DigiDjeff Geplaatst Augustus 12, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 12, 2007 Ik heb windows Vista gedownload en wil hem nu installeren. Ik heb alleen 1 probleem, zodra ik op de knop installeren klik krijg ik een error, en die gaat alsvolgt: This computer does not have enough space for temporary files. De error code = 0x80070103 Ik heb al gezocht op Google en wat gevonden, maar dat werkte niet. Hij vraagt om 407 megabytes (MB) en dat heb ik echt wel... Althans, 407 megabytes is toch 0.4 Gig? Afijn, ik hoop dat iemand het me kan uitleggen want ik heb geen idee wat ik moet doen :-[. BTW, Windows vista moet ik nog op een schijfje branden, maar ik denk dat het probleem daar niet inzit... Afijn, alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
mohammedb Geplaatst Augustus 12, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Augustus 12, 2007 Ik weet niet wat voor computer hebt maar hij is niet goed genoeg volgens mij. Wat zijn je specs?(Systeemprestaties ) weet je het niet download dan het progamma Everest Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
DigiDjeff Geplaatst Augustus 12, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Augustus 12, 2007 Volgens een of ander programma dat ik had gedownload kan ik windows vista draaien. Al werd mij wel windows vista basic aanbeloven en ik heb Windows Vista Ultimate ( 32Bit ) gedownload... Afijn, me specs zijn alsvolgt: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Limburg2007 Geplaatst Augustus 12, 2007 Bijdragen: 145 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 27, 2011 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 12, 2007 met dit systeem, zou vista eigenlijk moeten kunnen draaien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 145
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie