Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het grappige is, is dat ik me helemaal niet meer kan herinneren dat ik hem natgemaakt heb. Waarschijnlijk te veel vocht na mijn vakantie, maar dit is gewoon fucked up. Hoop dat ik alsnog een nieuwe krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Damn dat is dan klote.

Ik heb een keer een euvel gehad met een verzekering van mijn oude Smartphone (SPV 1000) . Deze heb ik uiteindelijk een uur lang in een plas modderwater laten liggen om er achter te komen dat hij het na een week weer deed.... :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Haha mij is dit gelukkig nog nooit gebeurd :P

Heb nu ff pauze. Moet vanmiddag weer werken bij de Ter Horst Van Geel Dames kleding uitpakken hangers erin ophangen. En dan soms wat kaartjes aan schieten.

Ik werk daar omdat mijn vader de baas is met mijn ooms en tantes ander ga ik echt niet in een dames kleding zaak werken :P

Denk dat niemand van jullie mijn collega is :P Misschien kent iemand de zaak wel. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Haha mij is dit gelukkig nog nooit gebeurd :P

Heb nu ff pauze. Moet vanmiddag weer werken bij de Ter Horst Van Geel Dames kleding uitpakken hangers erin ophangen. En dan soms wat kaartjes aan schieten.

Ik werk daar omdat mijn vader de baas is met mijn ooms en tantes ander ga ik echt niet in een dames kleding zaak werken :P

Denk dat niemand van jullie mijn collega is :P Misschien kent iemand de zaak wel. :P

waar zit die zaak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Oss, Arnhem, Doetinchem, Ede, Geldrop, Nijmegen, Uden, Veenendaal, Veghel, Wageningen en Zutphen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

en in welke werk jij  :P

Ik ken die van oss volgens mij wel. Paar keer langs gelopen toen ik daar was :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Pfff alle jezus, voor het eerst sinds 3 maanden weer is actief geweest (lees: hardlopen).

Zie hier m'n stats:

http://www.endomondo.com/workouts/gme7r7ixhAA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

en in welke werk jij  :P

Ik ken die van oss volgens mij wel. Paar keer langs gelopen toen ik daar was :P

In geen van alle :P

Werk op het magazijn :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Pfff alle jezus, voor het eerst sinds 3 maanden weer is actief geweest (lees: hardlopen).

Zie hier m'n stats:

http://www.endomondo.com/workouts/gme7r7ixhAA

Mmm, dat ziet er best wel tof uit weet je dat. Ik heb geen kont met rennen maar om op deze wijze je stats bij te houden maakt het wel erg leuk. Je hebt zelfs een calender optie en al je gemiddelden. Nice!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Ja 't werkt echt fucking goed. Gewoon een appje op m'n mobiel via GPS, je klikt op start en hij houdt alles bij. Ook muziek, om de kilometer verteld een vriendelijke dame dat je een kilometer gelopen hebt, hoelang je er over die kilometer gedaan hebt, enzovoort. Is er ook voor android:

http://www.endomondo.com/login

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Dat had ik inderdaad gezien, Wie weet heb je me aan het sporten gebracht Robin. Zo een tool geeft toch wat meer uitdaging dan "dom" rondrennen. (in mijn ogen)

Ik ga het wel op me phone zetten. Al is het maar om te kijken hoe het is om met de hond te wandelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Ik had het zelfde hoor, een vriend van me had het en ik ben 't toen ook maar gaan proberen. Je kan ook vrienden toevoegen en dan kunnen we challenges lopen bijvoorbeeld wie het eerst 25 kilometer heeft gelopen in een week tijd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

Ik heb geen kont met rennen maar om op deze wijze je stats bij te houden maakt het wel erg leuk

Ze zeggen altijd: Hardlopers zijn doodlopers  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  

Groetjes vanuit het regenachtige Zweden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Vanavond in de chat:

Hot-Summergirl.jpg

Big b00bies party

zorg dat je er bij bent ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Damn gemist!!! Gisteren gezellig geweest in de chat, jammer dat je de webcam functie daar mist ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Damn gemist!!! Gisteren gezellig geweest in de chat, jammer dat je de webcam functie daar mist ;)

het was er vrij rustig helaas, maar met 3 man waren er alsnog genoeg dames die gespot konden worden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

het was er vrij rustig helaas, maar met 3 man waren er alsnog genoeg dames die gespot konden worden :P

Ja inderdaad. Was wel erg gezellig ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Ik moest om 23.00 weg. :(

Maarja misschien vanavond weer? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  1138
  • Waardering:   29
  • Actief:  

shit gemist =(, als er vandaag weer een is zal ik er ook bij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k

• Actief:  

Ik mag volgende week dinsdag lekker naar het ziekenhuis Yeaaaah! Word aan me ingegroeide teennagel geholpen. Mag er een hele dag niet op rondlopen (moet dus een rolstoel). Ik ga kijken of ik een kruk kan regelen.  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Ik heb ook een beginnende ingegroeide teen nagel. Maar ik hoop niet dat ik in het ziekenhuis beland. Wanneer begon het bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 327

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Ik loop er ook al heel lang mee, nooit last ervan... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Ik heb ook een beginnende ingegroeide teen nagel. Maar ik hoop niet dat ik in het ziekenhuis beland. Wanneer begon het bij jou?

