meesieboy Geplaatst Augustus 27, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 27, 2007 ik heb laatst de simpsons movie gedownload en heb het hele schema gevolgd van het programma convertdixdvd ik heb daarna zoals ze zeiden de ondertiteling van de site gedownload en uitgepakt met winrar maar als ik het dan wil toevoegen in convertdixdvd is het extern in plaats van intern .. wie weet er hoe ik het intern kan krijge anders heb ik helemaal nooit ondertiteling ... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
ma.blok Geplaatst Augustus 27, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 27, 2007 Hoi, Als je de ondertiteling aan covertx toevoegd kun je later via de afstandbediening van je dvd speler gewoon de ondertiteling tevoorschijn halen. Of is dit niet wat je bedoeld? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
eveline Geplaatst Augustus 31, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 31, 2007 volgens mij bedoelt meesieboy dat ie in convertX2dvd de melding krijgt dat er geen interne ondertiteling aanwezig is, maar dat ze er extern wel kan aan toegevoegd worden... In je avi zitten nog geen interne subs , je moet ze dus wel extern toevoegen, als je het programma dan laat lopen zitten ze er (optioneel) bij... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie