Spring naar bijdragen

server maakt geen verbinding

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hallo,ik heb me aangemeld voor een proefversie bij xl-ned,en download via grabit of SABnzbd,maar het lukt niet om verbinding te krijgen,kan dit aan mijn router en/of firewall liggen?

zo ja hoe kan ik dit controleren en wat kan ik er aan doen?

gr.ria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Ik denk zelf dat het aan de instellingen van je downloadprogramma's ligt. Heb je al eerder met deze programma's gedownload?

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

hi marcel,nee ik ben helemaal nieuw op dit gebied,voorheen deden we alles via shareaza,maar hier zitten heel veel ""foute"" downloads in.

gr.ria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

Hoi,

Nou, zelf download ik met SABnzbd en ik persoonlijk vind dat een fijn programma (niet de makkelijkste)

Heb je de handleiding op deze site al gelezen? voor de zekerheid hier nog de link; http://www.duken.nl/content/view/390/2/

Op een gegeven ogenblik krijg je daar een scherm met server configuration waar je een aantal gegevens over je server dient in te vullen. VOORDAT je die gegevens invuld druk je op de knop add server, dan vul je jouw gegevens in en druk je nogmaals op de knop add server. Dan zou het programma moeten werken.

Lukt het niet, neem dan even contact op. Lukt het wel, horen we dat ook graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

hi marcel,dat programma heb ik ook al geprobeerd,via jullie uitleg geinstalleerd[zeer duidelijk overigens],maar ook hiermee krijg ik het niet aan de praat,zou het misschien aan die server liggen?

gr.ria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

Hoi,

Je hebt na het aanmelden bij xlned mogelijk een e-mail gekregen met informatie die ingevuld dient te worden bij sabnzbd. Zelf download ik via eweka en na het aanmelden een mail gekregen met info. Die info ingevuld en dan ziet dat er bij mij zo uit;

5y19m4g.jpg

Welke gegevens heb je bij het configuratiescherm van sabnzbd ingevuld (ik hoef geen wachtwoorden te weten) maar het gaat mij even om de gegevens van de newsserver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...