slankie Geplaatst Augustus 26, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/30/07 Status: Offline Actief: September 30, 2014 Delen Geplaatst Augustus 26, 2007 ha hallo. ff een vraag. kan iemand mijn uitleggen wat het verschil is tussen 1 tread(lijn) en 8 tread. ik lees wel eens dat het downloaden dan sneller gaat. maar volgens mijn heeft dat er niets mee te maken. als ik met 1 lijn een film binnen haal doet die er net zo snel over als met 8 lijntjes. wie heeft er voor mijn een goede uitleg. alvast bedankt gr erwin O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Robin Geplaatst Augustus 28, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 28, 2007 Eingelijk maakt 1 of 8 threads niks uit.. Je connecite kan iets stabieler zijn maar volgens mij kan elke Thread 12 gedeeld door 8 (threads) 1500 KB aan, dus wat dat betreft maakt het niet uit.. En ik denk ook niet dat jouw verbinding 12MB haalt, dus vandaar zit je met 1 of 2 threads meestal wel goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
sproggel Geplaatst Augustus 29, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 29, 2007 Het verschil in aantal threads (connecties) kan wel degelijk verschil uitmaken. Sommige providers hanteren een maximum snelheid per thread, dus meer threads betekent meer bandbreedte. Daarnaast win je ook wat tijd/snelheid tijdens het overschakelen tussen de verschillende bestanden/delen van een download. Bijvb. de laatste 10% van bestand_A wordt door de eerste 4 lijntjes binnengehaald terwijl de opvolgende lijntje al begonnen zijn met het binnenhalen van bestand_B Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
niroy Geplaatst September 1, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 1, 2007 oke dat snap ik nu. maar een film binnen gaat dus niet sneller. en inderdaad met meer lijntjes gaat die sneller naar het volgende bestand. thanx O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie