Gast Zlatan Geplaatst Augustus 21, 2007 Delen Geplaatst Augustus 21, 2007 Hallo, ik heb sindskort weer een nieuwe film gedownload. en nou heb ik een DVD-RW dus ik kan daar gewoon een andere film overheen schrijven..Toch? ik heb alleen een probleem: de film die er nu op zit heeft kenmerk ''Alleen-Lezen'' dus dan kan je het oude bestand die op de film zit er niet af schrijven. Hoe zit het nu? of moet ik gewoon mijn nieuwe film er over heen schrijven? GreetZlatan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 21, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 21, 2007 een RW kan je inderdaad leeg halen en dus ook een film overheen schijven. Je kan hem met bijvoorbeeld Nero leeghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie