Spring naar bijdragen

Gezocht: Lizzie MCguire Movie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zoek al een tijdje naar de film: Lizzie Mcguire!

Ik vind hem niet, als iemand weet waar ik hem kan downloaden, kan diegene dan AUB het adres geven.

En de NL ondertiteling heb ik dan ook nog nodig maar weet niet hoe ik hem erin kan invoegen! Kan dat dan ook even uitgelegd worden.

Alvast bedankt! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • 2 maanden later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Voor zelf ondertiteling maken:

http://www.faqstips.nl/viewtopic.php?t=37

Alleen toevoegen:

Ga naar een site met Nl ondertiteling, bijvoorbeeld: www.nlondertitels.com. Zoek de ondertiteling van de film (voor bambi zoek je het woord 'bambi' of kijk je bij de B). Ga naar VLC media player (heb je dat niet, zoek het even op google, en download het). Klik op bestand, open Bestand..., bij open klik je op bladeren en zoek je een film, klik het vinkje met 'gebruik ondertiteling' aan, bij file blader je het ondertitelings bestand, en dan ok. Nu ga je de film met ondertiteling bekijken, als de ondertiteling niet gelijk loopt met de film moet je even een andere ondertiteling downloaden. Branden doe je met 'convertXtodvd'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...