Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

jeeeuh, jarigggg  :dans2: 13 wel  :D

ben vanacht ook terug gekomen uit Frankrijk, was zo'n (..) weer  :'(

Farid O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  1509
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

gefeliciteerd gast!

Ik dacht al, je was een tijdje weg. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

• Actief:  

het is hier ''self service''  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Des te beter. Minder werk voor DukeN :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Voor iedereen die opzoek is naar de prijzen. Zie het eerste bericht in het topic. U kunt na betalen de consumptie uit u koelkast halen in de huiskamer ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  950
  • Actief:  

@ Farid , Nog gefeliciteerd!  O0

En wat las ik in de Telegraaf? Niet dat ik hem lees xD , maar ik verveelde me @ vakantie xD

Er stond in dat ze een plan hadden om de zomervakantie te verkorten naar 4 weken ?  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 950

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

@ farid ook nog gefeliciteerd  :peace:

En ik heb frets on fire gedownload maar die liedjes schieten niet op :S

Oke ik heb frets geinstalleerd enzo maar hij beweegt heel schokkerig dus ik kan niet echt goed gitaar spelen ofzo xD want hij beweegt niet vloeiend wie heeft idee hoe ikt op kan lossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

On ;

Uhm.. Miss ligt het wel aan je vid. kaart?

Off ;

Ik heb in board Console Fan , bij ombouwen een topic gestart.

over Sony PSP iemand die verstand heeft van een omg. psp wil die dan ff reageren ?

Niels  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 950

• Actief:  

Ik heb idd niet zon goeie videokaart 8400 :s

maarja hij kan assasins creed wel vloeiend aan xD

vind ik et gek dat ie dit spel neit kan ;o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Voor zover ik weet, vind ik een 8400 toch wel ( erg ) goed hoor xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 950

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Minimale systeemeisen;

Windows XP, processor: Intel Core Duo van 2.80 GHz, 1 GB RAM, Videokaart met 128 MB geheugen, 5.10 GB vrije hardeschijfruimte,

ze zeggen ook dat er veel bugs in zitten.. Dus misschien ligt het daar aan maar dan kan ik niet met zekerheid zeggen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

Frets on Fire en Guitar Hero laggen zoiezo veel, zijn veel klachten over heb er zelf ook problemen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Frets on Fire en Guitar Hero laggen zoiezo veel, zijn veel klachten over heb er zelf ook problemen mee.

wou al zeggen wat heb:

Quad core 2.4 GHZ 3 gb intern videokaart 256 mb 303 gb hardeschijf ruimte vrij dus ik denk echt niet dat het daar aan zal liggen  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Hmm zonde het is volgens mij wel best gaaf spel  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Jongens wie weet een goede torrent van CoD 2 ivm. de gameavonden die isschien gaan komen, want de Cod2 die ik nu heb blijft op 10 procent  :heelboos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit

Ik heb deze gedownload:

http://www.mininova.org/tor/139840

Moet alleen nog even testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

• Bijdragen:  567
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Russische lasershow verblindt festivalgangers

MOSKOU (ANP) - Tientallen jonge festivalgangers zijn verblind geraakt door een lasershow op een dansfestival bij Moskou. Dokters vrezen dat de schade onherstelbaar is, berichtte dagblad Kommersant maandag.

,,Meer dan dertig mensen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar zijn in het ziekenhuis terechtgekomen met dezelfde diagnose: verbrand netvlies'', aldus een van de artsen. In sommige gevallen is het gezichtsverlies 80 procent. Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit kan worden hersteld.

De festivalgangers zeiden dat ze verblind raakten toen lasers, die de lucht moesten verlichten, op de menigte werden gericht. ,,Ik zag direct een zwarte vlek, net zoals wanneer je naar de zon kijkt'', zei een van de patiënten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 567

• Actief:  

Och het is wat met dat Rusland.. eerst al die gast die van de brug af sprong en ze ruk brak en verdronk en nu dit  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  2568
  • Actief:  Nooit

Ruwe feestjes blijkbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

• Actief:  

Wow! Das wel heftig zeg , Maar hoe kunnen ze nou die lasers op het publiek richten :S!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 950

• Actief:  

Oh my fk god. Rusland zuigt echt, ze kunnen daar NIKS goed doen. Wel zielig voor die mensen :buck: :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

• Actief:  

Ja ok maar het valt wel op :P

Alleen hoe zou je verder gaan in je leven  :-[

Je bent gewoon blind omdat vast iemand per ongeluk een FOUTJE maakte  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Schande, Schande, en nog is Schande  :o stomme Russen  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

En, hoe staat het leven mensen..  :friends:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

slecht hahahaha ben op zoek naar een soort tomtom voor zo'n organizer, of palmtop of hoe dat ook heet maar het schiet niet op,

had een vriend gezegd dat ik wel even zou kijken maar ga het nu langzaam opgeven

heb er al 4 geprobeerd maar die werken allemaal niet  :duivel:

heb hem zelf op de n95, dus ik weet dat het kan, we zien wel

dat ie het maar lekker zelf regelt hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Het is zover: WordPress 6.7 is er en brengt een frisse wind met zich mee! Dit krachtige platform, dat beschikbaar is onder de GPL-licentie, stelt je in staat om binnen enkele minuten een website of blog te creëren en te beheren, mits je over een server met PHP en MySQL beschikt. Met de gebruiksvriendelijke interface, de uitgebreide mogelijkheden voor plug-ins en thema's, is WordPress de ideale keuze voor zowel beginners als ervaren ontwikkelaars. Ontdek de hoogtepunten van WordPress 6.7 Modern en veelzijdig: het Twenty Twenty-Five thema WordPress 6.7 introduceert het nieuwe Twenty Twenty-Five thema, ontworpen voor ultieme ontwerpflexibiliteit, ongeacht de schaal van je blog. Met de nieuwe typografie functies heb je de controle over lettertypen als nooit tevoren. De innovatieve Zoom Out functie biedt je een macroview van je site, waardoor je het grotere geheel kunt overzien en je ontwerpen tot leven kunt brengen. Eindeloze mogelijkheden met Twenty Twenty-Five Dit thematische wonder biedt een flexibele, designgerichte basis waarmee je moeiteloos verbluffende websites kunt bouwen. Pas je esthetiek aan met een scala aan stijlopties, blokpatronen en kleurenpaletten. Het thema is vereenvoudigd tot de essentie, zodat het met jou mee kan groeien. Een frisse blik op je content Met de nieuwe mogelijkheden kun je nu hele secties van je content bewerken en herschikken op een manier die voorheen niet mogelijk was. Geniet van een breder overzicht van je site en voeg, bewerk, schud of verwijder patronen naar hartenlust. Laat je innerlijke architect de vrije loop! Dynamische content creëren met gemak De vernieuwde gebruikersinterface voor het verbinden van blokken met aangepaste velden brengt dynamische contentbeheer binnen handbereik van de editor. Met slechts een paar klikken koppel je blokken aan velden, wat zorgt voor meer flexibiliteit en efficiëntie bij het bouwen van je site. Je klanten zullen je er dankbaar voor zijn – als ze dat nog niet waren! Nieuwe stijlsecties voor creatieve vrijheid Met de toevoeging aan de Stijlen-interface kun je nu lettergroottevoorkeuren creëren, bewerken en toepassen. Overschrijf de standaardinstellingen van thema's of maak je eigen aangepaste lettergroottes, compleet met vloeiende typografie voor responsieve lettergrootte-aanpassingen. Duik in de details! Prestatieverbeteringen WordPress 6.7 bevat talloze prestatie-updates, waaronder snellere patroonlaadtijden, geoptimaliseerde previews in het gegevensweergavecomponent, verbeterde ondersteuning voor PHP 8+, en de verwijdering van verouderde code. Ook zijn er automatische maten voor lazy-loaded afbeeldingen en efficiëntere tagverwerking in de HTML API. Toegankelijkheid voor iedereen Met meer dan 65 verbeteringen op het gebied van toegankelijkheid richt deze update zich op de fundamentele aspecten van de WordPress-ervaring. Van verbeteringen in gebruikersinterfacecomponenten en toetsenbordnavigatie in de editor tot toegankelijke koppen op inlogschermen en duidelijkere labeling door het hele systeem. En nog veel meer! Voor een uitgebreid overzicht van alle nieuwe functies en verbeteringen in WordPress 6.7 kun je de feature-showcase website bezoeken. Deze release omvat maar liefst 87 verbeteringen aan de core, featureverzoeken en meer dan 200 bugfixes. Acht versies van Gutenberg, van 18.6 tot 19.3, zijn in de core van WordPress 6.7 opgenomen. De Block Editor profiteert van 445 verbeteringen, 464 bugfixes en 55 toegankelijkheidsverbeteringen. Er zijn ook nieuwe krachtige API’s voor ontwikkelaars toegevoegd aan de core. Innovaties in de editor De interface van de editor heeft verschillende toevoegingen en verbeteringen ondergaan, waaronder tools die voorheen alleen via code toegankelijk waren. Door gebruiksvriendelijkheid en nieuwe ontwerptools wordt het ontwerpproces nog efficiënter en creatiever. Uitzoommodus: een nieuwe manier van werken De uitzoommodus in WordPress 6.7 stelt je in staat om content te creëren en bewerken met een focus op patronen in plaats van individuele blokken. Hierdoor krijg je een breder perspectief op het ontwerp van je pagina. Met de nieuwe Toggle Zoom Out-knop in de bovenste werkbalk schakelt je eenvoudig tussen uitzoom- en blokbewerkingsmodus. Terwijl je in de uitzoommodus werkt, kun je diverse acties uitvoeren op het geselecteerde patroon, zoals slepen, verplaatsen en shufflen. Metaboxes in de berichteditor In deze nieuwe versie kunnen de inhoud van de editor en metaboxes naast elkaar bestaan in de interface van de editor. Dankzij de nieuwe gesplitste weergave wordt het canvas van de berichteditor nu geladen in een iframe, wat zorgt voor een consistente WYSIWYG-ervaring tussen de editor en de front-end weergaven. Dit maakt het visueel verwijzen naar elk deel van de inhoud van een bericht tijdens het werken met metaboxes eenvoudiger en overzichtelijker. Conclusie WordPress 6.7 is meer dan alleen een update; het is een sprong voorwaarts in de wereld van websitebeheer en -ontwerp. Met een schat aan nieuwe functies, verbeteringen en een focus op toegankelijkheid, is deze versie een must-have voor iedereen die zijn online aanwezigheid naar een hoger niveau wil tillen. Duik in de mogelijkheden van WordPress 6.7 en ontdek hoe je jouw creatieve visie kunt realiseren!
  • Recente prestatie

• Chipie heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...