kaasbroodje Geplaatst Augustus 26, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 26, 2007 ik wil een digitale camera kopen alleen heb ik hier net zo veel verstand van als een aap. het hoeft niet echt een duur ding te zijn zo lang het beeld maar goed is en je goed kan in/uitzoomen. het is gewoon bedoelt voor vakantie/feesten enz dus niet echt om later de foto,s te gaan bewerken met photoshop Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Robin Geplaatst Augustus 26, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 26, 2007 Dan zou ik gewoon een 3 mega pixel camera met optische zoom nemen, zal even voor je zoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
..speedfreak.. Geplaatst Augustus 26, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Augustus 26, 2007 tegewoordig heb je al veel meer megapixels voor een lage prijs dacht ik, ik zou wel optische zoom nemen ja, ( dat is dat de lens verder uitelkaar gaat uit zoomt) digitaal is door het plaatje als het waten uit te rekken, dus wat dat betreft is optische beter, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
mohammedb Geplaatst Augustus 26, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Augustus 26, 2007 Ik weet niet wat je duur vindt maar dit is echt een hele mooie voor een leuk prijseje http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/foto_en_video/digitalefotocamera_q1_s/HP+Photosmart+M547+digitale+camera.7089975/default.aspx 6.2 Megapixel met 3x optische zoom en 6x digitale zoom Omschrijving Met deze voordelige, gebruiksvriendelijke zoomcamera zoeken is het simpel hoge kwaliteit foto’s te maken. Als eenvoud belangrijk is, dan weet je de mogelijkheden te waarderen die deze camera biedt. Je hebt de mogelijkheid te kiezen uit een reeks fotomodi, waaronder HP anti-shake beeldstabilisatie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
kaasbroodje Geplaatst Augustus 26, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Augustus 26, 2007 Ik weet niet wat je duur vindt maar dit is echt een hele mooie voor een leuk prijseje http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/foto_en_video/digitalefotocamera_q1_s/HP+Photosmart+M547+digitale+camera.7089975/default.aspx 6.2 Megapixel met 3x optische zoom en 6x digitale zoom Omschrijving Met deze voordelige, gebruiksvriendelijke zoomcamera zoeken is het simpel hoge kwaliteit foto’s te maken. Als eenvoud belangrijk is, dan weet je de mogelijkheden te waarderen die deze camera biedt. Je hebt de mogelijkheid te kiezen uit een reeks fotomodi, waaronder HP anti-shake beeldstabilisatie. ziet er goed uit. maar als iemand nog een ander weet wil ik die ook wel zien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Farid. Geplaatst Augustus 28, 2007 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 28, 2007 hoI, als ik jou was zou ik bij BCC of bij Dixons kijken die hebben soms hele mooie prijzen of je moet ene pasje hebben en naar de MAKRO gaan.... O0 ik hoop dat dit helpt laterZZZ :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
kaasbroodje Geplaatst Augustus 28, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Augustus 28, 2007 hoI, als ik jou was zou ik bij BCC of bij Dixons kijken die hebben soms hele mooie prijzen of je moet ene pasje hebben en naar de MAKRO gaan.... O0 ik hoop dat dit helpt laterZZZ :cool2: als je wat advies kan geven over de dingen waar naar ik moet kijken. heb namelijk totaal geen verstand van camera,s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
mohammedb Geplaatst Augustus 28, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Augustus 28, 2007 Paar tips Zoom Zoomen is het vergroten of 'dichterbij halen' van een beeld. Bij digitale camera's heb je twee soorten zoom, optische zoom en digitale zoom. Optische zoom ken je waarschijnlijk al van normale film camera's. Een zoomlens bestaat uit verschillende glazen onderdelen die ten opzichte van elkaar kunnen bewegen. Hun onderlinge positie bepaalt hoe ver er in- of uitgezoomd is. Digitale zoom daarentegen is simpelweg het digitaal vergroten van een onderdeel van het plaatje. Het grote verschil zit hem in de resolutie. Bij optische zoom zorgt de lens voor het vergrootte beeld en dat beeld beslaat de hele oppervlakte van de sensor. De gezoomde foto heeft dus de maximale resolutie (detail). Bij digitale zoom wordt in feite een normale foto gemaakt en het deel waarop je inzoomde wordt daaruit gelicht. Slechts een deel van de sensor wordt dus benut voor het ingezoomde beeld. dit is precies hetzelfde als zelf een selectie uit de foto knippen met een fotobewerkingsprogramma. De resolutie van een digitaal ingezoomde foto is dus aanzienlijk kleiner (hoe verder je inzoomt hoe kleiner) dan bij optische zoom. De lagere resolutie van digitaal ingezoomde foto's betekent dat ze minder detail hebben. Ga je een digitale camera kopen kijk dan vooral naar de échte, ofwel de optische zoom. Resolutie Voor normale fotografie is een maximale resolutie van 5 megapixels ruim voldoende. De meeste mensen hebben eigenlijk zelden meer dan 3 megapixels nodig. Ga je serieus aan de slag en wil je je foto's op groot formaat en hoge kwaliteit kunnen afdrukken dan ligt een (spiegelreflex?) camera met een hogere resolutie meer voor de hand.Persoonlijk vind ik zel 3Megapixel niet echt goed dus ik zou iets van 5-6MP nemem. De stroom voor een digitale camera wordt geleverd door batterijen of door een accu. Camera's met een accu (of een set ingebouwde oplaadbare batterijen) kun je opladen in een oplaadstation. Dat is gemakkelijk, omdat je dan zelf niet met batterijen aan de slag hoeft. Digitale camera's gebruiken redelijk wat energie, waardoor de levensduur van een normale set batterijen vaak kort is. Check voordat je een digitale camera gaat kopen wat de stroombron is en hoe lang de camera werkt op zijn stroombron. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
kaasbroodje Geplaatst Augustus 31, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Augustus 31, 2007 ik heb ff rond gekeken en kwam toen met deze 2 SAMSUNG S630 digitale camera zilver en die jelmer me aanraden HP Photosmart M547 digitale camera. maar welk van de 2 is beter ??? HP Photosmart M547 digitale camera http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/foto_en_video/digitalefotocamera_q1_s/HP+Photosmart+M547+digitale+camera.7089975/default.aspx SAMSUNG S630 digitale camera zilver http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/foto_en_video/digitalefotocamera_q1_s/SAMSUNG+S630+digitale+camera+zilver.7090700/default.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
mohammedb Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 1, 2007 Ik zou voor de HP gaan de baterijen van de Samsung S630 zouden niet echt lang mee gaan http://www.kieskeurig.nl/review/132DA0E599777448C12572AD002FB5D1.htm Ik hoor het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
kaasbroodje Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst September 1, 2007 thnx voor alle reacties ik ga de hp kopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
mohammedb Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 1, 2007 Graag gedaan vertel je als je de camera hebt ervan vindt en naaturlijk wt foto's upload ik zoek namelijk ook een nieuwe camera Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
kaasbroodje Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst September 1, 2007 Graag gedaan vertel je als je de camera hebt ervan vindt en naaturlijk wt foto's upload ik zoek namelijk ook een nieuwe camera ga denk volgende week kopen. zodra ik foto,s heb zal ik ze uploaden en naar je toe sturen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie