Gast Viavo Geplaatst Oktober 25, 2005 Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 Ik heb gisteren ABC als torrentclient gedownload, maar nu heb ik het probleem dat hij niet echt wil downloaden. Foto: Misschien moet ik mijn firewall instellen ofzow, graag jullie hulp... Alvast bedankt, Viavo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 25, 2005 Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 Hij gaat (mits er genoeg peers zijn) vanzelf wel sneller downloaden, maar het zal niet optimaal worden door inderdaad een firewall of een router die in de weg zit. Bij je firewall dus even kijken bij exceptions en ABC daarbij op de lijst zetten. Bij een router moet je hier even kijken wel router je hebt en dan kom je er wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viavo Geplaatst Oktober 26, 2005 Delen Geplaatst Oktober 26, 2005 Wat bedoel je met dat laatste, ik heb namelijk een draadloze router? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 26, 2005 Delen Geplaatst Oktober 26, 2005 Ok, kan je een merk+typenummer geven van die router? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viavo Geplaatst Oktober 28, 2005 Delen Geplaatst Oktober 28, 2005 Merk is belkin, typenummer moet ik eens opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Oktober 29, 2005 Delen Geplaatst Oktober 29, 2005 Hier staat hoe je het moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie