char93 Geplaatst Augustus 8, 2007 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 8, 2007 Heey ik heb gehoord dat als ik films wil downloaden via Bittorent je hem beter eerst op een speciale stand kan zetten zodat politie niet kan zien dat ik aan het downloaden ben, weet ik iemand of dit waar is & hoe het moet? p.s als die stand niet bestaat, is de kans dan groot dat de politie je kan achterhalen? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Michiel Geplaatst Augustus 8, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Augustus 8, 2007 het nadeel van downloaden van torrents is at je meestal, tenzij je dit veranderd, je niet alleen download maar tevens de gedownloade bestanden "aanbied" aan anderen (uploaden). je kun de map waar je bestanden naar toe gaan verwijderen uit de lijst van bittorrent zodat je niet upload. mbt de politie hoef je je niet direct zorgen te maken hoor. downloaden voor eigen gebruik is legaal alleen het verspreiden (verkopen, verhuren, weggeven en uploaden) mag niet. wanneer je enkel af en toe iets download met torrents is het geen probleem, pas wanneer je veel gaat downloaden kun je van de filmindustrie een waarschuwing krijgen. en dan nog.... wanneer je dit allemaal niet wil kan ik je downloaden met nieuwsgroepen aanraden. hier download je alleen mee en bied je dus niets aan anderen aan. samengevat: de map waar je de films naar toe zet blokkeren in de instellingen, of direct na het downloaden de film in een andere map zetten (in bv mijn documenten) of gaan downloaden met nieuwsgroepen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
char93 Geplaatst Augustus 9, 2007 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 9, 2007 bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
..speedfreak.. Geplaatst Augustus 10, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Augustus 10, 2007 maar als iedereen in torrents gaat downen zonder te uppen, komt er snel een eind aan denk ik.. er zal toch gedeeld moeten worden, als nu al een kwart niet zou uppen, dan kun je al 25%minder snel downen.. is het niet? mijn mening is geven en nemen. ik zou gewoon delen wat je download.. en politie op je dak ;D ben maar niet bang, er zijn miljoenen downloaders en uploaders ALS ze jou er al uit kiezen, zou het nog niets uitmaken je hebt een filmpje gedownload en geupload, hierbij verklaar ik u tot een half uurtje celstraf ;D haha, maar als je nu een hele kopierstudio op zet om een handel uit te zetten in je filmpjes wordt het een ander verhaal, maar hier ga ik niet van uit ;D groetjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie