Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ben nu flink aan het pakken want ik ga morgen met vakantie. Met de oude caravan ga ik met me moeder en vader en zusje gaan we naar Ommen (Zwolle). We gaan naar de camping: De Kleine Wolf. Ik neem me laptop mee want daar kan je ook internetten (moet je er wel voor betalen). Dus ik zal wel on-line zijn maar wel wat minder. Ik hoop dat het leuk gaat worden.

Lang leve zomervakanties!  :celb: :dans2: :drank:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

'De Argentijnse onderzoeker Russo heeft The Pirate Bay aan een aantal hackpogingen onderworpen en wist succesvol een SQL-injectie te bewerkstelligen. Het resultaat: toegang tot 4 miljoen gebruikersnamen en e-mailadressen.

Russo claimt dat het een peuleschil was om toegang te verkrijgen tot de gebruikersdatabase. Hij heeft even met het idee gespeeld om alle gegevens door te verkopen aan de RIAA en MPAA, die ongetwijfeld erg in hun nopjes geweest zouden zijn met de gegevens, maar Russo heeft dit uiteindelijk niet gedaan. Hij wil eigenlijk alleen maar dat mensen zich realiseren dat hun privégegevens helemaal niet zo goed beschermd zijn op het internet.

Russo heeft de database verder met rust gelaten en The Pirate Bay ingelicht. Deze heeft niets van zich laten horen, maar de site ging wel een tijd op zwart, waarna de bewuste vulnerabilities waren verwijderd. Op de site was te lezen: "Upgrading some stuff, database is in use for backups, soon back again.. Btw, it's nice weather outside I think." ' :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

WTF. Zijn ze tegen het hacken gaan ze zelf hacken. :P of zijn die argentijnen niet tegen hacken?

Maar ja. Die laatste zin

Btw, it's nice weather outside I think." ' :-[

Slaat ook nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

WTF. Zijn ze tegen het hacken gaan ze zelf hacken. :P of zijn die argentijnen niet tegen hacken?

Maar ja. Die laatste zin

Btw, it's nice weather outside I think." ' :-[

Slaat ook nergens op.

tsja. dat stond er toen de tpb down was xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tja niet zo mooi, ik heb het bericht op de frontpage geplaatst. Maar weer goed nieuws vanuit belgie:

http://www.duken.nl/nieuws/the-pirate-bay-gehackt.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Trouwens.. wat is het heet mensen... het is niet vol te houden buiten. Hoe doen jullie het zo achter de PC>?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Trouwens.. wat is het heet mensen... het is niet vol te houden buiten. Hoe doen jullie het zo achter de PC>?

Zitten te niksen... Normaal als het wat koeler is doe ik veel meer dingen, maar nu heb ik daar gewoon geen zin in... :/ Gamen kan ook beter niet want dan wordt me kast te heet en dat moet ik niet hebben... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

frisse waaier achter me de kachel van het huis op ventileren en weinig bewegen xD

@Duken

Waarom kan jij wel 2 berichten achter elkaar posten ?? :P Zeker omdat je Admin bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Ik zit buiten. En dan ff binnen zittten deuren open gooien. Ahh ff lekker weg van de gasten van mijn verjaardag :P

Maar bij ons staat idd post samenvoeging en dan de datum en bij jouw niet? Niet leuk :P

EDIT: Café de Download is opeens geen centraal topic meer?? Is dit een bug of wat?

Want het is niet meer oranje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

huh ja. wie heeft het veranderd?!?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  1420
  • Actief:  

Klopt, hij is niet meer centraal..

Ben net bijna aangehouden, fietslamp voor deed het niet, de politie stopte: ik dacht, kut dat word betalen. Maar ze gingen naar een man toe, en die zei dat er tuig in onze wijk zat (ik fietse net m'n wijk in) dus na dat gehoord te hebben fietste ik heel snel naar huis. Nu zie ik uit het raam dat de politie over het fietspad aan het rijden is net voor mijn huis..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Actief:  

Klopt, hij is niet meer centraal..

Ben net bijna aangehouden, fietslamp voor deed het niet, de politie stopte: ik dacht, kut dat word betalen. Maar ze gingen naar een man toe, en die zei dat er tuig in onze wijk zat (ik fietse net m'n wijk in) dus na dat gehoord te hebben fietste ik heel snel naar huis. Nu zie ik uit het raam dat de politie over het fietspad aan het rijden is net voor mijn huis..

hahah die zijn naar jou op zoek xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

Geluk dat je geen bekeuring hebt!

maar hoor jij ook bij dat tuig? volgens mij wel :P ^-^      (grapje)

Rijden er ook ME busjes rond?

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Haha ja ik denk dat ze naar me op zoek zijn, maar ik hoor er niet bij hoor :P

Ik ken er een stel van de basisschool, en die horen daar nu bij en ze mogen me allemaal wel, maar ik hoor er niet bij.

Er rijden alleen maar politie auto's rond nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Actief:  

Haha zeggen ze allemaal :P

Maar nu maar hopen dat ze snel weggaan zeker? :P

Verzonden vanaf iPod touch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

haha, achja die vinden me toch niet.

ik ben niet echt een politievriend ofzo, dus die vinden me toch niet meer als ik binnen ben. Laat ze maar mooi zoeken, mooi werk hebben die lui.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

pffff, moest vandaag werken tot 8 uur. Absoluut niet dus, er was geen hol te doen dus ik mocht gelukkig eerder naar huis. Ik zweet mezelf een ongeluk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb het topic maar weer gestickey'd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Ai sorry mijn schuld. Ik had het topic unstickeyd... Maar tom heeft het weer sticky gemaakt O0

Ik zweet me echt een otter, 29 graden in de huiskamer... alleen in de auto is het lekker met de Airco.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

38 graden in de keuken van het restaurant net. En dan werk je met ovens, frituurpannen, sealapparaten, bakpannen etc. Als je dan van je stokkie gaat met hand ik kokend water, lijkt me niet prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Me ouders hebben net bij Ikea een keuken gekocht (eiken, geen spaanplaat troep :P) en ik een fan van een halve meter. Die staat nu naast me, heeerlijk. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

ik ben nu ons zwembadje aan het vullen, kan er zo ff lekker in chillen  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

ik ben nu ons zwembadje aan het vullen, kan er zo ff lekker in chillen  O0

Dat hebben wij ook. :P

Hoe lang en breed is die van jullie? Die van ons is 2,5m lang en 1,5m breed ongeveer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  1279
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

mijne is 6 meter op 3 meter :D lekker fris :D met cocktailtje:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.3k

• Actief:  

die van ons is rond zon opblaasbaar ding van 45 euro. hij is 300 x 80 cm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Red Hat heeft een spannende stap gezet door Neural Magic over te nemen, een innovatieve startup die zich richt op het optimaliseren van AI-modellen en het aanbieden van inferentiediensten voor zowel GPU's als CPU's. Neural Magic heeft baanbrekende software en algoritmes ontwikkeld die de verwerking van AI-workloads niet alleen versnellen, maar ook efficiënter maken. De oprichters van Neural Magic, MIT-hoogleraar Nir Shavit en MIT-onderzoeker Alex Matveev, hebben een duidelijke missie voor ogen: AI-modellen toegankelijk maken voor iedereen, zonder dat dure en vaak moeilijk te verkrijgen GPU's nodig zijn. Hun overtuiging is dat AI overal kan draaien, van de kleinste apparaten tot de grootste datacenters. Dit geloof heeft hen ertoe aangezet om machine learning-modellen te laten draaien op algemeen beschikbare CPU's, wat hen in staat stelde om een breed scala aan toepassingen te ondersteunen. Later richtten ze hun aandacht op GPU-versnelling, waarbij ze met succes dezelfde optimalisatietechnieken toepasten op generatieve AI die is gebaseerd op virtuele grote taalmodellen (VLLM's). In een recente blogpost legt Matt Hicks, topman van Red Hat, de strategische waarde van deze overname uit: "De software en algoritmes van Neural Magic maken AI toegankelijker, betaalbaarder en gebruiksvriendelijker. Hun technologie democratiseert de toegang tot AI." Hicks is ervan overtuigd dat de integratie van Neural Magic's expertise op het gebied van snelheid en efficiëntie Red Hats positie in de AI-markt zal versterken. "Neural Magic speelt een leidende rol in de VLLM-gemeenschap en deelt onze sterke toewijding aan open source, wat perfect aansluit bij de AI-visie van Red Hat." Red Hat is niet alleen een toonaangevende speler in de open source-wereld, maar ook een actieve deelnemer in de VLLM-gemeenschap. Een VLLM is een krachtige open source-bibliotheek die grote taalmodellen (LLM's) ondersteunt bij het efficiënt afleiden en serveren van modellen. Deze technologie wordt standaard gebruikt in Red Hat Enterprise Linux AI en OpenShift AI, het AI-platform van Red Hat voor Kubernetes-omgevingen. De overname van Neural Magic is meer dan alleen een strategische zet; het is een stap richting een toekomst waarin AI niet alleen krachtiger maar ook toegankelijker is voor iedereen. Door de barrières te verlagen en de toegang tot geavanceerde technologieën te vergemakkelijken, stelt Red Hat bedrijven en ontwikkelaars in staat om hun creativiteit en innovatie te ontketenen. Stel je een wereld voor waarin AI-modellen met een klik op de knop kunnen worden ingezet, ongeacht de hardwarebeperkingen. Een wereld waarin kleine startups en grote ondernemingen dezelfde krachtige AI-tools kunnen gebruiken om hun ideeën te realiseren en hun processen te optimaliseren. Neural Magic maakt deze visie werkelijkheid door de kracht van AI te democratizeren en het potentieel ervan te ontsluiten voor een breed publiek. Met Neural Magic aan boord, kan Red Hat zijn rol als pionier in de AI-ruimte verder versterken. De synergie tussen de open source-filosofie van Red Hat en de innovatieve technologie van Neural Magic biedt een solide basis voor de ontwikkeling van nieuwe en opwindende AI-oplossingen. Het is een kans om gezamenlijk te bouwen aan een toekomst waarin AI niet alleen een hulpmiddel is voor de elite, maar een essentiële component van de dagelijkse technologie voor iedereen. De toekomst van AI is veelbelovend, en met de integratie van Neural Magic in zijn portfolio, is Red Hat goed gepositioneerd om een leidende rol te blijven spelen in deze snel evoluerende sector. Samen kunnen ze de mogelijkheden van AI verkennen en de weg vrijmaken voor nieuwe toepassingen die onze wereld zullen transformeren. De reis is nog maar net begonnen, en de mogelijkheden zijn eindeloos.
  • Recente prestatie

• joris17 heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...