Spring naar bijdragen

het aantal treads

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ha hallo. ff een vraag. kan iemand mijn uitleggen wat het verschil is tussen 1 tread(lijn) en 8 tread.

ik lees wel eens dat het downloaden dan sneller gaat. maar volgens mijn heeft dat er niets mee te maken. als ik met 1 lijn een film binnen haal doet die er net zo snel over als met 8 lijntjes. wie heeft er voor mijn een goede uitleg. alvast bedankt gr erwin O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Eingelijk maakt 1 of 8 threads niks uit.. Je connecite kan iets stabieler zijn maar volgens mij kan elke Thread 12 gedeeld door 8 (threads) 1500 KB aan, dus wat dat betreft maakt het niet uit..

En ik denk ook niet dat jouw verbinding 12MB haalt, dus vandaar zit je met 1 of 2 threads meestal wel goed ;)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  5
  • Actief:  Nooit

Het verschil in aantal threads (connecties) kan wel degelijk verschil uitmaken.

Sommige providers hanteren een maximum snelheid per thread, dus meer threads

betekent meer bandbreedte.

Daarnaast win je ook wat tijd/snelheid tijdens het overschakelen tussen de verschillende

bestanden/delen van een download.

Bijvb. de laatste 10% van bestand_A wordt door de eerste 4 lijntjes binnengehaald

terwijl de opvolgende lijntje al begonnen zijn met het binnenhalen van bestand_B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Bijdragen:  1
  • Actief:  Nooit

oke dat snap ik nu. maar een film binnen gaat dus niet sneller. en inderdaad met meer lijntjes gaat die sneller naar het volgende bestand. thanx O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...