Gast remco1984 Geplaatst Oktober 25, 2005 Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 Mijn broertje heeft nogal er nogal last van dat die mijn cd\'s en dvd\'s perongeluk express bekrast. Nu heb ik een spel waar ik dit liever niet mee wil laten gebeuren. Het is een gewoon gekocht spel uit de winkel en daar wil ik dus een reserve copie van maken. Iemand een idee hoe ik dit aanpak? Ik weet dat het niet mag enzo maarja vragen staat vrij :laugh: :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 25, 2005 Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 Als eerst zou ik zeggen gebruik alcohol. Maar als er een brand beveiliging op zit gaat dat tog wel een beetje moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Oktober 26, 2005 Delen Geplaatst Oktober 26, 2005 je mag ook gewoon het spel downloaden hoor. want je hebt namelijk het origineel in je bezit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast remco1984 Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 Ik heb nu quake 4 gedownload. Alles lukt verder maar bij het installeren vraagt die om een cd key. Die heb ik dus niet...... Hoe nu verder? Ben al aan het zoeken geweest in het forum maar snap er niet echt veel van. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 31, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 De key kan je ook vinden op www.astalavitsa.com :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast remco1984 Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 Klopt die site wel? Waar kan ik het beste naar zoeken dan op dcc++ (welk woord moet ik intypen bij \'\'zoeken\'\' Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Oktober 31, 2005 Delen Geplaatst Oktober 31, 2005 ik neem aan dat er sowiezo een serial bij je originele spel zit, dus voer die gewoon in! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast remco1984 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 Nou ik heb nu dus quake 4 op dvd gebrand. Alles werkt, de cdkey heb ik ook gevonden. Nu wil ik hem dus spelen en dan vraagt die om de quake 4 dvd. Hiervoor heb ik een crack geplaatst zodat dat niet meer hoeft. Als ik nu het spel wil starten dan komt er te staan \"Er is een fout opgetreden en het prog moet worden afgesloten\" Wat gaat er nu weer verkeerd? Oja en als het spel dan vanzelf weer afsluit blijft mijn beeldscherm opeens heel erg licht van kleur (normaal zou die donkerder moeten zijn) Na opnieuw opsarten is die dan weer normaal. Is mn pc mss niet goed genoeg voor het spel? P4 2,67 GHz 512mb RAM geforce4 8x - Ti4200 128mb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 zonder al die gegevens van je compu weet ik ook al dat de compu niet goed genoeg is want q4 doet t bij mij op school ook niet vanwege dezelfde reden, dus de compu is gewoon niet goed genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 tom6309 schreef: zonder al die gegevens van je compu weet ik ook al dat de compu niet goed genoeg is want q4 doet t bij mij op school ook niet vanwege dezelfde reden, dus de compu is gewoon niet goed genoeg Dat is flinke bullshit, het komt dus niet doordat je systeem te slecht zou zijn. Bij mij draait hij wel, en ik heb een athlon 2400+ (2,0ghz), 512mb RAM, geforce ti 4200 met 64mb. @remco, jouw systeem is dus nog beter. Daar ligt het dus alvast niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 hmmm ff de f***** die me dat gezegd heb flink op ze donder geven. zo zie je maar dat msn ook niet betrouwbaar is... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast remco1984 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 jah ik d8 al, de pc voldoet iig aan de minimum systeemeisen die op het spel staan dus daar ligt het d8 ik niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 1, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 1, 2005 Volgens mij ligt het aan de crack van Q4. Ik denk dat die niet goed is. Heb je er 1van gamecopyworld.com? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast remco1984 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 Ik heb er een van GameBurnWorld geprobeert en heb er ook al 1 van ircspy.com gedownload. Beiden met hetzelfde resultaat. Misschien plaats ik de crack toch verkeerd? Ik plaats hem namelijk in de Q4 map op de hardeschijf. Het pictogram van q4.exe (waarmee je het spel kan starten) haal ik weg en daarvoor in de plaats zet ik de crack. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 dat hoort te werken... en het spel is zeker weten geinstalleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast remco1984 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 Ja is geinstalleerd want er staat bij Start>programmas>quake4 en op de hardeschijf staat ook bij program files dus ik denk dat die wel goed geinstalleerd is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast remco1984 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 AAAAH :evil: F*** man waarom werkt het nou niet. Zonder dvd in de speler doet die het niet Met alcohol120% doet die het ook niet want dan zit die weer te zeuren over die emulatiesoftware. Nu download ik antieblaxx en dat werkt ook al niet ik wordt gek :woohoo: Nog ff en ik tik wel 50pleuro uit mn zak, dan haal ik hem zo wel op.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 1, 2005 Delen Geplaatst November 1, 2005 tsja ik weet t niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 2, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 2, 2005 gebruiker de nieuwste alchol. Mount de cd en gebruik virtual cd-rom hidder om je cdrom speler te verstoppen.... probeer het zo is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie