Gast sasja Geplaatst Oktober 27, 2005 Delen Geplaatst Oktober 27, 2005 Voor het geval dat je niet bijde topic \"gratis servers werken niet\' kijkt: Ik heb de forum van FTD een erg goede gratis news server gevonden europe.100proofnews.com met als username/password test/test en vertrouw me als ik zeg dat deze NIET KUT IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of je gaat naar deze site http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=129883&page=99 je moet je wel laten registreren maar dan moet je naar die pagina gaan en dan naar beneden scrollen en daar vind je een link met een lijst met gratis servers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 27, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 27, 2005 Goed dat je er een aparte topic voor hebt aangemaakt. IS echt erg handig :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast sasja Geplaatst November 4, 2005 Delen Geplaatst November 4, 2005 Het is jammer Maar zo te zien hebben ze de lek ontdekt en de kraan dicht gedraaid want de ze server doet het niet meer maar ik heb nu van dezelfde site een andere gevonden die nog werkt Login: stelling wachtwoord: myriam 68.142.88.120 = server Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 4, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 4, 2005 sasja schreef: Het is jammer Maar zo te zien hebben ze de lek ontdekt en de kraan dicht gedraaid want de ze server doet het niet meer maar ik heb nu van dezelfde site een andere gevonden die nog werkt Login: stelling wachtwoord: myriam 68.142.88.120 = server ... simply the best.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast sasja Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 Ik vind dat er meer gratis servers op deze site moeten komen. Misschien is het een idee als iemand een gratis server heeft gevonden om die in deze topic te plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 5, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 5, 2005 Ja dat zou inderdaad super zijn. Maar over het algemeen zijn er niet heel veel free server toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast sasja Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 nee niet echt maar eens in de zoveel tijd is er wel iemand die er een ontdekt btw de free server Login: stelling wachtwoord: myriam 68.142.88.120 = server doet het ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sasja Geplaatst November 9, 2005 Delen Geplaatst November 9, 2005 Server: newsread0 t/m newsread6 .freenet.de Draadjes: 2 per newsread Gebruikersnaam en wachtwoord: gebruikersnaam@freenet.de em je wachtwoord dat je zelf gekozen hebt natuurlijk! Retentie en compleetheid: Kort ( 1 tot UITERLIJK 1.5 dagen) Snelheid: 30 kb per draadje = 420 kb/ps effe googlen voor een duits telefoon https://secure.freenet.de/kiss/registration.do. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst November 10, 2005 Delen Geplaatst November 10, 2005 hmm, wil nie sjow bij mij :s, ik heb geregistreerd enzo, w8woord en passgekregen. ingevul (pass met @freenet.de erachter) en server newsread6 .freenet.de maar hij doet ut niej (bij andere oowk niej) wel jmr, want mijn provider ondersteunt geen bestanden :S alleen teksten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sasja Geplaatst November 13, 2005 Delen Geplaatst November 13, 2005 das raar maar je moet niet proberen met pass en wachtwoord maar met je gebruikersnaam en wachtwoord. bv tomhanks@freenet.de met als wachtwoord bv knalpot en als server deze instellen servernewsread6 freenet.de zonder spaties zoals ik bij jou wel zie. Maar ik raad aan newsleecher te gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst November 13, 2005 Delen Geplaatst November 13, 2005 hehe beetje verkeerd uitgelegt ik bedoelde natuurlijk gebruikersnaam en wachtwoord, en het adres had ook goed geschreven, ik had hem even snel uit andere post gekopieerd. maar ik heb het nu met newsleecher geprobeert maar dan doet hij het nog steeds niet . maar wel bedankt voor je hulp kan het misschien zijn dat mijn firewall of router de verbinding blokkeert ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sasja Geplaatst November 13, 2005 Delen Geplaatst November 13, 2005 ik denk het niet want ik zit ook achter een router. met bittorrent kan ik het wel begrijpen met de router Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sasja Geplaatst November 20, 2005 Delen Geplaatst November 20, 2005 http://www.100proofnews.com/thankyou11053018245.htm is alles wat ik zeg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst November 20, 2005 Delen Geplaatst November 20, 2005 ziet er goed uit alleen hij wilt niet connecten met Newsleecher :S (heb ik met alle connecties die ik probeer, hij doet ut gwoon niet.) met grabit lukt ut wel gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Shark1 Geplaatst November 21, 2005 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 21, 2005 Bij mij doet hij het prima... met newsleecher! Bedankt Sasja... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Gast ocram Geplaatst November 21, 2005 Delen Geplaatst November 21, 2005 het werkt egt lekker \" Bedankt Sacha :kiss: \" mja zoals altijd heb ik wel weer een probleem ik download via Grabit, alleen nu komt er soms te staan \"Error 502\" weet iemand wat dat is ? en de verbinding is niet constant, soms is hij een tijdje 400kb/s maar soms is het 150kb/s dan weer 0 dan weer 150kb/s :s beetje vreemd is dat (ligt dat mss aan de bestanden ? ben nu nfsmw aan downloade ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast keukendeur Geplaatst November 22, 2005 Delen Geplaatst November 22, 2005 Weet er iemand nog een nieuwsserver die het nu doet. Eerst zat ik op proofnews, maar die doet het ineens niet meer... :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst November 23, 2005 Delen Geplaatst November 23, 2005 ja idd, klote zooi eindelijk iets gratis doet ie ut niet meer... mja, zo ongeveer alleen gratis servers zijn troeppies, als je egt veel wilt downloaden moet je een betaalde nemen. of kijken of je provider er 1 heeft mja dat gratis dingetje heeft mij wel nfs most wanted opgeleverd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
boesa Geplaatst Mei 11, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/11/06 Status: Offline Actief: November 7, 2023 Delen Geplaatst Mei 11, 2006 Kijk hier eens: http://www.smr-usenet.com/free.shtml Misschien zit er wat bij? EDIT : Let voortaan even op de datum, vorige post was van een half jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
Sasja Geplaatst Juni 3, 2006 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/21/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 3, 2006 freebin-auth.readnews.com gebruikersnaam: verzin maar wat Wachtwoord : verzin maar wat probeer deze eens. heb ik van een andere site ik heb er geen info over helaas, maar misschien is het wat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
Eagles Geplaatst Juni 4, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 4, 2006 weer een "over datum" reactie. ik gooi hier ff een slotje op! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie