slimpie Geplaatst Augustus 16, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 16, 2007 ik heb vandaag voor de eerste keer een film gedownload met Alt.binz dit is allemaal goed gegaan. Nu wil ik echter mijn bestanden uitpakken en krijg ik een foutmelding in Winrar nl: ! C:\Program Files\AltBinz\download\dolly_dots\Dolly Dots - Reunie Concert 2007.part01.rar: CRC niet correct. Het bestand Dolly Dots - Reunie Concert 2007.avi is beschadigd ! C:\Program Files\AltBinz\download\dolly_dots\Dolly Dots - Reunie Concert 2007.part01.rar: Onverwacht einde van archief ! C:\Program Files\AltBinz\download\dolly_dots\Dolly Dots - Reunie Concert 2007.part02.rar: Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd weet iemand precies wat dit inhoudt en wat ik er nu mee moet doen? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst Augustus 17, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 17, 2007 Hoi, Ja, de map met je download verwijderen. Helaas. De bestanden zijn niet compleet of beschadigd gedownload en dan kan winrar ze niet uitpakken. Opnieuw downloaden is een optie of zoeken naar een ander bestand van dit concert. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie