bassiek Geplaatst Augustus 27, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Oktober 10, 2013 Delen Geplaatst Augustus 27, 2007 Haaaj, Ik heb via shareaza gedownload en geinstalleerd. Alles loopt, alleen geeft ie de mededeling dat ie de dvd niet kan localiseren... . Ik heb voor de zekerheid al een nwe crack gedownload en dan doettie het nog niet! Ik start hem niet vanaf een cd, maar via een e: medium. Ik heb de boel in werking gezet via alcohol120%... wie weet hoe ik in godesnaam alles in werking kan zetten? is dit uberhaupt wel mogelijk? please? grtjs bassiek Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Lennart Geplaatst September 14, 2007 Bijdragen: 40 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 14, 2007 Misschien moet je meer cracks hebben zoals .dll'tjes en probeer ook van een cd'tje op te starten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 40
DutchFighter Geplaatst September 15, 2007 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst September 15, 2007 euhm waarschijnlijk is de image niet goed owja heb jij de crack erop gezet en dan toen een no-cd crack er op gezet want dat zou dat ook de reden kunnen zijn O0 Grtz, DutchFighter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie