Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Gefliciteerd met je 1000e post!

En ach ja downloaden kunnen ze nooit verbieden iedereen download wel eens.

Verzonden vanaf iPod touch.

HAHA heb de helft van jouw geschreven :P Ook een rondje van mij :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

EDIT: 1000e POST :D Rondje voor iedereen! O0

1000ste post in de huiskamer, knap ^-^

En over TPB, ik zit er zelf niet over in. Zelf download ik alleen nog maar met nieuwsgroepen. En als ik het niet op nieuwsgroepen kan vinden dan kijk ik wel op demonoid of isohunt of dergelijke.  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  

Hebben we ook Desperados met een schijfje citroen?

Misschien zullen bepaalde mensen persoonlijk gaan last ondervinden van de zogenaamde ondergang van the pirate bay maar brein gaat wel een beetje vertrouwen in hun gezeik krijgen en dat is weer negatief voor ons. Die Tim kuijk gaat straks nog naast zijn schoenen lopen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Brein denkt dat ze erg nuttig zijn voor de game,film,muziek,software enz industrie, maar ja bijna iedereen download nog en ze kunnen echt niet het hele downloadgebeuren verbieden... wat ze allemaal doen heeft gewoon geen zin... laat ze maar lekker hun gang gaan, de wet beslist uiteindelijk nog. ;)

Ik ga trouwens in september met maarten naar walibi, wordt geweldig of niet dan maarten:d

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Stap 1. Kom met een goed legaal download alternatief

Stap 2. Maak duidelijke regels, wat wel en wat niet mag

Maar goed, het blijft allemaal grijs en de providers blijven de download snelheden verhogen en het downloaden word gemakkelijker gemaakt. Maar een alternatief....? De entertainment industie loopt gewoon achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hmm ik moet zeggen dat ik mijn 2 weken alleen thuis toch iets anders voor ogen had..

Ben nu 3 dagen ziek binnen.. Kben er wel uit geweest voor eten, maar tis dat et moet. Ik verga van de buikpijn en kan er gewoon niet door slapen. prettig is anders...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Beterschap van mij vanuit Friesland. Ff een weekendje op de boot :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

lekker mrscion wat heb je voor boot? wij gaan morgen ook ff met een zeilboot weg de friese meren op :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

beetje laat.maar mijn 30 min gratis internet van de haven was voorbij :P hebben een moterboot en liggen in koudum.

verzonden htc touch pro 2 van mijn vader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  1420
  • Actief:  

Brein denkt dat ze erg nuttig zijn voor de game,film,muziek,software enz industrie, maar ja bijna iedereen download nog en ze kunnen echt niet het hele downloadgebeuren verbieden... wat ze allemaal doen heeft gewoon geen zin... laat ze maar lekker hun gang gaan, de wet beslist uiteindelijk nog. ;)

Ik ga trouwens in september met maarten naar walibi, wordt geweldig of niet dan maarten:d

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

Wordt echt vet zeker ja! Zijn er al meetings via DukeN geweest? Want wij zijn nu eigenlijk dankzei DukeN vrienden geworden, en gaan we dit doen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Actief:  

Ja, leuk idee toch. :)

We gaan volop coasteren in Walibi. 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Ik heb de nieuwe handleiding gezien van Microsoft Security Essentails maar ik heb 2 operkingen:

Nadelen

•    Loops soms achter met zijn virus definities

•    Wilt wel eens een update overslaan

Volgens mij moet dat loopt zijn?

En misschien handig om ook bij nadelen te zetten dat je een legale versie van Windows moet hebben anders doet die het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ook op een gedownloade windows kan je Microsoft Security Essentails gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ook op een gedownloade windows kan je Microsoft Security Essentails gebruiken

Yup, ik kan het bevestigen want ik gebruik het zelf ook op een gedownloade 7. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

O, dat wist ik niet. Ik gebruik zelf een legale versie van Vista en ik dacht dus dat je een gedownloade moest hebben (stond op de site van MS dat je een legale windows versie moest hebben).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Zo lang je windows door de WGA test heen komt kan je microsoft Security Essentails gebruiken  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ik weet niet wat de WGA test is maar klinkt als dat windows gaat kijken of je een legale hebt? Ik weet niks van WGA omdat ik van het begin af aan op vista zit en geen zin heb om hem naar windows 7 te upgraden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Een goed alternatief voor illegaal downloaden zijn natuurlijk wel dingen zoals de iTunes, Steam etcetera. Deze zijn echter wel allemaal nog steeds redelijk duur voor de jeugd.

Is dit een gekke theorie?; Maak muziek, films en misschien ook games goedkoper, dan gaan (hoogstwaarschijnlijk) meer mensen de producten kopen waardoor uiteindelijk je omzet hetzelfde blijft of misschien zelfs stijgt. Graag opmerkingen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

Ik weet niet wat de WGA test is maar klinkt als dat windows gaat kijken of je een legale hebt? Ik weet niks van WGA omdat ik van het begin af aan op vista zit en geen zin heb om hem naar windows 7 te upgraden.

Wga (windows genuine advantage) is een test waar mee MS kijkt of je windows legaal is die heb je ook voor vista en windows 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Een goed alternatief voor illegaal downloaden zijn natuurlijk wel dingen zoals de iTunes, Steam etcetera. Deze zijn echter wel allemaal nog steeds redelijk duur voor de jeugd.

Is dit een gekke theorie?; Maak muziek, films en misschien ook games goedkoper, dan gaan (hoogstwaarschijnlijk) meer mensen de producten kopen waardoor uiteindelijk je omzet hetzelfde blijft of misschien zelfs stijgt. Graag opmerkingen!

