davarisch Geplaatst Augustus 21, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 21, 2007 hey allemaal een vriend van mij heeft een gpu een 8600gt en hij heeft een probleem waar ik en hij niet kunnen oplossen bij bf2 krijgt hij allemaal zwarte strepen te zien op zijn scherm samsung syncmaster 226bw 22inc als je het zelf ziet zou je denken dadt het bij het spel hoord maar wij weten dadt dadt niet zo is als een van jully ons even uit de nood kunnen helpen zijn wij u erg dankbaar procesor amd 3.5 soc 939 ram 2gb crosshair xms mb asus A8V-XE GPU 8600gt 256mb ddr3 hdd 150gb 10.000 xraptor enz... groetjes davarisch en diablo666 als je mij wil contacteren vicecop@hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
martijn0 Geplaatst Augustus 22, 2007 Bijdragen: 76 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 22, 2007 dit hoort hier niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 76
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie