marseille1103 Geplaatst Augustus 26, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 26, 2007 groot probleem ik werk met ares nu al een lange tijd zonder problemen tot vandaag ik kan niet meer downloaden het blijf maar zoeken met dat vergrootglas! ik had zelfs vandaag nog kunnen downloaden ik weet het niet meer ik heb ares verwijdert van mijn comp en dan terug erop gezet alleen ja ik hoop dat ik het goed heb verwijdert natuurlijk maar wat ook raar is dat juist voor het niet meer werkte had ik iets gedownload maar dat wou toen ook niet downloaden ik heb daarna ares opniew opgestart op mijn comp en tog blijft dat programma erop maar het download niet natuurlijk blijft maar zoeken en ik het niet meer verwijderen :-[ :redface: ik weet het niet meer help word daar gek van hoe zou ik teru kunnen downloaden ps ik kan wel verbinden) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 27, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 27, 2007 Heb je de nieuwste versie van ares draaien? Misschien moey je hem even updaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
marseille1103 Geplaatst Augustus 28, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 28, 2007 wel volgens mij wel ja de 9ste en iets dacht ik er stond dus wel op de nieuwste dus ik ben er bijna zeker van ma ja das nu al een paar dagen geleden en nog kan ik ni downloaden vind het spijtig zou je echt niet kunnen helpen :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 29, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 29, 2007 Hier kan je anders even de nieuwste versie downloaden: http://aresgalaxy.sourceforge.net/ Werkt het dan wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie