GHIPHOP Geplaatst Oktober 27, 2005 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 27, 2005 hallo mensen ik heb een groot probleem ik heb een pc met windows xp maar hij komt niet in windows als ik hem aanzet dan krijf ik textte zien en daar staat mdr fout wat moet ik doen help me aub groetjes ricardo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Gast Angerf1st Geplaatst Oktober 27, 2005 Delen Geplaatst Oktober 27, 2005 ff opstarten met een bootdisk of cd-rom en windows herstellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
GHIPHOP Geplaatst Oktober 27, 2005 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 27, 2005 ik snap er niet veel van wat is een bootdisk en wat voor cd rom heb ik nodig help me aub groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
GHIPHOP Geplaatst Oktober 29, 2005 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 29, 2005 hallow jongens ik snap niet veel van pc maar hoe moet ik dan booten help me aub hardstikke bedankt groetjuhs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Gast deadninja0 Geplaatst November 5, 2005 Delen Geplaatst November 5, 2005 toen je je pc kocht zat er een heleboel software bij. een van die cd-roms meot je hebben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie