eveline Geplaatst Augustus 17, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 17, 2007 Evening, Vorige week heb ik een deel van een tv uitzending voor iemand opgenomen op HD van dvd recorder, en daarna op een schijfje gebrand. (DVD-, geen RW) Het gekke is dat die persoon zijn dvd player die schijf dus niet kan lezen... terwijl de manual vertelt dat hij dvd- compatibel is... In mijn dvd player speelt hij dus zonder probleem. Wanneer ik hem in mijn dvd station van pc stop, kan mijn pc het ook niet lezen ! Wat voor soort bestanden zijn dat eigenlijk, als je van tv opneemt ? Kan ik dat leesbaar krijgen voor mijn pc ? (dan kan ik het eventueel doorsturen, het is maar een erg kort iets) Hoop dat het wat duidelijk is... Thx alvast ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
davarisch Geplaatst Augustus 19, 2007 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 19, 2007 hey beste als je een film opneemt van tv dan zijn dadt meestal gewoone film bestanden zoals wmv ez ik raad je aan om ze eerst te converteren naar avi of dvx dan is de kans groter dadt het wel zal werken op de meeste dvd players laat me iets weten als het lukt groetjes davarisch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie