downloadfreak Geplaatst Augustus 11, 2007 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 314 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Zondag om 19:09 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 11, 2007 ik wil graag mijn garantie bij sony houden voor me ps2 kan dat bij swapmagic? en wat heb ik allemaal nodig als ik wil dat swap magic goed werkt ik hoef alleen gebrande/gekopieerde spellen te spelen. :) :buck: :buck: :buck: ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
mohammedb Geplaatst Augustus 11, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Augustus 11, 2007 Heil Google! it is versie 3.6 Plus Ook geschikt voor het nieuwe model PS2, de PStwo. Voor de oude versies PS2 (met lade) is ook een Slidecard of Slidecard Pro benodigd. Deze staan ook op onze website. Voor de nieuwe versies PS2 (met klepje) is ook een Slimtool, Magic Keys, Swap Tool Pro V2 of Flip Top Cover benodigd. Ook deze staan op onze website vermeld. De Swap Magic 3.6 Plus: - werkt met originele PS2 Import games. - werkt met cd-r en dvd-r PS2-backups. - werkt niet bij alle spellen. - is eenvoudig in gebruik. - maakt NIET de dvd-speler regiovrij. - kan programma's opstarten vanaf de memorycard en USB-poort. - niet geschikt voor Playstation 1 spellen. De PS2 console blijft geheel origineel en je kan dus gewoon je normale PS2 en PS1 games en natuurlijk DVD Films blijven spelen als voorheen. Je kunt nu al PS2 games spelen die nog niet in Europa uit zijn op je Europese PAL PS2. Voor het weergeven van NTSC spellen op uw PAL console adviseren wij u het gebruik van een RGB-scart kabel. Deze is ook te bestellen op onze website. Download hier de handleiding (engelstalig). Gebruik is geheel op eigen risico !! PS je behoudt je garantie! want jue maakt hem niet open Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
downloadfreak Geplaatst Augustus 13, 2007 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 314 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Zondag om 19:09 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Augustus 13, 2007 ok ik heb wat ik zocht bedankt O0 ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie