bes125 Geplaatst Augustus 5, 2007 Bijdragen: 95 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 5, 2007 hallo iedereen, Ik heb over drie weken de samsung u-600 gekocht maar ik had problemen met de batterij dus heb ik die teruggestuurd voor reapatie en na drie weken heb ik hem terug. Maar nu heb ik ineens problemen met de camera. De kwaliteit is echt wazig. Kan dat aan de instellingen liggen of hebben die van de reparatiedienst er aan geprutst? bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 95
Erwin. Geplaatst Augustus 5, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 5, 2007 je kan bij de instellingen van je camera een iso waarde kiezen. kies of het hoogste of automatisch als dit de kwaliteit niet verbeterd is idd de camera defect en zou ik terug gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
..speedfreak.. Geplaatst Augustus 5, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Augustus 5, 2007 heb je niet in je menu: camera/opties/camera instellingen? daar kun je de resolutie bijv. 800x600 instellen en kwaliteit op superfijn zetten, heb je dit? ( ik zet met mn E900 ISO altijd op auto.) groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie