Mania-92 Geplaatst Augustus 7, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 7, 2007 Als ik me films convert (met WinAvi) dan heeft de ene film (epic movie) wel ondertitels maar de ander (van wilder II: rise of taj) heeft geen ondertitels... Ondertitels staan in dezelfde map, onder dezelfde naam als de film maar het werkt bij VW2 gewoon niet. ??? Kan iemand mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Augustus 7, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Augustus 7, 2007 het probleem kan aan winavi liggen. heb je beide films op exact dezelfde wijze behandeld? probeer anders eens te converteren met convertx2dvd. link: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ onderaan, bij de reacties, vind je de serial. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Mania-92 Geplaatst Augustus 7, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 7, 2007 Het handige aan WinAvi vond ik juist dat ik 2 films op 1 dvdtje kwijt kon en dan via het menu de film kiezen, kan ik dat met dit programma ook? Zoja hoe? Ander programma, zelfde probleem... Weer geen ondertitels bij de ene wel bij de andere. :-[ Ondertitels werken overigens prima in Windows Media Player. :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Augustus 8, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Augustus 8, 2007 en wanneer je bij convertx2dvd de ondertitels al external inlaad? (dit doe je door in het menu links van het venster de instellingen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie