerlei soorten toestanden omdat een vriend bij mij alles heeft gedaan en me maand gratis wow is op dus moet weer bijkopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 473

• Actief:  

Wow.. haha nee dankje, te weinig tijd en kost teveel geld om het geld eruit te halen. Ooit is op private gespeeld maar was het snel zat, te veel opties en nutteloos om ze allemaal te leren, geef mij maar CoD :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Weuw, wat een jargon allemaal haha. Ik heb vanaf 8 tot nu met een vriend MW2 lopen spelen, lekker online kill confirmed. Speelde gemiddeld met een k/d van 2:1 en me teen uitschieter van 5:1. Elk potje wel een AC130 of zo'n helikopter. Is soms toch even lekker, niet zuipen maar lekker thuis met een pilsje online knallen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  949
  • Actief:  

alteriw neem ik aan MW2, killcon?. wil wel meespelen hoor.

Of bedoel je MW3?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Actief:  

@ck7: welke server zit je?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  

Gisteravond naar Mission Impossible 4: Ghost Protocol geweest. Was wel lachen; ook lekkere ruzie voor het begin van de film in de zaal :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Bedoelde MW3 uiteraard :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Pff ben echt moe, de laatste paar dagen om 2 uur gaan slapen, en er om 8 uur weer uit. Morgen weer erom 8 uur uit.

Zondag gelukkig uitslapen. En maandag pas om 10.40 op school zijn. Dus ook lekker uitslapen :)

Ben nu 600 GB films aan het verplaatsen van mijn PC naar de NAS server, 16 uur :omg:

Ik hoef gelukkig maar 11.20 op school te zijn en ben al om 12.10 uit :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Nice!

Ik moet dus 10.40 beginnen en ben om 16.10 weer uit :( Dus ik hoop dat er iets uitvalt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  

@ck7: welke server zit je?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Trollbane jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 473

• Actief:  

Aggramar. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Morgen weer naar school, NOOOOOOO.... :omg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Helaas wel :(

Ik ben alweer toe aan vakantie :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Boekverslagen, profielwerkstuk, examens. Leuk hoor, school. En het ergste is, ik leer niks van boekverslagen maken :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Iedereen weer naar school? Ik ben morgen lekker vrij, even zwemmen met de kids :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

Gisteravond naar Mission Impossible 4: Ghost Protocol geweest. Was wel lachen; ook lekkere ruzie voor het begin van de film in de zaal :P.

ik vond het persoonlijk echt een kutfilm.. xd.

was toen ook in slaap gevallen, maarja als je lekker warm tegen je (nu ex) vriendin en ja dan val je in slaap :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

We staan met ons youtube filmpje op fok.nl :)

Zie de bron van http://www.duken.nl/the-pirate-bay-geblokkeerd-in-finland/

Toppie :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

Ziggo en XS4ALL moeten toegang The Pirate Bay blokkeren

AMSTERDAM - Ziggo en XS4ALL moeten hun abonnees de toegang tot downloadsite The Pirate Bay blokkeren.

Dat heeft de rechtbank in Den Haag besloten in een procedure die is aangespannen door stichting Brein.

De stichting, die zich in Nederland bezighoudt met de aanpak van piraterij, wil dat Nederlandse internetproviders The Pirate Bay uit de lucht halen omdat de site zelf dit ondanks een uitspraak van de rechter vooralsnog weigert.

Via de site kunnen internetgebruikers illegaal muziek, films en software downloaden.

Binnen tien dagen moeten Ziggo en XS4ALL de toegang tot The Pirate Bay blokkeren. Als ze hier niet aan voldoen dan moeten de sites stichting Brein een dwangsom betalen van 10.000 euro per dag met een maximum van 250.000 euro.

Teleurstelling

"Dit is een bittere teleurstelling", zegt een woordvoerder van XS4ALL. "Het gaat ons om het principe, de vrije toegang tot internet, dat wordt de klant op deze manier ontnomen."

De internetprovider weet nog niet precies hoe ze technisch gezien de blokkade moeten aanpakken. "We hebben nog geen manier gevonden om dit te doen, maar misschien hebben we iets over het hoofd gezien."

Eerder meldde Brein dat de providers The Pirate Bay niet blokkeren vanuit commercieel oogpunt, en groot deel van hun abonnees downloadt. Volgens XS4ALL is dit niet het geval, 'het gaat echt om een principekwestie'.

Bron http://op.nu.nl/xpwSfl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Had het ook gezien... Hopen dat TPB iets kan bedenken want ik moet TPB hebben :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Max. 250000? Dit is toch ook weer niet helemaal een on overkomelijk bedrag? Wellicht kan dit dan éénmalig betaalt worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 193
  • 913

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

Gewoon een proxy gebruiken, dan kan je er gewoon op :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

De AlmaLinux OS Foundation heeft met trots de lancering en algemene beschikbaarheid van AlmaLinux OS 9.5 (codenaam Teal Serval) aangekondigd. Deze nieuwste stabiele versie van het gratis Red Hat Enterprise Linux (RHEL) fork is gebouwd op dezelfde bronnen als Red Hat Enterprise Linux en is volledig compatibel met RHEL 9.5. AlmaLinux OS 9.5 introduceert aanzienlijke verbeteringen op het gebied van systeemprestaties, monitoring en visualisatie. Deze versie biedt geavanceerde mogelijkheden voor het verzamelen van systeemprestaties, waardoor gebruikers beter inzicht krijgen in hun systemen. De bijgewerkte module streams bieden verbeterde ondersteuning voor webapplicaties en zijn voorzien van beveiligingsupdates die gericht zijn op het versterken van cryptografie. De crypto-beleidspakketten zijn eveneens geüpdatet om de controle over algoritme-selectie in Java uit te breiden. Bovendien is het SELinux-beleid vernieuwd, zodat er een boolean beschikbaar is die de QEMU Guest Agent in staat stelt om beperkte opdrachten uit te voeren. Het programma ca-certificates is ook bijgewerkt om vertrouwde CA-roots in het OpenSSL-directoryformaat te bieden. Deze release verbetert niet alleen de prestaties, maar ook de betrouwbaarheid en schaalbaarheid voor ontwikkelaars die applicaties bouwen en beheren, dankzij nieuwe versies van compilers zoals GCC 14, LLVM 18.1.8, Rust 1.79.0, Go 1.22, GCC 11.5 en Annobin 12.70. Onder de andere bijgewerkte componenten in de AlmaLinux OS 9.5-release bevinden zich .NET 9.0, BIND 9.18, Apache 2.4.62, Node.js 22, GDB 14.2, Valgrind 3.23.0, SystemTap 5.1, elfutils 0.191, libabigail 2.5, PCP 6.2.2, Grafana 10.2.6, NSS 3.101 en OpenSSL 3.2.2. Net als de upstream-release van Red Hat Enterprise Linux 9.5 draait AlmaLinux OS 9.5 op Linux-kernel 5.14.0-427.13.1.el9_4. Deze release is beschikbaar voor download vanaf de officiële website in de vorm van installatie-ISO's voor 64-bit (x86_64), AArch64 (ARM64), PowerPC 64-bit Little Endian (ppc64le) en IBM system Z (s390x) architecturen. AlmaLinux OS 9.5 richt zich op nieuwe gebruikers en degenen die een verse installatie willen uitvoeren. Bestaande gebruikers van AlmaLinux OS kunnen hun installaties eenvoudig upgraden naar de nieuwe versie door de onderstaande opdracht in een terminalemulator of virtuele console uit te voeren. Met deze release bevestigt de AlmaLinux OS Foundation haar toewijding aan de open-source gemeenschap en het bieden van een robuuste, betrouwbare en veilige omgeving voor gebruikers en ontwikkelaars wereldwijd. We kijken ernaar uit om te zien hoe onze community deze nieuwe mogelijkheden zal benutten.

Mafketel

Geplaatst

Welke bestanden zitten er allemaal in?  .exe files etc.  Soms moet je nog een setup file gebruiken om de app te installeren. 

Kleurenvrouwtje

Geplaatst

Hoi Eater, Ik heb daar WinRar gedownload de bovenste. Maar als ik het bestand uitpak zit er geen winrar in. Kan met de bestandjes die erin zitten niets instaleren? Wat doe ik fout?
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...