Nerd Geplaatst Augustus 22, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 22, 2007 Hallo, Ik probeer de sims 2 studentenleven op een andere computer te instaleren. Maar als ik m dan wil updaten staat er dat het updaten niet lukt. weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Nerd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
jva84 Geplaatst November 19, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/06 Status: Offline Actief: Februari 23, 2013 Delen Geplaatst November 19, 2007 Iemand hier die weet hoe het probleem van de vierde cd moet worden opgelost. Dat er dus automatisch wordt geupdate en naar een cd wordt gevraagd die er dan niet is waardoor de installatie ongedaan wordt gemaakt. Iemand? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie