Nielszz Geplaatst Augustus 16, 2007 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/28/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 16, 2007 Hallo, Ik had met succes de film Jackass Number Two gedownd. Ik wou in bitcomet de gedownde torrent reinigen maar toen verwijderde bitcomet ook de film! Ik vind hem nergens meer terug en hij kwam ook niet in de prullemand terecht .. Weet iemand hoe ik de film kan terug vinden/halen ? Dank Niels .. :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
mohammedb Geplaatst Augustus 16, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Augustus 16, 2007 Dit komt uit de nieuwsbrief van DukeN.nl 15 Augustus O0 Recuva: Bevoegd reddingswerker voor verloren bestanden RecuvaDoor toedoen van een virus of uw eigen stommiteit zit u zonder dat belangrijke document. Gebruik Recuva als reddingswerker om het terug te halen uit de bestandenhemel. Zelfs na het ledigen van uw prullenbak is het nog niet te laat. Recuva - uitgesproken als "recover" - haalt waar mogelijk uw bestanden terug uit het hiernamaals. Na het installeren scant het programma een door u gekozen schijf. U krijgt vervolgens een lijst van alle recent verwijderde bestanden met daarnaast de staat waarin ze verkeren. Sommige zullen inmiddels overschreven zijn, maar het overgrote deel kunt u zonder problemen herstellen. De weergaveopties zijn beperkt maar doeltreffend. U mag kiezen tussen een lijstweergave of een overzicht met boomstructuur. U kunt de lijst, die vaak erg lang is, ook doorzoeken met behulp van sleutelwoorden. Het programma is alleen beschikbaar in het Engels. Volgens de maker werkt Recuva ook met geheugenkaarten van digitale camera's. In de laatste versie is iets gedaan aan minuscuul kleine bestanden die het reddingswerk vertragen. De menuopties zijn verbeterd en het sorteren bij een lange lijst van bestanden is versneld. Windows 98/ME/2000/XP/Vista Recuva kan van groot belang zijn als u belangrijke bestanden per abuis hebt gewist. Download Recuva hier : http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,65/Itemid,69/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Nielszz Geplaatst Augustus 18, 2007 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/28/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 18, 2007 Recuva vind hem ook niet .. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie