joamar Geplaatst Augustus 22, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 22, 2007 Ik begrijp er niks meer van. Ik heb een Philips DVD systeem. In de beschrijving staat dat deze alleen DVD+ leest. Maar het vreemde is dat als ik brand op DVD-R van Arita dat hij de film wel speelt maar vaak hapert en als je de film vaker kijkt deze niet beter wordt. Brand ik dan op TDK DVD+R dat leest hij niet en ook niet op TDK DVD-R. Nu woon ik inmiddels in Zweden en heb de DVDs hier besteld. Nu staat er in mijn boekje dat ik DVDs moet hebben met de regiocode ALL of 2 maar dat kan ik helemaal niet vinden op de hoezen. Weet iemand raad? Jo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
ma.blok Geplaatst Augustus 23, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 23, 2007 Hoi, Probeer je film eens op een ander merk dvd+ te branden mogelijk dat het dan wel goed gaat (TDK geeft wel vaker problemen) Regiocodes staan niet op lege dvd's maar worden meegebrand in een film. Van het brandprogramma NERO weet ik dat je kunt aangeven in welke regiocode je film gebrand wordt. Geruststelling voor jouw; alle films in West Europa zijn in regiocode 2 gebrand. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie