Spring naar bijdragen

blokjes

tololimi

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

Sommige toch redelijk veel films die ik copieer vertonen groene blokjes en haperen, soms is het zo erg dat de film niet te bezien valt of ik hem afspeel de de pc of dvd speler maakt niet uit!

Waaraan zo dit liggen??

Heb al veel programma's gebruikt waaronder Schrink, dvd decrypter, Magic dvd ripper en Magic dvd copier. Gebrand met Nero maar kan de snelheid ( 4x) niet verlagen.

Wie weet iets??

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  40

Als je de snelheid niet kan verlagen ligt het aan je dvds of cds want waarschijnlijk heb je 16X dvds of cds  en dan kan je het niet verlagen dus dan moet je 8X dvds of cds kopen:P:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 40

hallo Pjot,

Dank je voor het vlugge antwoord.

Ik heb inderdaad dvd's 16 x, komen de groene blokjes daardoor??

Is het antwoord echt zo simpel??

Zoek ik al een jaar naar een oplossing en dat is het dan of zo!

vervelende toestand hoor maak een backup van de originele voor het geval dat, en die zijn dan zo slecht!

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

hi,

Daar nero de snelheid niet wil verlagen (hij staat op 4x, en ik heb horen zeggen dat het beter brand zonder fouten op 2x), zou het kunnen dat ik de snelheid in de eigenschappen van de brander verlaag?

Die stond op hoogste snelheid en ik zie dat ik kan kiezen van 40x tot 2x.

Zou dat kunnen verhelpen dat ik van die groene blokjes en het verspringen van de dvd af kom?

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

• Bijdragen:  40

groene blokjes ?? moet je ff uitleggen maar trouwens als tie nog op je pc staat sie je dan ook de groene blokjes so ja ligt het aan de film so nee ligt het tog aan de snelheid en heb je een vrij nieuwe pc daar kan het ook nog aan liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 40

• Bijdragen:  459
  • Actief:  
  • Leeftijd:  57

Hoi Tollomi,

Het zou best kunnen dat je DVD brander niet lager kan dan 4x maar het lijkt mij best vaag want ik brand bijna al mijn DVD's met een snelheid van 4x wat voor DVDs gebruik je? DVD+RW ??? niet iedere DVD speler kan een DVD+RW lezen. Heb je al andere DVD tjes gebruikt (ander merk)?

Succe6  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 459

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Mafketel

Geplaatst

De gratis games in de Epic Game Store van deze week     In tegenstelling tot veel andere 'gratis' games zijn de wekelijkse gratis games in de Epic Games Store echt gratis. Je hoeft er niets voor te doen, behalve het claimen van de game. Je hebt er geen abonnement voor nodig en hoeft er geen andere aankoop voor te doen. Eenmaal geclaimd blijft de game voor altijd van jou. Wie regelmatig games in de Epic Games Store claimt heeft zo al honderden gratis games weten te scoren, waaronder Death Stranding, Homeworld Remastered Collection, Fallout New Vegas, Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War, Shadow Tactics - Aiko's Choice, Dishonored en nog veel meer. Naast de wekelijkse gratis games heeft Epic nog veel meer games die je gratis kan scoren. De Epic Games Store heeft ook een grote lijst games die altijd gratis te spelen zijn. Daar zijn bekende namen bij, zoals Rocket League, Paladins, Smite, Genshin Impact, Neverwinter, Fortnite, World of Warships, Trackmania en League of Legends.  Let op: je kunt de wekelijkse gratis games alleen in de periode tussen donderdag 17.00 uur en precies een week erna claimen, maar de game is en blijft daarna voor altijd in je account en gratis te spelen. Je hoeft de game niet eens te downloaden of te spelen, als je de game in de gratis periode claimt, is hij daarna op elk moment te downloaden uit de Epic Games Store.
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...