Dat gaat niet werken met games en muziek. Gamers kopen hun favoriete games toch wel, hoe duur ze ook zijn, hetzelfde geldt voor muziek. En games zijn tegenwoordig ook al een stuk goedkoper dan vroeger. Vroeger betaalde je honderden euro's voor een paar spelletjes op de computer. Bij films doen ze dat al, komt waarschijnlijk omdat de doelgroep wat breder is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Heb je wel gelijk in maar muziek is en blijft toch best duur vind ik.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Ik vind €8 voor een album ook echt te duur, zeker als je nagaat dat downloaden veel makkelijker is. Ik koop ook eigenlijk bijna nooit meer muziek. De prijzen zijn zwaar kansloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Muziek kopen? Al me muziek heb altijd gedownload. En ik dat muziek zo duur is, is ook zo met DS spellen. Ongeveer 50 a 40 euro voor een spel. Vind ik soms wel duur voor een spel. En de DS word sneller gepiraat omdat: het natuurlijk makkelijker is (R4 kopen, software erop en spelen maar), de doelgroep (kleine kinderen) kunnen dan heerlijk spelen en de ouders hoeven dan niet elke keer een spel te kopen. Als Nintendo met de 3DS komt hoop ik dat ze het anti-piraterij goed hebben aangepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Actief:  

Werd het ook zat de hele tijd spellen te kopen ff op googlen en je krit die kaartjes :P

Wanneer komt 3DS uit?? Die ds is toch 3D zonder bril??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Ja, hij komt volgend jaar (ik dacht maart). En je hoef ook geen bril te hebben dus daarom ga ik hem kopen. 3D zonder een bril  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Red Hat heeft een spannende stap gezet door Neural Magic over te nemen, een innovatieve startup die zich richt op het optimaliseren van AI-modellen en het aanbieden van inferentiediensten voor zowel GPU's als CPU's. Neural Magic heeft baanbrekende software en algoritmes ontwikkeld die de verwerking van AI-workloads niet alleen versnellen, maar ook efficiënter maken. De oprichters van Neural Magic, MIT-hoogleraar Nir Shavit en MIT-onderzoeker Alex Matveev, hebben een duidelijke missie voor ogen: AI-modellen toegankelijk maken voor iedereen, zonder dat dure en vaak moeilijk te verkrijgen GPU's nodig zijn. Hun overtuiging is dat AI overal kan draaien, van de kleinste apparaten tot de grootste datacenters. Dit geloof heeft hen ertoe aangezet om machine learning-modellen te laten draaien op algemeen beschikbare CPU's, wat hen in staat stelde om een breed scala aan toepassingen te ondersteunen. Later richtten ze hun aandacht op GPU-versnelling, waarbij ze met succes dezelfde optimalisatietechnieken toepasten op generatieve AI die is gebaseerd op virtuele grote taalmodellen (VLLM's). In een recente blogpost legt Matt Hicks, topman van Red Hat, de strategische waarde van deze overname uit: "De software en algoritmes van Neural Magic maken AI toegankelijker, betaalbaarder en gebruiksvriendelijker. Hun technologie democratiseert de toegang tot AI." Hicks is ervan overtuigd dat de integratie van Neural Magic's expertise op het gebied van snelheid en efficiëntie Red Hats positie in de AI-markt zal versterken. "Neural Magic speelt een leidende rol in de VLLM-gemeenschap en deelt onze sterke toewijding aan open source, wat perfect aansluit bij de AI-visie van Red Hat." Red Hat is niet alleen een toonaangevende speler in de open source-wereld, maar ook een actieve deelnemer in de VLLM-gemeenschap. Een VLLM is een krachtige open source-bibliotheek die grote taalmodellen (LLM's) ondersteunt bij het efficiënt afleiden en serveren van modellen. Deze technologie wordt standaard gebruikt in Red Hat Enterprise Linux AI en OpenShift AI, het AI-platform van Red Hat voor Kubernetes-omgevingen. De overname van Neural Magic is meer dan alleen een strategische zet; het is een stap richting een toekomst waarin AI niet alleen krachtiger maar ook toegankelijker is voor iedereen. Door de barrières te verlagen en de toegang tot geavanceerde technologieën te vergemakkelijken, stelt Red Hat bedrijven en ontwikkelaars in staat om hun creativiteit en innovatie te ontketenen. Stel je een wereld voor waarin AI-modellen met een klik op de knop kunnen worden ingezet, ongeacht de hardwarebeperkingen. Een wereld waarin kleine startups en grote ondernemingen dezelfde krachtige AI-tools kunnen gebruiken om hun ideeën te realiseren en hun processen te optimaliseren. Neural Magic maakt deze visie werkelijkheid door de kracht van AI te democratizeren en het potentieel ervan te ontsluiten voor een breed publiek. Met Neural Magic aan boord, kan Red Hat zijn rol als pionier in de AI-ruimte verder versterken. De synergie tussen de open source-filosofie van Red Hat en de innovatieve technologie van Neural Magic biedt een solide basis voor de ontwikkeling van nieuwe en opwindende AI-oplossingen. Het is een kans om gezamenlijk te bouwen aan een toekomst waarin AI niet alleen een hulpmiddel is voor de elite, maar een essentiële component van de dagelijkse technologie voor iedereen. De toekomst van AI is veelbelovend, en met de integratie van Neural Magic in zijn portfolio, is Red Hat goed gepositioneerd om een leidende rol te blijven spelen in deze snel evoluerende sector. Samen kunnen ze de mogelijkheden van AI verkennen en de weg vrijmaken voor nieuwe toepassingen die onze wereld zullen transformeren. De reis is nog maar net begonnen, en de mogelijkheden zijn eindeloos.
  • Recente prestatie

• joris17 heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...