Spring naar bijdragen

Café de Download

Duken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

http://www.google.nl/ check het logo kan alleen wel paar sec duren voordat je spel start

naamloos-67.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Haha, geweldig. :P

Heb ook al even gespeeld. Leuke stunt van Google. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Haha leuke set weer van Google!

[admin]Even een update voor duken.nl: Vanavond wil ik de site "SEO" vriendelijker maken. Dat houd in dat de URLS van de handleidingen wijzigen naar bijvoorbeeld: www.duken.nl/lerendownloaden.html idpv http://www.duken.nl/content/view/42/26/ Bij deze set kan de website soms wat lastig te benaderen zijn. Het forum blijft daar aan tegen gewoon doordraaien O0 [/admin]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Even een update voor duken.nl:

Vanavond wil ik de site "SEO" vriendelijker maken. Dat houd in dat de URLS van de handleidingen wijzigen naar bijvoorbeeld: www.duken.nl/lerendownloaden.html idpv http://www.duken.nl/content/view/42/26/

Bij deze set kan de website soms wat lastig te benaderen zijn. Het forum blijft daar aan tegen gewoon doordraaien O0

Maakt niet uit. We hebben, als duken eruit ligt, toch lekker pacman om de tijd te doden  ;)

Maar waarom zou google nu zoiets doen? Meestal als ze zoiets doen dan is het bijvoorbeeld de zoveelste dag van het bestaan ofzo. Misschien bestaat pacman vandaag zoveel jaar?

Edit: al gevonden: op 22 mei, 1980 kwam pacman uit voor de arcade. Dus morgen bestaat pacman 30 jaar!  :dans2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k
Gast angel_creek

Haha leuke set weer van Google!

Vanavond wil ik de site "SEO" vriendelijker maken. Dat houd in dat de URLS van de handleidingen wijzigen naar bijvoorbeeld: www.duken.nl/lerendownloaden.html idpv http://www.duken.nl/content/view/42/26/

Bij deze set kan de website soms wat lastig te benaderen zijn. Het forum blijft daar aan tegen gewoon doordraaien O0

Mooie update zal het worden!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Maakt niet uit. We hebben, als duken eruit ligt, toch lekker pacman om de tijd te doden  ;)

Maar waarom zou google nu zoiets doen? Meestal als ze zoiets doen dan is het bijvoorbeeld de zoveelste dag van het bestaan ofzo. Misschien bestaat pacman vandaag zoveel jaar?

Was vandaag een nieuws bericht over pacman weet niet meer precies de details maar het ging er over dat pacman was bedoeld voor vrouwen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  1420
  • Actief:  

Voor vrouwen ?:P

haha, ik vind het wel leuk. mogen ze zo houden van mij.

mijn laptop komt dinsdag alweer terug :D

hij is nu net 2 weken weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Actief:  

Tja, dat soort dingen duren altijd lang...

Maar gelukkig heb je 'm straks weer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  1420
  • Actief:  

Nouja, 2 weken vind ik nog wel meevallen. hij was doorgebrand. ik had langer verwacht dus is het een meevaller :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  

Net weer een keer naar the Usual Suspects gekeken, wat een top film!  O0

Wie heeft hem ook gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Jep, het einde is opzich wel geniaal. Vieze naaierd :P Vind zulke Mafia films echt gaaf, the bank job kan ik je ook zeker aanraden! Is ook met mafia, alleen gaan ze dan een bank beroven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Hebben mensen hier al zin in de E3? Ikke wel want ik hoorde dat ze daar misschien GTA 5 gaan aankondigen (misschien gaat die helemaal gaan GTA 5 heten maar zo noemt iedereen het). Er is wel een aanwijzing voor GTA 5 want in de handleiding van Episodes From Liberty City staat op pagina13 dit:

11khx0i.jpg

Een aanwijzing voor een nieuwe GTA?

Ik denk zelf dat als er een nieuw komt heeft het wel met Frankrijk te maken want als je rechtsonder kijkt is de vorm van de scheur bijna hetzelfde als die van Frankrijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

eindelijk in bed!!!, 2 dagen wezen enduro rijden in belgië. Ben helemaal naar de kloten (de motor gelukkig iets minder)

schaafwonden en blauwe plekken op beide armen, knie en mn reet. (het schuurt lekker bij het doen van 'de grote boodschap' iig) en spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat daar ook al spieren zaten

maar man man, wat een parcour werd er gereden zeg. Echt zwaar maar supermooi. 3x met de motor achterover, en 4x een helling niet gehaald (en dus weer stuiterend naar beneden) maar t was de moeite zeker waard.

nu eindelijk slapen en morgen al het spul maar weer eens schoonmaken

weltruste duken.nl ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik denk zelf dat als er een nieuw komt heeft het wel met Frankrijk te maken want als je rechtsonder kijkt is de vorm van de scheur bijna hetzelfde als die van Frankrijk.

Die scheur had ik niet zo snel opgemerkt, maar het lijkt idd op Frankrijk ;D

Zal me benieuwen wat het wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

• Actief:  

Jep, het einde is opzich wel geniaal. Vieze naaierd :P Vind zulke Mafia films echt gaaf, the bank job kan ik je ook zeker aanraden! Is ook met mafia, alleen gaan ze dan een bank beroven.

Ken ik niet, dit is al de tweede keer dat ik hem zie en ik begrijp het einde nu pas. De vorige keer was tie in het Engels zonder ondertiteling en ook nog 2 jaar terug. (was 14 dus....) Maar heb ik gelijk als the criple "het"  is? of is t die advocaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Die scheur had ik niet zo snel opgemerkt, maar het lijkt idd op Frankrijk ;D

Zal me benieuwen wat het wordt

Gta in Frankrijk, haha laat me niet lachen. Kunnen ze net zo goed naar Nederland komen. Wij hebben vrouwen achter de ramen  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Als dat echt de hint naar frankrijk is het vanaf nu officieel 's werelds slechtse easter egg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Actief:  

eindelijk in bed!!!, 2 dagen wezen enduro rijden in belgië. Ben helemaal naar de kloten (de motor gelukkig iets minder)

schaafwonden en blauwe plekken op beide armen, knie en mn reet. (het schuurt lekker bij het doen van 'de grote boodschap' iig) en spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat daar ook al spieren zaten

maar man man, wat een parcour werd er gereden zeg. Echt zwaar maar supermooi. 3x met de motor achterover, en 4x een helling niet gehaald (en dus weer stuiterend naar beneden) maar t was de moeite zeker waard.

nu eindelijk slapen en morgen al het spul maar weer eens schoonmaken

weltruste duken.nl ;)

Vet :D heb je ook pics/filmpje als jij door de lucht vliegt ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

in dit geval was het enduro rijden en geen motocross. met motocross moet je zorgen dat je zo snel mogelijk het circuit aflegd en rijd je op een circuit met bulten

met offroad rijden / enduro wordt er een parcour uitgezet die je moet rijden (het liefst natuurlijk ook zo snel mogelijk), over hellingen, rotsen, rivier / beken etc.

zal binnenkort wel eens een paar crossfoto's posten. van de enduro zelf heb ik geen foto's en filmpjes heb ik ook niet :P

mazzels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Zijn er meer mensen met Race Driver Grid op hun pc? Misschien kunnen we dan met ze allen online spelen, ookal is hij gedownload  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jep GRID is mijn favoriete race game. Hier heb ik al heel wat uren in zitten. Maar dat kunnen we beter bekokstoven in het "Het Grote Gamertags & Online gamen met DukeN Leden topic!" Aangezien het hier anders verdwaalt.

@ Sven, ik denk dat motor cross 1 van de zwaarste sporten is. Laat wat foto's zien we zijn benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Ben ook wel benieuwd Sven!

Motorcross lijkt me ook best wel zwaar, zou het absoluut niet kunnen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

hierbij dan enkele foto's v/d cross. echt recente heb ik niet :S, deze zijn van vorig jaar

1ypzc4.jpg

2ylry91.jpg

2yvudk6.jpg

en zo ziet een start er dan uit: (3 plekken rechts v/d gele vlag, rijnr 31)

aebhqu.jpg

10s6df7.jpg

en zo moeten we door de bocht :P

2u6ec5x.jpg

en hier een foto van het enduroweekend van afgelopen week. ik samen met pa en broertje voor onze crossbus (en met de nieuwe teamkleding)

[img width=620 height=438]http://i48.tinypic.com/2cp7sq0.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Ziet er ziek uit man! Je zal maar diegene zijn dat die dat elke keer moet wassen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Red Hat heeft een spannende stap gezet door Neural Magic over te nemen, een innovatieve startup die zich richt op het optimaliseren van AI-modellen en het aanbieden van inferentiediensten voor zowel GPU's als CPU's. Neural Magic heeft baanbrekende software en algoritmes ontwikkeld die de verwerking van AI-workloads niet alleen versnellen, maar ook efficiënter maken. De oprichters van Neural Magic, MIT-hoogleraar Nir Shavit en MIT-onderzoeker Alex Matveev, hebben een duidelijke missie voor ogen: AI-modellen toegankelijk maken voor iedereen, zonder dat dure en vaak moeilijk te verkrijgen GPU's nodig zijn. Hun overtuiging is dat AI overal kan draaien, van de kleinste apparaten tot de grootste datacenters. Dit geloof heeft hen ertoe aangezet om machine learning-modellen te laten draaien op algemeen beschikbare CPU's, wat hen in staat stelde om een breed scala aan toepassingen te ondersteunen. Later richtten ze hun aandacht op GPU-versnelling, waarbij ze met succes dezelfde optimalisatietechnieken toepasten op generatieve AI die is gebaseerd op virtuele grote taalmodellen (VLLM's). In een recente blogpost legt Matt Hicks, topman van Red Hat, de strategische waarde van deze overname uit: "De software en algoritmes van Neural Magic maken AI toegankelijker, betaalbaarder en gebruiksvriendelijker. Hun technologie democratiseert de toegang tot AI." Hicks is ervan overtuigd dat de integratie van Neural Magic's expertise op het gebied van snelheid en efficiëntie Red Hats positie in de AI-markt zal versterken. "Neural Magic speelt een leidende rol in de VLLM-gemeenschap en deelt onze sterke toewijding aan open source, wat perfect aansluit bij de AI-visie van Red Hat." Red Hat is niet alleen een toonaangevende speler in de open source-wereld, maar ook een actieve deelnemer in de VLLM-gemeenschap. Een VLLM is een krachtige open source-bibliotheek die grote taalmodellen (LLM's) ondersteunt bij het efficiënt afleiden en serveren van modellen. Deze technologie wordt standaard gebruikt in Red Hat Enterprise Linux AI en OpenShift AI, het AI-platform van Red Hat voor Kubernetes-omgevingen. De overname van Neural Magic is meer dan alleen een strategische zet; het is een stap richting een toekomst waarin AI niet alleen krachtiger maar ook toegankelijker is voor iedereen. Door de barrières te verlagen en de toegang tot geavanceerde technologieën te vergemakkelijken, stelt Red Hat bedrijven en ontwikkelaars in staat om hun creativiteit en innovatie te ontketenen. Stel je een wereld voor waarin AI-modellen met een klik op de knop kunnen worden ingezet, ongeacht de hardwarebeperkingen. Een wereld waarin kleine startups en grote ondernemingen dezelfde krachtige AI-tools kunnen gebruiken om hun ideeën te realiseren en hun processen te optimaliseren. Neural Magic maakt deze visie werkelijkheid door de kracht van AI te democratizeren en het potentieel ervan te ontsluiten voor een breed publiek. Met Neural Magic aan boord, kan Red Hat zijn rol als pionier in de AI-ruimte verder versterken. De synergie tussen de open source-filosofie van Red Hat en de innovatieve technologie van Neural Magic biedt een solide basis voor de ontwikkeling van nieuwe en opwindende AI-oplossingen. Het is een kans om gezamenlijk te bouwen aan een toekomst waarin AI niet alleen een hulpmiddel is voor de elite, maar een essentiële component van de dagelijkse technologie voor iedereen. De toekomst van AI is veelbelovend, en met de integratie van Neural Magic in zijn portfolio, is Red Hat goed gepositioneerd om een leidende rol te blijven spelen in deze snel evoluerende sector. Samen kunnen ze de mogelijkheden van AI verkennen en de weg vrijmaken voor nieuwe toepassingen die onze wereld zullen transformeren. De reis is nog maar net begonnen, en de mogelijkheden zijn eindeloos.
  • Recente prestatie

• Karel ging een rang omhoog
      Ontdekkingsreiziger
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...