Rick1324117102 Geplaatst Augustus 18, 2007 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Augustus 18, 2007 Euhm, grappig..... Mare, hoe werkt het nu met xbox 360 dan :-[ Snap er weinig van, hoor veel over Stealh en dat je een DvD brander Dual layer moet hebben (die ik wel heb) maar dit is wel een oud beestje, ook hoor ik veel dat het uitmaakt wat voor een DVD's DL je gebruikt... Maar zie hier in deze handleiding weinig van, kan iemand mij hiermee helpen, aangezien ik net 1 gekocht heb.... Want, kreeg net een torrent binnen van WWE smackdown vs Raw 2007 en die hadden ze niet goed om gezet met de ISO, stond ook wel vermeld in de info... Ze hadden vergeten om de .dvd mee te doen in de iso... de uh wat.... Kan iemand mij helpen..... Thnx.... Greetzz B()B() Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie