DonnaMac Geplaatst Augustus 20, 2007 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 20, 2007 Hallo, Steeds als ik bij google iets zoek bijv. Imageshack en ik klik daarop dan komt er steeds een andere site zoals bijvoorbeeld maxifiles ofzoiets .. weet iemand hoe dit stopt?! Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
basbulletje Geplaatst Augustus 20, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Augustus 20, 2007 probeer ens met "hijackthis" te achterhalen of er foute programma's op de achtergrond draaien. ook kun je "superantispyware" proberen gr. Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
#JOEPIE# Geplaatst Augustus 20, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Augustus 20, 2007 Hallo, Steeds als ik bij google iets zoek bijv. Imageshack en ik klik daarop dan komt er steeds een andere site zoals bijvoorbeeld maxifiles ofzoiets .. weet iemand hoe dit stopt?! Alvast bedankt Ik denk dat je een virus hebt! scan met programma zoals spybot of ad-aware om deze te verwijderen. Kijk ook eens bij je processen en zoek er 1 die je verdacht lijkt en zoek die op in deze site: http://www.processlibrary.com/ gebruik je eigenlijk wel anti-virus programma's of een firewall? dat is het veiligst! #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
DonnaMac Geplaatst Augustus 21, 2007 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 21, 2007 Gerbruik ik jah , ik zal ff die andere programmas kijken maar met superantispy.. is het niet gelukt.. en er staat niks in me processen dat daar op lijkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
DonnaMac Geplaatst Augustus 22, 2007 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 22, 2007 Aaaaaaaaaaaaaah tis nog niet !! :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
#JOEPIE# Geplaatst Oktober 30, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 Misschien dat deze site je verder helpt: http://www.spywaretips.nl/ #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Gast sebasjuh Geplaatst Oktober 30, 2007 Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 Meest simpele manier even hitmanpro draaien www.hitmanpro.nl en starten maar! Als dat klaar is zal je computer het weer gewoon normaal doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst Oktober 30, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 Zoals Bas al zei is SuperantiSpyware een zeer goede virus opspoorder ik weet niet zeker maar ik dacht dat ad-aware een manier heeft van scanning heeft wat begint wanneer je je computer opstart. Dat is handig om te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie