Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat leuk :)

Jij, en iedereen hier ook een super kerst een een gelukkig nieuwjaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Your welcome!

Gewoon alvast iedereen fijne kerstdagen wensen en een super 2011!

bell-4.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Microsoft stopt met Genuine Advantage voor Office

dinsdag 21 december 2010 - Door: Ger Elskamp

Microsoft trekt een van de meest opvallende wapens tegen de softwarepiraterij in. De Office Genuie Advantage controle (OGA) is afgeschaft.

Tot nu toe zorgde de anti softwarepiraterijmaatregel er voor dat er een controle plaat vindt of de gebruikte Office software legitiem is, voordat je als gebruiker in staat bent om extra's en templates van Microsoft te downloaden. Ook updates die door Microsoft als niet kritiek worden bestempeld werden door de OGA-tool afgeschermd.

Office Genuine Advantage is ingevoerd in 2006 als aanvulling op de Microsoft Windows Genuine Advantage-tool, die vergelijkbare controles doet om te voorkomen dat illegale versies van Windows updates of uitbreidingen krijgen.

Het opheffen van Office Genuine Advantage werd ontdekt door ZDnet na een lezerstip. Microsoft heeft het stiekem vermeld in een software probleemrapport.

Uiteraard blijft Microsoft aandringen op het gebruik van genuine sofware. Bij het installeren blijft er de controle op het invoeren van een activeringssleutel van 25 tekens. Net als bij Windows blijft de software met beperkte functionaliteit werken als er geen geldige softwareactivatie plaatsvindt.

http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2637945&WT.mc_id=nb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Stond ook op de frontpage van DukeN.nl ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Oh mijn excuses daar kijk ik niet altijd :P

Ik heb een bookmark direct naar het forum xD

Post samenvoeging: december 21, 2010, 16:09:55

Haha hoe komt die kerel er toch aan : http://www.ioffer.com/i/beats-by-dr-dre-50-pcs-181707775

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

@wous, bij hem/haar (op de foto staat een lekker ding :D) heb ik mn oortjes besteld. Zij/hij heeft er echt superveel. En je kan er nu dus ook 50 tegelijk kopen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

[A]wous, bij hem/haar (op de foto staat een lekker ding :D) heb ik mn oortjes besteld. Zij/hij heeft er echt superveel. En je kan er nu dus ook 50 tegelijk kopen :D

Ik heb net een setje voor 15 euro gekocht van haar : Beats by dre :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  

Vraag het maar even hier; Hebben mensen ervaring met pakketjes vanuit Engeland? Iets is vandaag verzonden, denken jullie dat ik het dan voor Kerst in huis kan hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

Alles wat ik uit Engeland bestel heeft 1 dag extra nodig. Dus ik denk dat hij over 3 dagen zeker binnen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Hangt ook een beetje van de  organisatie/winkel af. Is het een grote winkel oid? Iets van Puma/Bjorn Bjorg etc. zal sneller aankomen dan een klein winkeltje dat handgemaakte poppen heeft  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

Het is van het kledingmerk Superdry, in Engeland al aardig groot. Verzonden met Royal Express Mail. Hoop echt dat ie er op tijd is voor mijn verjaardag zondag :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hm, ligt eraan wanneer 'ie daadwerkelijk is aangemeld bij de post. Bij mij duurt het meestal zo'n 3, 4 dagen. Wordt nog spannend, denk ik, want TNT loopt nu ook achter heb ik uit betrouwbare bron gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

@Tom, dat ze achter lopen vind ik niet heel gek, ze hebben net 3 stakingen achter de rug. Ze moeten alles inhalen, een hoop kerstkaarten. Een hoop werknemers die het rustiger aan doen omdat ze denken **** TNT. Sounds logic eigenlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

Aanmelden bij de post is toch hetzelfde als overdragen? Ze zeiden dat ze hem gisteren overgedragen hebben aan het postbedrijf dus.. SPannedn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

oef! rondje van mij!

Ik kom er net achter dat ik de 1000 nuttige post gepasseerd ben  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Netjes man, 1000 posts.. dat is toch een biertje waard! :proost:

Je bent ook al erg lang van de partij hoor ;)

maart 20, 2008, 10:38:23

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

[A]Tom, dat ze achter lopen vind ik niet heel gek, ze hebben net 3 stakingen achter de rug. Ze moeten alles inhalen, een hoop kerstkaarten. Een hoop werknemers die het rustiger aan doen omdat ze denken **** TNT. Sounds logic eigenlijk ;)

TNT Post is niet hetzelfde bedrijf als de pakketservice, ze vallen alleen onder één noemer (holding of zo, geen idee). Die gasten van de pakketdienst hebben dus niet gestaakt, maar lopen gewoon achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

@Tom, oh ja natuurlijk. Mijn fout, sorry ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

Netjes man, 1000 posts.. dat is toch een biertje waard! :proost:

Je bent ook al erg lang van de partij hoor ;)

maart 20, 2008, 10:38:23

Jaa helaas door de drukte met school veel werken etc, niet heel erg actief.

Erg jammer want het is erg gezellig hier :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Luisteren mensen hier nog naar 3fm? Ze zijn nu met Serious Request in Eindhoven. Wat te ver voor mij om er naar heen te gaan maar volgend jaar gaan ze naar Leiden dus dan kan ik er wel heen. De tussenstand die ze nu hebben voor kinderen die hun ouders hebben verloren aan AIDS is al over 1 miljoen euro. Dat is veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

Bij ons op school waren ze ook bezig voor SR. Had alleen geen geld bij.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  1663
  • Waardering:   26
  • Actief:  

Luisteren mensen hier nog naar 3fm? Ze zijn nu met Serious Request in Eindhoven. Wat te ver voor mij om er naar heen te gaan maar volgend jaar gaan ze naar Leiden dus dan kan ik er wel heen. De tussenstand die ze nu hebben voor kinderen die hun ouders hebben verloren aan AIDS is al over 1 miljoen euro. Dat is veel.

Ik luister vanaf de tweede dag, erg verslavend. Vannacht tot half 2 liggen luisteren, toen ging ik toch maar slapen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 26
  • 1.7k

• Actief:  

Ik ben ook fan van Serious Request. Ben er even langs geweest, en heb gekeken naar dat skydiven ofzo. Heb het een paar jaar geleden ook in Breda gezien. Leuke actie, maar ik versloeber mijn geld wel aan andere zaken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

M'n pakketje staat al een hele dag op deze Track & Trace status: We have received your item, posted on 21/12/10 and it is being processed for delivery abroad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

Het kan zijn dat het wat later aankomt door de kerst. Ik heb zelf ook 3 dvd's besteld die vandaag binnen hadden moeten zijn. Ik hoop morgen dan, anders vrees ik het ergste...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

De nieuwste update van CCleaner, versie 6.30, brengt een reeks verbeteringen met zich mee voor de populaire pc-schoonmaker. Een van de meest opvallende aanpassingen is de verfijning van de software updater, die nu nog effectiever zorgt voor het bijwerken van jouw programma's. Ook is de database met te actualiseren applicaties uitgebreid, wat betekent dat je nu nog meer software kunt updaten met één enkele klik. Jammer genoeg is niet alles voor een ieder een verbetering. Zie "De Gratis Versie" Verbeterde Browser Ondersteuning Daarnaast zijn er significante verbeteringen doorgevoerd voor de Chromium-gebaseerde browsers. CCleaner ruimt nu efficiënter de cache en ingevulde formulieren op, wat zorgt voor een snellere en schonere surfervaring. Ook zijn er diverse bugs opgelost, waaronder problemen met het updaten van de CCleaner-software zelf. Dit alles draagt bij aan een soepelere werking van het programma. Wat is CCleaner? CCleaner is één van de meest gewaardeerde tools voor het onderhoud van je pc, Mac of Android-apparaat. Met dit programma kun je moeiteloos tijdelijke bestanden, gebruikerssporen, cookies en internetgeschiedenis verwijderen. CCleaner ondersteunt populaire browsers zoals Firefox, Google Chrome, Edge, Opera en Safari, en helpt je bij het verwijderen van onder andere surfgeschiedenis en eerder ingevulde gegevens. Uitgebreide Functionaliteiten Naast het opschonen van je browser, heeft CCleaner ook de mogelijkheid om MRU-sporen (Most Recently Used) van verschillende programma’s te verwijderen, zoals Adobe, Microsoft Office en Windows Media Player. Het verwijdert ook ongewenste systeembestanden en index.dat-bestanden, en heeft een effectieve registry cleaner. Deze functie speurt naar fouten in het Windows-register en biedt de mogelijkheid om onnodige registersleutels te verwijderen. Je kunt eenvoudig een scan uitvoeren onder het tabblad 'Problemen' en vervolgens de gevonden fouten herstellen. Veilig Wissen van Bestanden Een van de unieke kenmerken van CCleaner is de optie voor veilige bestandsverwijdering. Deze functie overschrijft bestanden meerdere keren, zodat ze niet meer teruggevonden kunnen worden. Bovendien biedt CCleaner de mogelijkheid om hele harde schijven of vrije ruimte op die schijven volledig te wissen met de Gegevenswisser. Handige Hulpmiddelen CCleaner is niet alleen een krachtige schoonmaaktool, maar bevat ook handige functies voor het deïnstalleren van software, het bewerken van het startmenu, en het opsporen van dubbele bestanden. Daarnaast kun je browserextensies, toolbars en add-ons eenvoudig beheren via CCleaner. Een slimme toevoeging is de intelligente cookie-scan, die ervoor zorgt dat belangrijke cookies van populaire websites bewaard blijven tijdens een schoonmaakbeurt. Hierdoor hoef je je niet steeds opnieuw aan te melden op je favoriete sites. De Gratis Versie De gratis versie van CCleaner biedt steeds minder functionaliteit. Veel handige functies, zoals het optimaliseren van prestaties, het bijwerken van stuurprogramma's en software, zijn nu alleen beschikbaar in de betaalde versie. Dit kan frustrerend zijn voor gebruikers die gewend zijn aan de mogelijkheden die de gratis versie eerder bood. Daarnaast wordt je in de app regelmatig geconfronteerd met advertenties voor CCleaner Pro, wat de gebruikerservaring verder kan verstoren. De nadruk ligt steeds meer op het aanprijzen van de premium opties, waardoor de gratis variant steeds minder aantrekkelijk wordt. Dit is een trend die we steeds vaker zien bij softwareleveranciers, waarbij de focus verschuift naar het genereren van inkomsten via betaalde versies. Toch blijft de gratis versie een nuttig hulpmiddel voor basisopruiming en onderhoud van je systeem. Het is belangrijk om te overwegen welke functies je daadwerkelijk nodig hebt en of de investering in de betaalde versie gerechtvaardigd is. Voor gebruikers die regelmatig hun systeem willen optimaliseren en profiteren van de nieuwste functies, kan een overstap naar CCleaner Pro een slimme keuze zijn. Als je echter af en toe je computer wilt schoonmaken en geen behoefte hebt aan geavanceerde functies, dan kan de gratis versie nog steeds voldoende zijn. Overweeg goed wat jouw behoeften zijn en maak een weloverwogen keuze. Conclusie Met de release van CCleaner 6.30 biedt het programma een verbeterde gebruikerservaring en uitgebreide mogelijkheden om je systemen schoon en snel te houden. Of je nu een casual gebruiker bent of een fervente techneut, CCleaner blijft een waardevolle tool in je digitale arsenaal. Mis de kans niet om je apparaat optimaal te laten presteren met deze krachtige schoonmaaksoftware!

bikerbob

Geplaatst

Aankomende Zaterdag (16-11) en Zondag (17-11), is TorrentHeaven open voor registratie. Zorg dat je niet via een VPN of mobiel de registratie doet, want dan zal het worden afgewezen. Ga ook geen gebruik maken van een WEB-Client om te downloaden, dan zal je account geblokkeerd worden. Grijp deze kans om een account te maken op de NL torrentsite van Nederland. We zien je daar 
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...