Zit er al 2 jaar mee. Maar ik wist niet dat er hier nog meer mensen waren die het ook hadden.  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Red Hat heeft een spannende stap gezet door Neural Magic over te nemen, een innovatieve startup die zich richt op het optimaliseren van AI-modellen en het aanbieden van inferentiediensten voor zowel GPU's als CPU's. Neural Magic heeft baanbrekende software en algoritmes ontwikkeld die de verwerking van AI-workloads niet alleen versnellen, maar ook efficiënter maken. De oprichters van Neural Magic, MIT-hoogleraar Nir Shavit en MIT-onderzoeker Alex Matveev, hebben een duidelijke missie voor ogen: AI-modellen toegankelijk maken voor iedereen, zonder dat dure en vaak moeilijk te verkrijgen GPU's nodig zijn. Hun overtuiging is dat AI overal kan draaien, van de kleinste apparaten tot de grootste datacenters. Dit geloof heeft hen ertoe aangezet om machine learning-modellen te laten draaien op algemeen beschikbare CPU's, wat hen in staat stelde om een breed scala aan toepassingen te ondersteunen. Later richtten ze hun aandacht op GPU-versnelling, waarbij ze met succes dezelfde optimalisatietechnieken toepasten op generatieve AI die is gebaseerd op virtuele grote taalmodellen (VLLM's). In een recente blogpost legt Matt Hicks, topman van Red Hat, de strategische waarde van deze overname uit: "De software en algoritmes van Neural Magic maken AI toegankelijker, betaalbaarder en gebruiksvriendelijker. Hun technologie democratiseert de toegang tot AI." Hicks is ervan overtuigd dat de integratie van Neural Magic's expertise op het gebied van snelheid en efficiëntie Red Hats positie in de AI-markt zal versterken. "Neural Magic speelt een leidende rol in de VLLM-gemeenschap en deelt onze sterke toewijding aan open source, wat perfect aansluit bij de AI-visie van Red Hat." Red Hat is niet alleen een toonaangevende speler in de open source-wereld, maar ook een actieve deelnemer in de VLLM-gemeenschap. Een VLLM is een krachtige open source-bibliotheek die grote taalmodellen (LLM's) ondersteunt bij het efficiënt afleiden en serveren van modellen. Deze technologie wordt standaard gebruikt in Red Hat Enterprise Linux AI en OpenShift AI, het AI-platform van Red Hat voor Kubernetes-omgevingen. De overname van Neural Magic is meer dan alleen een strategische zet; het is een stap richting een toekomst waarin AI niet alleen krachtiger maar ook toegankelijker is voor iedereen. Door de barrières te verlagen en de toegang tot geavanceerde technologieën te vergemakkelijken, stelt Red Hat bedrijven en ontwikkelaars in staat om hun creativiteit en innovatie te ontketenen. Stel je een wereld voor waarin AI-modellen met een klik op de knop kunnen worden ingezet, ongeacht de hardwarebeperkingen. Een wereld waarin kleine startups en grote ondernemingen dezelfde krachtige AI-tools kunnen gebruiken om hun ideeën te realiseren en hun processen te optimaliseren. Neural Magic maakt deze visie werkelijkheid door de kracht van AI te democratizeren en het potentieel ervan te ontsluiten voor een breed publiek. Met Neural Magic aan boord, kan Red Hat zijn rol als pionier in de AI-ruimte verder versterken. De synergie tussen de open source-filosofie van Red Hat en de innovatieve technologie van Neural Magic biedt een solide basis voor de ontwikkeling van nieuwe en opwindende AI-oplossingen. Het is een kans om gezamenlijk te bouwen aan een toekomst waarin AI niet alleen een hulpmiddel is voor de elite, maar een essentiële component van de dagelijkse technologie voor iedereen. De toekomst van AI is veelbelovend, en met de integratie van Neural Magic in zijn portfolio, is Red Hat goed gepositioneerd om een leidende rol te blijven spelen in deze snel evoluerende sector. Samen kunnen ze de mogelijkheden van AI verkennen en de weg vrijmaken voor nieuwe toepassingen die onze wereld zullen transformeren. De reis is nog maar net begonnen, en de mogelijkheden zijn eindeloos.
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...